Iets te snel... De afspraak stond voor vrijdag maar ze vroegen zonet of het ook eerder kon. Ik snap die mensen dat ze haar liever zo snel mogelijk willen, vandaar dat ik meewerkte. Maar ik zei dat ik pas vanaf woensdag iedere dag kon, maar stiekem kan ik morgen alquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Te snel? Of valt het wel mee? Ze willen natuurlijk ook snel een lieve poes hebben
Dat is fijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor trouwens net dat ik altijd welkom ben om Mara op te komen zoekenHeel fijn!
Ik heb 2 kittens waarvan het poesje Mara vanavond gaat verhuizen. Prins, haar broertje, heeft nog geen huisje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is fijn!![]()
Hoe is het met de andere poezels, zijn die ook al vergeven?
Zoals je weet wil ik er een poesje bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb 2 kittens waarvan het poesje Mara vanavond gaat verhuizen. Prins, haar broertje, heeft nog geen huisje.
Interesse?
Oh Oognip, ik kan me voorstellen dat je d'r gaat missenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Oognip het volgende:
En Mara is verhuisdIk heb me gelukkig groot kunnen houden tot het moment dat de mensen en Mara weg waren, maar nu...
![]()
Gelukkig heeft ze echt een goed huisje, al zijn de mensen nog wat onwetend. Tis hun eerste katje, maar dat gaat helemaal goed komen. Echt fijn dat we contact houden en ik langs mag komen.
Doei lieve Mara, ik zal je missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |