quote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak sprakeloos, maar toen wel idd
quote:Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Na vanaf het begin (1990) trouw gtst kijken ben ik nu officieel gestopt. Ik heb maandag en dinsdag nog gekeken maar vond het nog slechter dan vorig seizoen en heb besloten niet meer te kijken. Ik heb het altijd zo geprogrammeerd staan dat de aflevering automatisch worden opgenomen, maar dat heb ik sinds woensdag verwijders. Goed he!
Heel goedquote:Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Na vanaf het begin (1990) trouw gtst kijken ben ik nu officieel gestopt. Ik heb maandag en dinsdag nog gekeken maar vond het nog slechter dan vorig seizoen en heb besloten niet meer te kijken. Ik heb het altijd zo geprogrammeerd staan dat de aflevering automatisch worden opgenomen, maar dat heb ik sinds woensdag verwijders. Goed he!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt? Merkwaardig dat dat opgeblazen ego-complex van je nog steeds voorduurt en zoveel jaren aanhoud na Orginials vertrek, de meeste mensen ontgroeien dit soort gedrag wel naarmate de leeftijd vordert.
Jammer, vond het net zo leuk wordenquote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je opheldering wilt PM je maar, ik wijd er hier niet verder over uit.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jammer, vond het net zo leuk worden
Ik snap het ook niet. En bovendien stond bij de classics 28 augustus en nu ineens 27 augustus. Hopelijk is er ergens een vergissing gemaakt, want als deze classic is gekozen dan zijn de stemmers echt debiel. Dit is zo recent, dat hebben zoveel mensen ergens opgenomen, dat komt wel eens op youtube, die aflevering uit 1992 is echt classic. Als dit toch de waarheid is, ben ik echt pissig. Elke keer opnieuw erger ik me toch weer door een achterlijke actie van de makers of die recente fans die wat gaan stemmen op dit soort bagger afleveringen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Lucas15 het volgende:
Wat een klote zooi. Heeft aflevering 2007 nou gewonnen ? STELLETJE PRUTSERS!!!! 1992 had de meeste stemmen! Ik had nog gecheckt 28 stemmen en die andere hooguit 10!![]()
Ik had nog gescheckt vlak voor dat ik mijn huis uit ging! In de ochtend dus. Ik geloof echt niet dat in die tijd zoveel stemmers zijn gekomen! Ik erger me zo dood aan dit! Had me er zo op verheugt. Zijn ze zo dom dan? Kunnen ze niet tellen ofzo. Idd. Dat viel mij ook op, 28 augustus en nu ineens 27 augustus :S Het lijkt alsof ze op een of ander manier het niet willen vertonen al die Van Houten/Hoogendoorn filmpjes. Ik vind dit echt dom. Hopelijk komt hier verandering in, dat ze idd een groot vergissing hebben gemaakt!quote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En bovendien stond bij de classics 28 augustus en nu ineens 27 augustus. Hopelijk is er ergens een vergissing gemaakt, want als deze classic is gekozen dan zijn de stemmers echt debiel. Dit is zo recent, dat hebben zoveel mensen ergens opgenomen, dat komt wel eens op youtube, die aflevering uit 1992 is echt classic. Als dit toch de waarheid is, ben ik echt pissig. Elke keer opnieuw erger ik me toch weer door een achterlijke actie van de makers of die recente fans die wat gaan stemmen op dit soort bagger afleveringen.
Ik heb tussendoor ook geregeld even op de aflevering gestemd, omdat ik hem erg graag wilde zien. Ik geloof ook niet dat er zoveel mensen op de aflevering uit 2007 hebben gestemd. En als dat wel het geval is dan zijn het nieuwe kijkers die niet nadenken. Hoe dan ook: of de makers of de stemmers zijn achterlijk. Shitzooi.quote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
!@#$%^&**(()(*^%$%$#@@!#%^&***%#@!@$%^&*((*&^%$#@#$%^&*&^%$#@!@#$%^*()*&^@@#$%^!
En nog ben ik niet opgelucht!
Ik heb serieus IEDERE bibliotheek in Dordrecht opgezocht (en dat zijn er 5), bij iedere locatie op iedere computer gestemd op de aflevering van 1992 en NOG WINT EEN KUTAFLEVERING UIT !@#$%$#$%$%%2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog beter: stop met de gehele serie en plaats om acht uur in de avond het Australische origineel. Kun je 780 dagen mee vooruit, ruim 3,5 seizoen dus!quote:Beter stoppen ze met afleveringen verkiezingen als ze er niet aanhouden.
Met uitzondering voor ons danquote:Hoe dan ook: of de makers of de stemmers zijn achterlijk. Shitzooi.
Die zou ik eens willen zien! "The Restless Years"quote:Op maandag 13 september 2010 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog beter: stop met de gehele serie en plaats om acht uur in de avond het Australische origineel. Kun je 780 dagen mee vooruit, ruim 3,5 seizoen dus!
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.quote:Die zou ik eens willen zien! "The Restless Years"
Heb 'm gelezen. En echt KEIHARD gelachen! Gewoonweg een hele goeie zet!quote:Heb mijn mening op GTST Kanaal geplaatst
Hah. Leuke intro overigens. Ik neem aan dat het slechte kwaliteit door de opname komt. Ik zou het heel graag allemaal willen zien. Vooral personages als Rien, Frits, Herman, Martine, Arnie, Peter etc te vergelijken met GTST. Hopelijk komt het ooit op de markt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.
Dit is overigens de laatste aflevering in Australie geweest. Slechte kwaliteit, I know, maar toch grappig.
Vind het nog steeds onzin dat het vervolg op Cliffhanger Seizoen 2 niet on staat!quote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb 'm gelezen. En echt KEIHARD gelachen! Gewoonweg een hele goeie zet!
Binnenkort breek ik in in het archief van Endemol en jat effe alle afleveringen van seizoen 3 t/m 6![]()
Heb deze op mijn computer als MP3, een paar maanden geleden ergens kosteloos gedownload.quote:Hah. Leuke intro overigens. Ik neem aan dat het slechte kwaliteit door de opname komt. Ik zou het heel graag allemaal willen zien. Vooral personages als Rien, Frits, Herman, Martine, Arnie, Peter etc te vergelijken met GTST. Hopelijk komt het ooit op de markt.
Kun je die niet naar mij versturen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb deze op mijn computer als MP3, een paar maanden geleden ergens kosteloos gedownload.
Zou leuk zijn, maar aangezien er in Australie er zelfs nog nooit een herhaling van is geweest op tv, schat ik de kans heel erg klein.
Ik heb het over jou reactie naar hun toe.quote:Vind het nog steeds onzin dat het vervolg op Cliffhanger Seizoen 2 niet on staat!
De 'vrienden' van het eerste uur in de Australische versie:quote:Op maandag 13 september 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.
Dit is overigens de laatste aflevering in Australie geweest. Slechte kwaliteit, I know, maar toch grappig.
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt eraan via welke weg. Hotmail o.i.d.?
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.quote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef roos85 het volgende:
Net bij rtl boulevard, er is iemand bij GTST ontslagen omdat deze te populair zou zijn![]()
wie zo het kunnen zijn?
Erik de Vogelquote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef roos85 het volgende:
Net bij rtl boulevard, er is iemand bij GTST ontslagen omdat deze te populair zou zijn![]()
wie zo het kunnen zijn?
ja, ze zijn er nog over uitwijden.quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.
Die is volgens mij helemaal niet zo populair, wel bij Frey en mij misschien, maar volgens mij niet bij de grote meninte van de huidige kijkers.quote:
Heb je die profielfoto van Jantien van der Meer op haar Facebook-account gezien? Plaatsvervangende schaamte had ik, serieus!quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.
toen Ludo tijdelijk uit de serie was,daalde het niveau drastisch.quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
NEEE!!!!! Gaat Ludo Sanders weg ?
Hmm ik zou het er wel op kunnen, ze is vast de kwaadste niet, ze moet alleen geen soap proberen te schrijvenquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je die profielfoto van Jantien van der Meer op haar Facebook-account gezien? Plaatsvervangende schaamte had ik, serieus!
Hun zijn véél te goed om dit zinkende schip wat GTST heet te redden van de ondergang.quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet je dit zeker PeterKelder? Of gokte je gewoon wat?quote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
toen Ludo tijdelijk uit de serie was,daalde het niveau drastisch.
geen gtst zonder Ludo!
Ik hoop niet dat je bedoelt wat ik denk dat je bedoeltquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik zou het er wel op kunnen, ze is vast de kwaadste niet, ze moet alleen geen soap proberen te schrijven
Maakte een grapje. Zie het al voor me: al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!quote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet je dit zeker PeterKelder? Of gokte je gewoon wat?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maakte een grapje. Zie het al voor me± al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!
Vallen die 14-jarige bakvissen niet meer op hersenloze types zoals Bing of Danny, Ludo is een man van de middelbare leeftijd hèquote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maakte een grapje. Zie het al voor me± al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |