quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat niet over voor je zus.
Als dat moet afhangen van mijn kleding is er iets mis hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom kom, je wordt geacht je zus de dag van haar leven te bezorgen
Gefeliciteerd.quote:
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Een neefjeMet de naam Max, die hij nu al verdient heeft met z'n 8,5 pond
Ouders & zoon maken het goed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zware jongen. Dan weet je natuurlijk wel meteen een geschikt kado voor hem.
[ afbeelding ]
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en iemand nog grootse zaterdagavond plannen?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen werken of heb je een vriendin (omdat je een Red-je doet)?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval is de baas je weer dankbaar dat je zo verstandig bent en op tijd naar bed gaat
Zij draait flink overuren de afgelopen weken. Ik zou niet met haar willen ruilen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer per maand is genoeg, en overmaken is ook goed
heeft ze de laatste weken wel tijd gehad door de formatie?![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet alleen de afgelopen weken niet. Lijkt me echt een kutbaan, altijd in de schijnwerpers te staan.
Doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga zwaaien. Op visite vanavond
Later
Goeiemorgen Diaan.quote:
Waar precies?quote:Op zondag 12 september 2010 02:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier is weinig gebeurd de afgelopen uren!
Ik kom net thuis van een feestje, ga zo lekker slapen. Zodat ik morgenochtend op tijd wakker ben om naar een autocross te gaan in Noord-Holland
nee maar dan hoef ik ook niet om half 9 op mn werk te zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 08:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan.
Het begint wel op te vallen. In het weekeind verslaap je je nooit.
Sint Maarten, maar vanwege te veel regen in de afgelopen nacht gaat het geheel niet doorquote:
Dat is toch juist mooi, stuift het ook niet zoquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sint Maarten, maar vanwege te veel regen in de afgelopen nacht gaat het geheel niet door
Als de organisatie de boel afblaast heeft het ook weinig zin meer om er heen te gaan, stuif of nietquote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi, stuift het ook niet zo
Mooiquote:“...trying to prove God with the Bible is like trying to prove superman with a comic book”
Qua sfeer, attracties of beide?quote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Soempie het volgende:
Het was supertof! Heel veel gezien, ontzettend lekker weer gehad, helemaal goed.
Het Europapark is echt toffer dan de Efteling.
Beide, al is de Efteling natuurlijk rustiger en wat 'liever' met het sprookjesbos. Maar het Europapark is wel het leukste park waar ik tot nu toe geweest ben. Heel goede afwisseling ook van verschillende soorten attracties. Heel schoon, goede sfeer, themapark, attracties waarbij je zelf bezig moet zijn (schieten van water of bijvoorbeeld met lasers op monsters en zo punten verzamelen), heel veel achtbanen en waterattracties. En er zijn attracties die lijken op attracties uit andere parken, maar dan is het nog net even iets beter doordat er wat extra's mee is. Verder is het leuk dat je in de verschillende landen ook verschillende dingen te eten kunt halen uit die landen. De wachtrijen en de attracties zijn zo dat er steeds doorstroom is: je staat niet stil in de wachtrij. Het was gewoon ontzettend leuk.quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Qua sfeer, attracties of beide?
We zijn tegen aardbevingen...quote:Op zondag 12 september 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkouden zijn. Ik vind het zwaar overrated en onzin dat zoveel mensen het hebben
Ik voel een Chinese uitvinding aankomen...quote:Op zondag 12 september 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkouden zijn. Ik vind het zwaar overrated en onzin dat zoveel mensen het hebben
Klinkt alsof je je prima vermaakt hebtquote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Soempie het volgende:
Oja, het park is enorm groot, dus je kunt het best op een dag gaan dat het niet zo druk is, wel mooi weer (ivm waterattracties) en als het park tot 's avonds laat open is. Precies wat wij hadden dus.
Verdekt opgesteld iddquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met zoeken
Ik weet niet hoe bekend dit bij jullie is, maar als er zoiets bij een foto staat, is er iets raars met de foto wat je vaak pas laat ziet - en als je het ziet snap je niet dat je het niet eerder zag
quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met zoeken
Ik weet niet hoe bekend dit bij jullie is, maar als er zoiets bij een foto staat, is er iets raars met de foto wat je vaak pas laat ziet - en als je het ziet snap je niet dat je het niet eerder zag
Ik ben net werkelijk waar mijn ondergoed moeten gaan verversenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo bedreven in internet banaan
Ik zie enkel een zwarte lijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alhoewel deze wel leuk blijft
[ afbeelding ]
Slaap zequote:Op zondag 12 september 2010 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie je plaatje morgen wel. Ik ben er weer weg van
wel grappig, maar van die Cyanide en Happiness zijn er beterequote:
Ik ook, maar ik schrok nietquote:
Ik zou het niet weten. Ik heb het hier in ieder geval nog nooit gezien. In Belgie is het echter bijna populairder dan mayonaisequote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand hier waar je in NL Andalousse saus kan kopen? Heb begin dit jaar in Normandië een pot gekocht en die is op. Hier kennelijk ook, want ik kan het in geen enkele supermarche meer vinden...
Daar heb ik het nog nooit gezien, maar ik zal weer eens kijken. Ik ken het van de Belgische patatzaken in NL en bij de Hanos en Makro heb ik het niet kunnen vinden. Ga anders maar eens vragen bij de patatzaak zelf, alleen hebben die potten van 5 liter of zoiets...quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie trouwens dat DL ook Andalousesaus maakt. DL wordt hier wel bij de Sligro e.d. verkocht dus wellicht ook Anadalouse.
Heinz maakt het ook en er zijn potten van 2,5 liter te koop bij Wyko maar dat zal wel niet per 1 pot te bestellen zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik het nog nooit gezien, maar ik zal weer eens kijken. Ik ken het van de Belgische patatzaken in NL en bij de Hanos en Makro heb ik het niet kunnen vinden. Ga anders maar eens vragen bij de patatzaak zelf, alleen hebben die potten van 5 liter of zoiets...
Het telefoonnummer van een leuke meidquote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Mijn beste vriend is binnenkort jarig, ik vroeg wat hij wilde hebben en toen zei hij 'een leuke date'. Nu wil ik iets leuks geven wat daar mee te maken heeft, zonder dat het flauw is. Any ideas?
Het kan zo simpel zijnquote:Op zondag 12 september 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het telefoonnummer van een leuke meid
Dan geef je hem een maandje betaalde datingsite cadeauquote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn![]()
Enig probleem is dat ik eigenlijk geen leuke meiden ken die single zijn. Of waar ik contact mee hebMaar misschien dat Pitt nog iemand weet
* MadMaster kopieert en slaat het op op de telefoon...quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heinz maakt het ook en er zijn potten van 2,5 liter te koop bij Wyko maar dat zal wel niet per 1 pot te bestellen zijn.
Of een keertje in Belgie wat potten halen
Gewoon een cadeautje van Invotis meegeven, dat is beter...quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je hem een maandje betaalde datingsite cadeau
Als ie dat vraagt dan wil die het waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Mijn beste vriend is binnenkort jarig, ik vroeg wat hij wilde hebben en toen zei hij 'een leuke date'. Nu wil ik iets leuks geven wat daar mee te maken heeft, zonder dat het flauw is. Any ideas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |