Tuurlijk niet, vandaag was de laatste dag van mijn collega z'n vakantie en ik vond het na 3 weken alles in mijn uppie regelen en doen wel mooi geweest. Mooie overdrachtsmail geschreven en maandag mag hij het weer even overnemen van mij...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had je toch wel vanavond je koffer in kunnen pakken en vanmiddag gewoon kunnen werken...
je hebt groot gelijk hoor!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vandaag was de laatste dag van mijn collega z'n vakantie en ik vond het na 3 weken alles in mijn uppie regelen en doen wel mooi geweest. Mooie overdrachtsmail geschreven en maandag mag hij het weer even overnemen van mij...
Nu even wat proefdraaien i.v.m. een buurtfeest volgende week vrijdag.
Bekend publiek, doodeng...
Nee, zo goed ken ik ze nou ook weer niet dat ik hun specifieke muziekkeuze ken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan weet je ook wat ze leuk vinden. Maakt het dat niet makkelijker?
Gewoon een voorgemixte cd apres ski hut van het begint tot het eind afdraaien is niet jouw stijl geloof ik hequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo goed ken ik ze nou ook weer niet dat ik hun specifieke muziekkeuze ken.
Plaatjes draaien op zich is geen kunst, maar aangezien ik grote delen non-stop draai (de platen in elkaar mix dus), wil ik technisch gezien geen fouten maken. Dat is dodelijk bij bekend publiek, want dat krijg je dan nog lang te horen...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon een voorgemixte cd apres ski hut van het begint tot het eind afdraaien is niet jouw stijl geloof ik he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijken op eigen risicoNobody expects the Spanish Inquisition!
Grote strik erom heen, enkeltje Nyagan...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo, heb me even "ingelezen". Mijn god, wat een volk
Nee, want daar mag alleen 'elitaire' muziek vermeld worden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef peaceman het volgende:
ski-hut, zanger rinus...
gelukkig staat dit topic niet in MUZ
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, Radiohead en Coldplay enzo?
Ik doel er meer op dat het gelukkig niet verward wordt met muziek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want daar mag alleen 'elitaire' muziek vermeld worden...
Ook daarvoor halen velen in MUZ hun neus op....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, Radiohead en Coldplay enzo?
Het is mijn muziek ook absoluut niet (of ik moet een flinke borrel op hebben en zin hebben om mee te lallen...), maar soms kan ik wel geïrriteerd raken als muzikale voorkeuren van personen belachelijk gemaakt worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat het gelukkig niet verward wordt met muziek.
En dat is gewoon mijn mening... niets meer of minder.
Radiohead is het net niet, Coldplay is beter...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook daarvoor halen velen in MUZ hun neus op....
Je moet beter zoeken...quote:Het is mijn muziek ook absoluut niet (of ik moet een flinke borrel op hebben en zin hebben om mee te lallen...), maar soms kan ik wel geïrriteerd raken als muzikale voorkeuren van personen belachelijk gemaakt worden.
Andre Rieu verkoopt als een idioot, BZN was precies hetzelfde en ook Frans Bauer kan er een fijn leven van leiden,who cares?
Ik zeg altijd dat ik van 'van klassiek via smartlap tot rock' houd, dus ik sluit op voorhand niets uit.
Maar dat schijn je dus niet altijd te mogen zeggen in MUZ...
En als ik nou zeg dat ik dat precies andersom vind..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radiohead is het net niet, Coldplay is beter...
[..]
Naar watquote:Je moet beter zoeken...
Ach het was meer grappig bedoeld... eerst ging het in dat topic over dat vreselijke programma wat na expeditie robinson kwam en toen leek het niveau in het topic niet echt hoger te worden....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is mijn muziek ook absoluut niet (of ik moet een flinke borrel op hebben en zin hebben om mee te lallen...), maar soms kan ik wel geïrriteerd raken als muzikale voorkeuren van personen belachelijk gemaakt worden.
Andre Rieu verkoopt als een idioot, BZN was precies hetzelfde en ook Frans Bauer kan er een fijn leven van leiden,who cares?
Ik zeg altijd dat ik van 'van klassiek via smartlap tot rock' houd, dus ik sluit op voorhand niets uit.
Maar dat schijn je dus niet altijd te mogen zeggen in MUZ...
Ik me irriteren? Nooit en zeker nu niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het was meer grappig bedoeld... eerst ging het in dat topic over dat vreselijke programma wat na expeditie robinson kwam en toen leek het niveau in het topic niet echt hoger te worden....![]()
Maar joh... je gaat naar Parijs las ik? Irriteer je niet en kijk daar naar uit zou ik zeggen.
Prominent onderdeel bij een andere nichtendag, dus het zou kunnenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prominent onderdeel bij een andere nichtendag, dus het zou kunnen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prominent onderdeel bij een andere nichtendag, dus het zou kunnen
Hier nog niet trouwens... het is grijzig en frisjes...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In ieder geval perfect BBQ weer Diaan.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Straks ga ik met m'n zus (en moeder, en schonmoeder-van-zus en schoonzusje-van-zus) trouwjurken kijkenIk ben wel benieuwd
quote:
kom kom, je wordt geacht je zus de dag van haar leven te bezorgenquote:
Alleen voor AKQSC leden:Pquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers, er is vandaag open Monumentendag. Weer een hoop gebouwen te bezichtigen die normaal gesloten zijn.
(TM, sta jij ook op de lijst van te bezichtigen monumenten?)
De komende weekenden ben ik er ook wel te vinden, maar ik gok dat jij niet zo snel hier in de buurt bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer, ben van het weekend niet in de buurt
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat niet over voor je zus.
Als dat moet afhangen van mijn kleding is er iets mis hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom kom, je wordt geacht je zus de dag van haar leven te bezorgen
Gefeliciteerd.quote:
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Een neefjeMet de naam Max, die hij nu al verdient heeft met z'n 8,5 pond
Ouders & zoon maken het goed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en iemand nog grootse zaterdagavond plannen?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen werken of heb je een vriendin (omdat je een Red-je doet)?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval is de baas je weer dankbaar dat je zo verstandig bent en op tijd naar bed gaat
Zij draait flink overuren de afgelopen weken. Ik zou niet met haar willen ruilen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer per maand is genoeg, en overmaken is ook goed
heeft ze de laatste weken wel tijd gehad door de formatie?![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet alleen de afgelopen weken niet. Lijkt me echt een kutbaan, altijd in de schijnwerpers te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |