Dat is Prins dus wel. Prins is echt zo ondeugend, hij terroriseert hier al mijn eigen katten. Als mijn katten liggen te slapen in een mandje, rent ie op ze af, springt bij ze in het mandje, gaat met ze spelen en mijn katten lopen weg en Prins heeft het mandje voor zichzelfquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Scully het volgende:
Haha, Prins lijkt echt heel erg op Beertje, de kat van m'n broertjeIk hoop voor je dat hij niet net zo stout is als Beertje
Beertje is een kleine duivel
![]()
![]()
Dank je. Ze komen me gelukkig ophalen. Vandaag zijn de oogjes van Mara ook helemaal aan het lopen dus ben blij dat ik zo naar de dierenarts ga.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Sterkte. Hopelijk is alles in orde. Heb je vervoer of komen ze je ophalen oid?
Jep het gaat wel beter met Mara maar ze moet toch haar medicijnenkuur afmaken dus tot volgende week zaterdag. Ze heeft niesziekte.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Scully het volgende:
Gaat het een beetje beter met Mara? Wat heeft ze precies?
Sterkte ermee!
Leuk dat je mee komt lurkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Huuuuuuu ik heb dit topic helemaal gemist![]()
Leuuukkk ik kom weer even lurken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef Oognip het volgende:
Er hebben zich geinteresseerden gemeld voor Mara!
Met Prins zijn oogje gaat het niet goed, die krijgt dus ook vanaf vandaag 4x per dag oogzalf. Met Mara gaat het wel beter gelukkig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]wat fijn! En hoe gaat het nu met de kleintjes? Alweer iets beter?
Katten en pillen vind ik nog veel slechterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Katten en oogzalf een slechte combinatie?
Voor hun eigen bestwilquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:
Morgenavond komen trouwens mensen voor Mara! Ik ga ze Prins ook proberen "aan te smeren"
Ik weet het niet, tot nu toe alleen voor Mara maar hopelijk vinden ze Prins ook leuk (ook al ziet ie er een beetje eng uit met zn oog)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef CantFazeMe het volgende:
1 kitten dus?Niet alle twee?
Maar ondanks dat; toch een feestje
!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Oognip het volgende:
De mensen voor Mara zijn net geweest maar ze vonden Prins ook wel erg leuk en samen eigenlijk ook wel. Mara en Prins deden echt hun best om leuk te zijn, de hele tijd elkaar bespringen en lekker knuffelen en spelen. Over een paar dagen hoor ik meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net gebeld door de mensen die gister langs zijn gekomen. Ze willen Mara graag hebben. Volgende week vrijdag of zaterdag komen ze haar ophalen (week na haar laatste antibioticapil).
Nu hoop ik echt van harte dat Prins ook een nieuw huisje krijgt, want dat is wel zo'n lief mannetje!
Nee hebben ze niet gezegd en ik heb het ook niet gevraagd. Mijn vriend zei dat ik gister wel heel erg zat te pushen dat 2 kittens veel leuker is dan 1, dus ik zeg niks meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]wat tof dat Mara een huisje heeft
hebben ze nog gezegd waarom ze niet ook Prins erbij nemen?
Hey thanks voor de tip. Ik zal het ze doorgeven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn dat Bo een huisje heeft.
Een reactie op een inenting is niet heel gek beterschap voor Mara
Als tip voor Bo laat je schoonouders hem goed voer geven en zo min mogelijk wisselen van voer. Als hij gevoelige darmen heeft is goedkoper voer en vaak wisselen van voer niet zo best. Wel tof van ze dat ze 2x 2uur gereisd hebben voor hem omdat jij niet mocht betalen voor Bo.
wow, de dochter van mijn kat kwienie heet ook beertje, is ook zwart en is ook nogal een duivel (en is naar vrienden van ons gegaan)quote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Scully het volgende:
Haha, Prins lijkt echt heel erg op Beertje, de kat van m'n broertjeIk hoop voor je dat hij niet net zo stout is als Beertje
Beertje is een kleine duivel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:46 schreef Oognip het volgende:
Vandaag ga ik Bo ziencamera is al ingepakt
![]()
Haha hij woont bij mijn schoonouders dus daar mag ik wel vaker langskomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef CantFazeMe het volgende:Wat leuk dat je langs mocht komen, alleen wat naar met die hond
. Hopelijk leert hij snel met Bo om te gaan.
dat zeggen hondenbaasjes altijd, maar als hij het nog nooit had gedaan, waarom moest je bo dan van tevoren al vasthoudenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:14 schreef Oognip het volgende:
De hond was dit keer erg fel (dat had hij nog nooit gedaan)
Hmmm ik ken die mensen en die hond aangezien die mensen mijn schoonouders zijn en ik die hond al 5 jaar ken. Deze vakantie heb ik op hem gepast en hij is nooit zo fel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
dat zeggen hondenbaasjes altijd, maar als hij het nog nooit had gedaan, waarom moest je bo dan van tevoren al vasthouden![]()
honden rennen ook nooit achter vogels aan in natuurgebieden, behalve net die keer dat ik langs loop en er wat van zeg![]()
hondenbaasjes, een hopeloos volk wat mij betreft
Iets te snel... De afspraak stond voor vrijdag maar ze vroegen zonet of het ook eerder kon. Ik snap die mensen dat ze haar liever zo snel mogelijk willen, vandaar dat ik meewerkte. Maar ik zei dat ik pas vanaf woensdag iedere dag kon, maar stiekem kan ik morgen alquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Te snel? Of valt het wel mee? Ze willen natuurlijk ook snel een lieve poes hebben
Dat is fijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor trouwens net dat ik altijd welkom ben om Mara op te komen zoekenHeel fijn!
Ik heb 2 kittens waarvan het poesje Mara vanavond gaat verhuizen. Prins, haar broertje, heeft nog geen huisje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is fijn!![]()
Hoe is het met de andere poezels, zijn die ook al vergeven?
Zoals je weet wil ik er een poesje bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb 2 kittens waarvan het poesje Mara vanavond gaat verhuizen. Prins, haar broertje, heeft nog geen huisje.
Interesse?
Oh Oognip, ik kan me voorstellen dat je d'r gaat missenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Oognip het volgende:
En Mara is verhuisdIk heb me gelukkig groot kunnen houden tot het moment dat de mensen en Mara weg waren, maar nu...
![]()
Gelukkig heeft ze echt een goed huisje, al zijn de mensen nog wat onwetend. Tis hun eerste katje, maar dat gaat helemaal goed komen. Echt fijn dat we contact houden en ik langs mag komen.
Doei lieve Mara, ik zal je missen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Oognip het volgende:
Net gebeld of ik nieuwe kittens wil hebben. Kon geen nee zeggen dus aankomende zondag komen er 2 kittens bij van 8weken.
quote:Hihi ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heul veel zin in heb dit keer
quote:Kan ik me aan een kant voorstellen maar als ze straks komen ben je weer blij!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heul veel zin in heb dit keerhet is eigenlijk best wel lekker rustig zo.
quote:Vast maar ik twijfel wel hoe lang ik het nog wil doen. Mijn familie woont allemaal verweg, als ik daar naar toe wil moet ik daar wel blijven slapen. Dat kan niet met kittens, zeker niet met 2 kleintjes. Met als gevolg dat ik elk weekend thuis moet blijven mijn familie nooit zie.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ik me aan een kant voorstellen maar als ze straks komen ben je weer blij!
quote:Jaaaaaaaaaa!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Oognip het volgende:
Net gebeld of ik nieuwe kittens wil hebben. Kon geen nee zeggen dus aankomende zondag komen er 2 kittens bij van 8weken.
quote:Ik wil als ik thuis ben best een weekendje kitten-sitten hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast maar ik twijfel wel hoe lang ik het nog wil doen. Mijn familie woont allemaal verweg, als ik daar naar toe wil moet ik daar wel blijven slapen. Dat kan niet met kittens, zeker niet met 2 kleintjes. Met als gevolg dat ik elk weekend thuis moet blijven mijn familie nooit zie.
quote:Haha lief dat je wilt kitten-sittenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wil als ik thuis ben best een weekendje kitten-sitten hoor
quote:PrimaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha lief dat je wilt kitten-sittenAls ik het eens aan durf om weg te gaan zal ik roepen
quote:Jep ze zijn helemaal zelfstandig, volgens mij al vanaf 6 weken. Ze zijn zindelijk en eten en drinken zelf gelukkigOp zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze zijn mooooooi
met 8 weken zijn ze al redelijk zelfstandig toch? Of moet je ze nog elk uur voeren enzo?
quote:Oh das dan wel tof, dan kan je ook nog een keer een weekendje redelijk makkelijk wegOp zondag 24 oktober 2010 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ze zijn helemaal zelfstandig, volgens mij al vanaf 6 weken. Ze zijn zindelijk en eten en drinken zelf gelukkig
Het zijn echte whiskas kittens
Ik zie trouwens net dat ze pas op 17 oktober zijn gevangen, das dus pas een weekje geleden.
quote:Jep nu alweer jaOp zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Oooognip nu alweer nieuwe kittensWat leuk zeg! Hopelijk heb je er fijne daagjes mee.
Wat een schatjes.
quote:Nope nog geen gedadigden voor Prins helaasOp zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zijn eral gedadigen voor Prins? Kunnen ze met elkaar overweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |