abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86996863
Haha, Prins lijkt echt heel erg op Beertje, de kat van m'n broertje :) Ik hoop voor je dat hij niet net zo stout is als Beertje :) Beertje is een kleine duivel O+ :( :D
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_87010656
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Scully het volgende:
Haha, Prins lijkt echt heel erg op Beertje, de kat van m'n broertje :) Ik hoop voor je dat hij niet net zo stout is als Beertje :) Beertje is een kleine duivel O+ :( :D
Dat is Prins dus wel. Prins is echt zo ondeugend, hij terroriseert hier al mijn eigen katten. Als mijn katten liggen te slapen in een mandje, rent ie op ze af, springt bij ze in het mandje, gaat met ze spelen en mijn katten lopen weg en Prins heeft het mandje voor zichzelf :)

Mara heeft vandaag ook natte oogjes gekregen dus het gaat nog niet goed. Vanmiddag maar weer even bellen met mn contactpersoon :S
pi_87020978
Prins is echt heel erg schattig als ie dat doet trouwens O+

en balen dat het met Mara nog niet zo lekker gaat. Hopelijk is er wat aan te doen en steekt ze je eigen katten niet aan :*
♥ scars make us who we are ♥
pi_87021897
Morgenochtend ga ik met Mara naar de dierenarts.
pi_87045972
Sterkte. Hopelijk is alles in orde. Heb je vervoer of komen ze je ophalen oid?
pi_87053297
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Sterkte. Hopelijk is alles in orde. Heb je vervoer of komen ze je ophalen oid?
Dank je. Ze komen me gelukkig ophalen. Vandaag zijn de oogjes van Mara ook helemaal aan het lopen dus ben blij dat ik zo naar de dierenarts ga.
pi_87059378
Hmm het heeft tijd nodig. Ik moet iig ipv een half pilletje, 3 kwart gaan geven nog een dag of 8 lang.
pi_87060012
Jeetje. Hopelijk gaat het snel beter! Hoop toch ook dat ze je eigen katten niet aansteekt, vind ik toch wel een enge gedachte :@

Ben blij trouwens dat je bent opgehaald, anders had ik je wel willen brengen maar ik reageerde gister zo laat dat dat ook niet meer regelbaar was :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:05:29 #109
6616 Scully
Just vodka.
pi_87113471
Gaat het een beetje beter met Mara? Wat heeft ze precies?

Sterkte ermee! ^O^
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_87113606
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Scully het volgende:
Gaat het een beetje beter met Mara? Wat heeft ze precies?

Sterkte ermee! ^O^
Jep het gaat wel beter met Mara maar ze moet toch haar medicijnenkuur afmaken dus tot volgende week zaterdag. Ze heeft niesziekte.
pi_87124936
Met Mara gaat het de goede kant op maar Prins heeft nu ook een nat oogje :( Shit zeg!
pi_87135714
Bah het gaat allemaal lekker hier :( Prins oogje wordt steeds natter en nu begint mijn eigen lieve kater Pingoo rare dingen te doen. Ongeveer 1x per uur maakt ie een heel raar geluid met zijn mond, het lijkt wel alsof ie blaft ofzo :? ik kan niet verklaren of het nu hoesten is of wat, iig als ie het geluid maakt dan slikt ie daarna en slaapt weer verder.
Bah ik maak me zorgen! ;(
pi_87144002
Hier nog even wat foto's.

Prins:

Prins met klein beetje soepoogje

Mara:

Met zijn allen eten :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:58:40 #114
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87154970
Huuuuuuu ik heb dit topic helemaal gemist :?

Leuuukkk ik kom weer even lurken O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87166359
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Huuuuuuu ik heb dit topic helemaal gemist :?

Leuuukkk ik kom weer even lurken O+.
Leuk dat je mee komt lurken ;)

Prins krijgt vanaf vandaag dezelfde medicijnen als Mara. Hij heeft een ontzettend loop oogje en die moet ik schoonmaken met gekookt water. Echt het hele huis is/wordt besmet met niesziekte :(
pi_87209500
Er hebben zich geinteresseerden gemeld voor Mara! *O*
pi_87213849
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef Oognip het volgende:
Er hebben zich geinteresseerden gemeld voor Mara! *O*
*O* wat fijn! En hoe gaat het nu met de kleintjes? Alweer iets beter?
pi_87214010
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:53 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

*O* wat fijn! En hoe gaat het nu met de kleintjes? Alweer iets beter?
Met Prins zijn oogje gaat het niet goed, die krijgt dus ook vanaf vandaag 4x per dag oogzalf. Met Mara gaat het wel beter gelukkig.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:19:28 #119
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87214947
Katten en oogzalf een slechte combinatie? :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87215544
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Katten en oogzalf een slechte combinatie? :+
Katten en pillen vind ik nog veel slechter :)
pi_87216562
Da's inderdaad niet leuk allemaal.

Ik stop pillen altijd in een beetje leverpastei, dat vinden mijn katten zo onweerstaanbaar dat ze het zo doorslikken. Pasgeleden heb ik ook de Easypill geprobeerd, dat is een soort kneedbaar lekkers wat je om een pil heen kan doen, dat was ook een succes.

Hopelijk krijgt Mara binnenkort een leuk nieuw huis :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:47:41 #122
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87217906
Mogen katten bijvoorbeeld een pil niet kapot bijten? Of proeven ze het dan en spugen het ze eruit? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87219020
Katten mogen de pil wel kapot bijten maar vaak is de buitenkant van het pilletje een lekker smaakje maar de binnenkant niet. Dus grote kans dat ze het dan uitspugen.
Ik heb het pilletje in een worstje gestopt, plakje cervelaat, door zijn eten gemalen, tegelijk met een snoepje maar het helpt allemaal niet. Ik probeer het vanavond nog een keer en anders hoop ik dat hij zonder ook geneest.

Ik dacht net, ik probeer nog een keer met lekker vlees geven om te kijken of hij het zelf op zou eten, anders zou ik hem gaan dwangvoeren. Gelukkig at hij het een beetje op, niet veel maar toch een beetje. En daarna heb ik hem nog wat ander vlees gegeven en daar at hij het gelei van op :)

Hij zit de hele dag onder mijn bed. Als ik dan iets met hem wilde proberen moest ik hem daar elke keer onder vandaan zien te krijgen en dat vond ik niet zo handig. Nu de slaapkamerdeur maar dicht gedaan en nu loopt ie in de woonkamer :) Fijn, dan kan hij ook zien dat we niet alleen maar "stomme" dingen met hem doen :)

Morgenavond komen trouwens mensen voor Mara! Ik ga ze Prins ook proberen "aan te smeren" :P
pi_87221070
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:

Morgenavond komen trouwens mensen voor Mara! Ik ga ze Prins ook proberen "aan te smeren" :P
Voor hun eigen bestwil :Y Kittens per twee is véél leuker, voor iedereen *O*
pi_87258686
Over een half uurtje komen de mensen voor onderstaande dame :)

Hoooo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')