Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Bing is idd irritant bezig maar snapt niemand Bing? Zou jij het van de daken afschreeuwen dat je niet de vader bent terwijl je dat wel heel graag had willen zijn?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Starlie het volgende:
Wat is Bing toch een irritant mannetje!! Fijn dat ie ff tijdelijk uit GTST gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Berend. het volgende:
[..]Nee hoor geen spoiler was al bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:05 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.quote:
Lorena wilde toch geen beveiliging... dat ligt toch niet aan Jackquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Maartel het volgende:
[..]Sukkels zelf verzonnen suggesties hoeven niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Starlie het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Sil ook eens een keer een rol krijgt als vervelende etterbak!
En Jef en Rosa dat zou nou eens een leuk koppel zijn!
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ludo niet blij mee. Jef en hij heeft bontje gehad met elkaar waarover weet ik ff niet meer
Ik denk dat hij bozer was over Dian.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?
o ja, dat was er ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bozer was over Dian.
Waarmee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Lucas15 het volgende:
Shortie van maandag bekekenLudo Sanders is weer bezig
Marieke werd verkracht door die gasten van de Heavy haven, en kreeg daardoor een behoorlijk heftige verhaallijn voor haar exit, hoorquote:Op zondag 5 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.
Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.
Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Ik vind d'r wel schattigquote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?Misschien is het een beter idee als jij zelf weggaat uit dit topic want je verpest de sfeer zo wel een beetje met je autoritair gedrag.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sukkels zelf verzonnen suggesties hoeven niet in spoilers
Had ik ook in een ander stuk genoemd. feit is wel dat dat haar laatste lijn werd, vaak zie je dat personages die op zijn wel weer een spannende laatste verhaallijn krijgen voor ze er echt uitgaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Marieke werd verkracht door die gasten van de Heavy haven, en kreeg daardoor een behoorlijk heftige verhaallijn voor haar exit, hoor
Ja haha en een beetje vriendelijker kan ook wel, er komen hier ook gewoon mensen die nieuw zijn of niet vaak posten, dat zijn we allemaal ooit geweest, in plaats van ze af te zeiken kan het ook gewoon gezegd worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Liquidist het volgende:
[..]
hahaha... precies wat ik dacht. Mensen die zelf bedachte verhaallijnen en hypotheses gaan spoileren
Wat een heerlijke tijden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
Die cliffhanger!
Ach ja, het kon ook niet anders hè?
Ach ja, da's waar ook: het moet allemaal jonger!quote:En een nieuwe leader, het moet natuurlijk nog flitsender allemaal, zal wel een dikke beat onder komen, lekker vlot en hip!
Bing heeft geen vast contract, hij moet er daarom af en toe een tijdje uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef summer29 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat het uit gaat tussen Bing en Sjors?![]()
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt? Merkwaardig dat dat opgeblazen ego-complex van je nog steeds voorduurt en zoveel jaren aanhoud na Orginials vertrek, de meeste mensen ontgroeien dit soort gedrag wel naarmate de leeftijd vordert.quote:
Gelijk heb je, maar indien ik me ergens aan stoor hier dan zal ik het blijven zeggen en dat recht heb ik, verder commenteer hierover graag naar mijn PM, dat lijkt me anderzijds inderdaad het beste.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hallo, gaan we weer op die toer? Ik heb Jojoortje al opnieuw moeten opvoeden in PM met hele lange diepzinnige verhalen waar ze zo goed als sprakeloos van was. Ga toch lekker ergens afspreken en kijken wie het verst kan pissen.![]()
Dan kunnen wij weer ontopic gaan en ouwehoeren over GTST en hoe schattig jojoortje wel niet is.
Och ik denk dat ie alles heeft laten bezinken en als ie terugkomt heeft het zoals ze dat zo tuttig noemen 'een plekje gegeven' en kan ie weer verder met iets anders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
Jojoortje is schattig he?
En wat denken jullie wat de reden zal zijn als Bing weer terug komt in de serie? Zal dat het kind zijn van Sjors of iets anders?
Ik ben niet vaak sprakeloos, maar toen wel iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hallo, gaan we weer op die toer? Ik heb Jojoortje al opnieuw moeten opvoeden in PM met hele lange diepzinnige verhalen waar ze zo goed als sprakeloos van was. Ga toch lekker ergens afspreken en kijken wie het verst kan pissen.![]()
Dan kunnen wij weer ontopic gaan en ouwehoeren over GTST en hoe schattig jojoortje wel niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |