abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86239166
Yesss!

Ik ben net gebeld of ik 3 kittens op kan vangen! Ze zijn al wat ouder, twee zijn acht weken en de derde is 13 weken. De vrouw bij wie ze nu zitten krijgt morgen nieuwe kittens en dan wordt het erg vol dus dan mag ik het zaakje verder opknappen :P

Ze worden zo gebracht en ik ben erg benieuwd!
pi_86239761
*O* *O* *O* *O*
en hoe lang blijven die dan?
pi_86239875
terugvindpoeskes ;)

^O^
Werewolf
pi_86239994
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
*O* *O* *O* *O*
en hoe lang blijven die dan?
Die twee van 8 weken krijgen volgende week hun eerste enting en dan mogen ze in principe als ze 10 weken zijn naar hun nieuwe baasje. Als ze geen nieuw baasje vinden krijgen ze als ze 12 weken zijn ook hun tweede enting bij mij en dan mogen ze nog vier weken blijven. Als ze dan geen baasje hebben mogen ze naar het asiel.
pi_86240064
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die twee van 8 weken krijgen volgende week hun eerste enting en dan mogen ze in principe als ze 10 weken zijn naar hun nieuwe baasje. Als ze geen nieuw baasje vinden krijgen ze als ze 12 weken zijn ook hun tweede enting bij mij en dan mogen ze nog vier weken blijven. Als ze dan geen baasje hebben mogen ze naar het asiel.
Wat leuk, zal wel een drukke beestenboel worden... O+
pi_86242130
pics please...
pi_86242290
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef -moppie- het volgende:
pics please...
Haha ze moeten nog gebracht worden ;)
pi_86242481
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha ze moeten nog gebracht worden ;)
:@
pi_86243570
Ze zijn er!

Dit is Bo (mannetje)

Dit is Mara (vrouwtje)

En Prins (mannetje). Hij is nog een beetje bang.

Met Mara heb ik net lekker geknuffeld. Die vertrouwde me eerst ook niet maar toen ik haar eenmaal oppakte lag ze nog alleen maar in mn nek te rollen O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Oognip op 09-09-2010 15:42:54 ]
pi_86244346
Oh wat een schatjes O+
pi_86244485
Ze hebben trouwens nog alledrie een huisje nodig! ;) En ze zijn heul liev!
pi_86244883
Aww, wat een dropjes! O+
pi_86245071
Bo is trouwens al 18 weken zie ik net. Hij is al op 5 mei geboren dus die is al 4 maanden oud. Ik hoop dat ze allemaal een baasje vinden! Zeker Bo, die verdient op deze leeftijd al lang en breed een goed huis!
pi_86246013
Hoe reageren je eigen poezen op deze nieuwelingen?
pi_86246140
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe reageren je eigen poezen op deze nieuwelingen?
Ze laten het maar gelaten over zich heen komen. Ik heb ze nu in de bench gedaan omdat ik zo ga werken en mijn eigen katten lopen ook gewoon rond maar ze geven de kleintjes niet echt aandacht. Ze zijn het gewend :P
Met dit nestje moet ik wel anders omgaan dan met het vorige nestje want ik heb het nu best druk op school en dan kan ik ze niet meer de hele dag op schoot houden. Naja dan gaat het afscheid vast ook een stuk beter ;)
pi_86251887
Bo is net zo oud als onze Frasier ;)
Werewolf
pi_86256371
Jij ook weer nieuwe kittens! *O*
Wat een dotjes weer en acherrum je woonkamer, met zulke boefjes. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86260000
Ze zijn echt lief! Prins is nog een beetje bang maar die komt ook al wat losser en is nu lekker met een muisje aan het spelen.
Mara komt heel erg met me kroelen. Ze rolt en komt helemaal tot aan mn hoofd en weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen, echt heel lief O+
En Bo is gewoon echt een ontzettende schat. HIj is zo mooi, grijs cypers en zo lief. Hij heeft alleen maar de hele dag gespeeld. Ik vind hem al veel te groot voor in de bench. Helaas zal hij 's nachts toch in de bench moeten samen met Prins en Mara maar ik ben bang dat dat een hoop gekrijs op gaat leveren :(
pi_86264196
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:22 schreef Oognip het volgende:

Yesss!

Ik ben net gebeld of ik 3 kittens op kan vangen!
Ze zijn al wat ouder, twee zijn acht weken en de derde is 13 weken.
De vrouw bij wie ze nu zitten krijgt morgen nieuwe kittens en dan wordt
het erg vol dus dan mag ik het zaakje verder opknappen :P

Ze worden zo gebracht en ik ben erg benieuwd!
Zo dat is snel gegaan. :Y

Veel plezier met Bo, Mara en Prins. O+

Welterusten.

quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Oognip het volgende:

Bo is trouwens al 18 weken zie ik net. Hij is al op 5 mei geboren dus die is al 4 maanden oud. Ik hoop dat ze allemaal een baasje vinden! Zeker Bo, die verdient op deze leeftijd al lang en breed een goed huis!
Zoeken alle drie nog een nieuw thuis.
pi_86267531
Ik snap niet echt wat van Mara en Prins. De ene is heel tam en de ander juist heel bang maar ik kan niet zien wie wie is aan het uiterlijk. Ze zijn allebei pik zwart met een wit stipje in hun nek. Het scheelt wel dat de ene het mannetje is en de ander het vrouwtje maar ook dat verschil kan ik niet goed zien.
Dit is wel erg lastig met wegen :? Heeft iemand een idee hoe ik het kan zien? De balletjes zijn natuurlijk nog niet echt zichtbaar anders kon ik het zelf wel zien :)
Ook vind ik het een beetje lastig met de bange (die noem ik nu Prins) kitten om te gaan. Ik weet niet wat goed voor hem is. Wel oppakken en tegen zijn zin vasthouden of laten gaan en met rust laten. Iemand een idee?

Bo is trouwens ook al 4.5 maand uit en Luna is 8 maanden en nog niet gesterilliseerd, ik hoop niet dat ze zwanger wordt :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Oognip op 10-09-2010 07:55:10 ]
pi_86267992
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:45 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet echt wat van Mara en Prins. De ene is heel tam en de ander juist heel bang maar ik kan niet zien wie wie is aan het uiterlijk. Ze zijn allebei pik zwart met een wit stipje in hun nek. Het scheelt wel dat de ene het mannetje is en de ander het vrouwtje maar ook dat verschil kan ik niet goed zien.
Dit is wel erg lastig met wegen :? Heeft iemand een idee hoe ik het kan zien? De balletjes zijn natuurlijk nog niet echt zichtbaar anders kon ik het zelf wel zien :)
Ook vind ik het een beetje lastig met de bange (die noem ik nu Prins) kitten om te gaan. Ik weet niet wat goed voor hem is. Wel oppakken en tegen zijn zin vasthouden of laten gaan en met rust laten. Iemand een idee?

Bo is trouwens ook al 4.5 maand uit en Luna is 8 maanden en nog niet gesterilliseerd, ik hoop niet dat ze zwanger wordt :?
Oh jee, ik heb geen idee op welke leeftijd Bo daar 'zin' in gaat krijgen. Luna is er al wel 'klaar' voor denk ik.
pi_86268395
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Oh jee, ik heb geen idee op welke leeftijd Bo daar 'zin' in gaat krijgen. Luna is er al wel 'klaar' voor denk ik.
Ik dacht al vanaf een maand of vier... Ga vanmiddag even bellen met de coordinator van de kittens omdat de kittens nog niet op de website staan. Dan ga ik meteen even vragen of dit wel zo'n goed idee is. (zij zegt vast van wel maar goed)...
pi_86270447
quote:

Hoi, hoe ging het vannacht?

Maak jij je zorgen dat de oudste opvang kitten Bo je eigen poes Luna zwanger kan maken?

Vruchtbare periode:

Katers zijn vruchtbaar wanneer ze 4 maanden oud zijn, dit is eerder dan bij poezen, welke pas vanaf hun 4 / 6 maanden een eerste krolsheid krijgen.. Het is echter niet aangeraden om een poes op zo een jonge leeftijd te laten dekken. Een poes is krols wanneer ze zich anders gaat gedragen dan normaal, ze zal zich aanhaliger gedragen en heel veel aandacht proberen te trekken.

http://www.diereninfo.be/bestanden/katten/voortplanting/6/89
pi_86270916
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Hoi, hoe ging het vannacht?

Maak jij je zorgen dat de oudste opvang kitten Bo je eigen poes Luna zwanger kan maken?

Vruchtbare periode:

Katers zijn vruchtbaar wanneer ze 4 maanden oud zijn, dit is eerder dan bij poezen, welke pas vanaf hun 4 / 6 maanden een eerste krolsheid krijgen.. Het is echter niet aangeraden om een poes op zo een jonge leeftijd te laten dekken. Een poes is krols wanneer ze zich anders gaat gedragen dan normaal, ze zal zich aanhaliger gedragen en heel veel aandacht proberen te trekken.

http://www.diereninfo.be/bestanden/katten/voortplanting/6/89
Dit heb ik ook gelezen. En hij is geboren op 5 mei 2010 dus is hij al ruim 4 maanden. Bah! Ga vanmiddag bellen.

Vannacht is het wel goed gegaan. Eerst wat gemiauw van Bo maar dat vind ik logisch. Hij is al zo groot en dan zit ie in een bench, vind ik zielig maar goed kan niet anders. Vanochtend ging het ook goed maar ben om 7 uur er toch maar uit gegaan want ik hoorde ze miauwen en vechten met elkaar.
pi_86273758
Waarom laat je je eigen kat niet gewoon castreren? Vanaf 6 maanden is dat zeker al mogelijk...
pi_86274584
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef felixvulgaris het volgende:
Waarom laat je je eigen kat niet gewoon castreren? Vanaf 6 maanden is dat zeker al mogelijk...
Ja dat weet ik. Ik heb alleen op dit moment niet het geld om haar te sterilliseren dus dat gaat over 2 weken gebeuren als ik weer nieuw geld heb.

Ik heb gebeld en volgens haar kan Bo, Luna pas zwanger maken als hij 7 maanden is.
pi_86274750
Bo

Mara

Prins
pi_86274847
quote:
Kan je ze niet op de een of andere manier merken? Bij pups doen ze dat vaak door ergens een stipje te zetten met een beetje nagellak, op een oortje bijvoorbeeld, of door ergens een klein stukje haar weg te knippen, maar denk dat je dat laatste minder goed ziet bij deze kittens.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_86276043
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef Naamah het volgende:

[..]

Kan je ze niet op de een of andere manier merken? Bij pups doen ze dat vaak door ergens een stipje te zetten met een beetje nagellak, op een oortje bijvoorbeeld, of door ergens een klein stukje haar weg te knippen, maar denk dat je dat laatste minder goed ziet bij deze kittens.
Ik heb net gebeld met de vrouw waar ze eerst zaten en die vertelde dat Prins zwaarder was dan Mara dus daar kan ik ze aan herkennen (scheelt zo'n 100 gram) en ze heeft uitgelegd hoe ik precies kan zien of het een mannetje of vrouwtje is. Vanavond maar eens goed kijken.
pi_86278781
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Ik heb alleen op dit moment niet het geld om haar te sterilliseren dus dat gaat over 2 weken gebeuren als ik weer nieuw geld heb.

Ik heb gebeld en volgens haar kan Bo, Luna pas zwanger maken als hij 7 maanden is.
Mocht Bo Luna bezwangeren dan is dat niet zo'n probleem als je haar over 2 weken laat steriliseren. Dan halen ze de vruchtjes meteen weg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86279184
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is echt niet zo dat katten precies met 7 maanden opeens in staat zijn tot bevruchting. Daar zit bij katten erg veel variatie in. Is je eigen kat al eens krols geweest? In dat geval zou ik zeker oppassen en de katten alleen bij elkaar laten als je er zelf bij bent.
Erg nobel van je om op deze kittens te passen, maar het zou een beetje zuur zijn als je straks nog een extra nestje hebt. Bij de castratie kunnen ze de evt ongeboren vruchtjes wel weghalen natuurlijk, maar dan moet je wel zeker zijn dat ze echt binnenkort gecastreerd wordt.
Verder is het echt niet moeilijk om het verschil tussen een mannetje en vrouwtje te zien, maar erg praktisch is het niet om steeds onder de staart te moeten kijken bij twee zwarte katjes om het verschil te zien. Op gewicht af gaan is ook niet zo handig, want de beestjes groeien natuurlijk nog en misschien groeit de 1 wel harder dan de andere..De tip om bij 1 vd katjes een stukje vacht weg te scheren lijkt me goed.
pi_86279354
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef felixvulgaris het volgende:

[..]

Het is echt niet zo dat katten precies met 7 maanden opeens in staat zijn tot bevruchting. Daar zit bij katten erg veel variatie in. Is je eigen kat al eens krols geweest? In dat geval zou ik zeker oppassen en de katten alleen bij elkaar laten als je er zelf bij bent.
Erg nobel van je om op deze kittens te passen, maar het zou een beetje zuur zijn als je straks nog een extra nestje hebt. Bij de castratie kunnen ze de evt ongeboren vruchtjes wel weghalen natuurlijk, maar dan moet je wel zeker zijn dat ze echt binnenkort gecastreerd wordt.
Verder is het echt niet moeilijk om het verschil tussen een mannetje en vrouwtje te zien, maar erg praktisch is het niet om steeds onder de staart te moeten kijken bij twee zwarte katjes om het verschil te zijn. Op gewicht af gaan is ook niet zo handig, want de beestjes groeien natuurlijk nog en misschien groeit de 1 wel harder dan de andere..De tip om bij 1 vd katjes een stukje vacht weg te scheren lijkt me goed.
Uiteraard is het geen goede manier om op gewicht af te gaan maar voor nu nog wel. Die vrouw waar ze gister nog waren zei dat Prins zwaarder is en mijn weegschaal zegt ook van wel dus voor nu klopt het nog.
Ik ga vanavond samen met mijn vriend onder de staart kijken en ze verder goed bekijken of ik een kenmerk kan zien. Prins en Mara zijn geen eens familie van elkaar maar ze lijken zo ontzettend op elkaar. Als ik er vanavond nog niet uit ben zal ik ze kenmerken :P

Ze staan trouwens nu op de site *O*
pi_86279917
Hihi Bo _O-
pi_86281474
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef Oognip het volgende:
Hihi Bo _O-
[ link | afbeelding ]
O+
pi_86295710
Zwart dekentje met 2 koppies op de kruik O+

Mara :D
pi_86304970
Leuke foto's!!!

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef Oognip het volgende:

Ze staan trouwens nu op de site *O*
Heb je een linkje? *O*
  zaterdag 11 september 2010 @ 03:45:04 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86305143
kitty kitty kitty an' I wannnna touch it! O+
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86305749
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:17 schreef Sinarades het volgende:
Leuke foto's!!!
[..]

Heb je een linkje? *O*
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle Beetje kromme teksten maar ik wilde ze zo snel mogelijk op de site hebben dus heb het niet meer doorgelezen :)
Toen ik gister in bed lag heb ik Bo meegenomen en heeft hij heel lang op mijn buik liggen slapen O+ Verder zijn ze goed gegroeid :)
pi_86312272
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:17 schreef Oognip het volgende:

http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle Beetje kromme teksten maar ik wilde ze zo snel mogelijk op de site hebben dus heb het niet meer doorgelezen :)
Toen ik gister in bed lag heb ik Bo meegenomen en heeft hij heel lang op mijn buik liggen slapen O+ Verder zijn ze goed gegroeid :)
Lief geschreven, hoeft de leeftijd er niet bij?

Fijn dat ze al gegroeid zijn en Bo boft met jouw buik. :Y
pi_86313850
Leeftijd hoeft er niet bij nee. Dat doen ze nooit, wel vreemd trouwens maar als ze echt interesse hebben moeten ze maar bellen :)
pi_86327394
Prins is al lekker ontdooid en heeft net bij mij en bij mijn vriend gelegen. Met Mara gaat het ook goed maar dat was al bekend. Ik maak me alleen een beetje zorgen om Bo, het gaat wel goed met hem maar hij is echt zoooo druk. Ik heb nog nooit zo'n drukke kat gezien. Hij slaapt bijna niet op een dag, tenzij ik ga slapen dan komt ie lekker bij me liggen. Verder sjeest hij het hele huis door en miauwt ie af en toe, het lijkt wel of ie zich verveeld en dat vind ik vervelend. Ik wil niet dat hij zich verveeld en ik vind het ook niet zo leuk dat ie zo druk is. Ik woon maar klein en heb hier nu 6 katten rondlopen en dan is zo'n drukke wel erg vermoeiend erbij.
Ook mijn eigen katten nemen me (nog) niet echt in dank af dat ik er weer kittens bij heb genomen. Pingoo die geen vlieg kwaad doet, blies net zelfs naar me en dat heeft ie nog nooit gedaan :? Ik weet niet of ik hierna nog een nestje op wil vangen want het hele spul wordt hier ongeregeld van en ik weet niet wat ik voor Bo kan doen zodat ie zich niet verveeld. Hij heeft hier een stuk of 20 speeltjes liggen en we hebben spelen af en toe met een hengel maar er is niks dat hem moe maakt :(
pi_86397233
Gaat alles goed met Prins, Bo, Mara, Muis, Luna en Pingoo? :) Kunnen ze een beetje met elkaar opschieten?
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_86398566
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Scully het volgende:
Gaat alles goed met Prins, Bo, Mara, Muis, Luna en Pingoo? :) Kunnen ze een beetje met elkaar opschieten?
Het gaat wel goed met ze. Bo is ontzettend druk maar dat had ik al gezegd. Hij miauwt als ie aandacht wil en gaat al spinnen als ik alleen al naar hem kijk. HIj heeft een ontzettend zwaar miauwtje, een soort rokersmiauwtje lijkt het :P Mara en Prins groeien goed. Mara is al 60 gram aangekomen sinds ze hier woont en Prins al 160 (!).
Muis is nog steeds niet zo vrolijk door die kleintjes. Die blaast en deelt af en toe klappen uit, vooral naar Bo die ook wat ouder is en ik denk dat het daardoor komt. Luna en Pingoo doen het redelijk goed maar lang niet zo leuk als vorige keren.

Vandaag zijn ze de hele dag alleen geweest en dat ging ook goed. Ik moest de hele dag werken, gelukkig neem ik ontslag dus zijn ze niet meer zo lang alleen voortaan :)

Hier nog een paar foto's

Mooie lieve Bo

Bo en Mara. Volgens mij is Mara de linker voor de kijkers en Bo dus de rechter. Ik heb ontdekt dat Bo op zijn koppie precies 1 wit haartje heeft waar ik hem aan kan herkennen :)
(Mara's oogje lijkt een beetje raar maar daar is niks mis mee :))
pi_86404416
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Oognip het volgende:

Het gaat wel goed met ze. Bo is ontzettend druk maar dat had ik al gezegd. Hij miauwt als ie aandacht wil en gaat al spinnen als ik alleen al naar hem kijk. HIj heeft een ontzettend zwaar miauwtje, een soort rokersmiauwtje lijkt het :P Mara en Prins groeien goed. Mara is al 60 gram aangekomen sinds ze hier woont en Prins al 160 (!).
Muis is nog steeds niet zo vrolijk door die kleintjes. Die blaast en deelt af en toe klappen uit, vooral naar Bo die ook wat ouder is en ik denk dat het daardoor komt. Luna en Pingoo doen het redelijk goed maar lang niet zo leuk als vorige keren.

Vandaag zijn ze de hele dag alleen geweest en dat ging ook goed.

Ik moest de hele dag werken,

gelukkig neem ik ontslag dus zijn ze niet meer zo lang alleen voortaan :)

Zo ze zijn al goed in gewicht aangekomen.

Is voor je eigen Muis, Luna en Pingoo ook weer wennen.
Je doet het prima Oognip. Bedankt voor wat je allemaal voor de opvangkittens doet. ^O^

Leuke foto's. :Y

Bo is sterk, jong en actief.
Hij moet misschien ook zijn draai een beetje zien te vinden in je (katten)huishouden en huisje.

Enne, wanneer je brood op de plank nodig hebt, ik heb zelfgebakken brood genoeg!! :P
pi_86404630
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Zo ze zijn al goed in gewicht aangekomen.

Is voor je eigen Muis, Luna en Pingoo ook weer wennen.
Je doet het prima Oognip. Bedankt voor wat je allemaal voor de opvangkittens doet. ^O^

Leuke foto's. :Y

Bo is sterk, jong en actief.
Hij moet misschien ook zijn draai een beetje zien te vinden in je (katten)huishouden en huisje.

Enne, wanneer je brood op de plank nodig hebt, ik heb genoeg!! :P

Hihi bedankt ik zal het onthouden ;)
pi_86411282
Oh wat een mooierd is Bo zeg, de andere 2 ook trouwens.
pi_86412065
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Vandaag zijn ze de hele dag alleen geweest en dat ging ook goed. Ik moest de hele dag werken, gelukkig neem ik ontslag dus zijn ze niet meer zo lang alleen voortaan :)

Hier nog een paar foto's

Mooie lieve Bo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Bo en Mara. Volgens mij is Mara de linker voor de kijkers en Bo dus de rechter. Ik heb ontdekt dat Bo op zijn koppie precies 1 wit haartje heeft waar ik hem aan kan herkennen :)
(Mara's oogje lijkt een beetje raar maar daar is niks mis mee :))
[ link | afbeelding ]
Die 3e foto van Bo is stoer :7 Het is dat ik al 2 katten heb en te klein woon voor een derde kat anders wist ik het wel. ^O^
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_86412236
Jeetje Prins komt echt elke dag minstens 50 gram aan. Hij weegt nu al ruim 1 kilo en is nog maar 8.5 week :) Zoveel eet ie volgens mij niet eens maar ik ben blij. Bo weegt ruim 2 kilo en Mara 880 gram :D
pi_86415913
Doorbraak!
Bo en Pingoo (wij noemen Bo ook wel het neefje van Pingoo, hij lijkt echt op hem)

En toen kwam Luna ook maar even kijken en wassen

Bo lekker tegen Luna aan liggen

En toen ik Mara erbij zetten werd ze ook blij begroet (zij vond het wat minder aan haar koppie te zien ;))
pi_86416177
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Oognip het volgende:

Jeetje Prins komt echt elke dag minstens 50 gram aan.
Hij weegt nu al ruim 1 kilo en is nog maar 8.5 week :)
Zoveel eet ie volgens mij niet eens maar ik ben blij.
Bo weegt ruim 2 kilo en Mara 880 gram :D
Heel mooi Oognip.

En wennen aan elkaar heeft vaak zijn tijd nodig.
Hele lieve en leuke foto's.

Wat kan Luna goed wassen zeg, leuk filmpje, op de achtergrond renovatiegeluiden,
is je vriend zo'n goede klusser?
pi_86416800
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:04 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Heel mooi Oognip.

En wennen aan elkaar heeft vaak zijn tijd nodig.
Hele lieve en leuke foto's.

Wat kan Luna goed wassen zeg, leuk filmpje, op de achtergrond renovatiegeluiden,
is je vriend zo'n goede klusser?
Haha nee hoor maar mijn flat staat 6 weken in de stijgers voor betonrenovatie en de stijgers zijn ze nu aan het afbreken. Eindelijk :)
pi_86454653
Mara en Prins zijn net ingeent en hebben een chip gekregen. Het ging allemaal prima en ze zien er goed uit volgens de dierenarts. Vanaf volgende week woensdag mogen ze verhuizen.
We hebben even nagevraagd voor Bo of die hier net zo lang mag blijven wonen tot er een baasje is omdat hij anders over 2 weken naar het asiel moet. Dit mag helaas niet dus over 2 weken vrees ik dat hij naar het asiel moet en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Is er niemand die dit ontzettend lieve katertje, die al veel te vaak verhuisd is, een huisje wilt geven??
pi_86458305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef Oognip het volgende:

Mara en Prins zijn net ingeent en hebben een chip gekregen. Het ging allemaal prima en ze zien er goed uit volgens de dierenarts. Vanaf volgende week woensdag mogen ze verhuizen.
We hebben even nagevraagd voor Bo of die hier net zo lang mag blijven wonen tot er een baasje is omdat hij anders over 2 weken naar het asiel moet. Dit mag helaas niet dus over 2 weken vrees ik dat hij naar het asiel moet en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Is er niemand die dit ontzettend lieve katertje, die al veel te vaak verhuisd is, een huisje wilt geven??
Fijn dat je ervoor gezorgd hebt dat Mara en Prins de inenting en chip hebben gekregen.

Misschien dat je Bo een eigen topic kan geven?
Bo zoekt een thuis!
pi_86458566
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Fijn dat je ervoor gezorgd hebt dat Mara en Prins de inenting en chip hebben gekregen.

Misschien dat je Bo een eigen topic kan geven?
Bo zoekt een thuis!
Dat is een goed idee. Alleen weet ik niet of dat mag omdat je hier eigenlijk alleen voor "gratis" dieren een nieuw huisje mag zoeken en Bo adopteren kost 85 euro. Eens even navragen bij de mods :)
pi_86459051
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:32 schreef Oognip het volgende:

Dat is een goed idee. Alleen weet ik niet of dat mag omdat je hier eigenlijk alleen voor "gratis" dieren een nieuw huisje mag zoeken en Bo adopteren kost 85 euro. Eens even navragen bij de mods :)
Ja, wat nu?

Of in dit topic?
Huisdieren uit opvang
pi_86462667
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Ja, wat nu?

Of in dit topic?
Huisdieren uit opvang

Shit het mag niet :(
pi_86463153
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:22 schreef Oognip het volgende:

Shit het mag niet :(
F&F FAQ en FB

Ik las het , gelukkig heb jij je eigen topic nog, daarin kan je proberen voor Bo een
baasje te zoeken.

Stoere lieve Bo, veel succes met het vinden van een fijn thuis.

Liefs Sina.
pi_86470046
Kun je Bo niet zelf houden? Of wordt het te druk als je 4 katten hebt?
pi_86473568
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:57 schreef Scully het volgende:
Kun je Bo niet zelf houden? Of wordt het te druk als je 4 katten hebt?
Haha ik zou wel willen maar dat wordt echt te druk en te veel haren en mijn vriend vindt drie ook wel genoeg. Weet jij niet iemand die graag een katje erbij wil? Hij is echt ontzettend lief en heel erg mensgericht echt een super kat!
pi_86490771
*Korte update*
De kittens groeien nog steeds erg goed en zijn nog steeds super lief! :D
pi_86491856
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:56 schreef Oognip het volgende:

*Korte update*
De kittens groeien nog steeds erg goed en zijn nog steeds super lief! :D
^O^

Je bent een hartstikke goed kittenopvanggezin. :)
pi_86501166
Mara en Prins spelen. Links Mara en rechts Prins (zag ik toevallig toen ik heel ver in zoomde zonet :@ )

Gisteravond vond ik dit op de bank. Muis lag al op de bank te slapen samen met Bo en toen kwamen Mara en Prins er ook lekker bij liggen. Tis dat Muis sliep en het niet heeft gemerkt wat anders.. ~O>

Lekkerding Bo!

pi_86542870
Met de kittens gaat het erg goed alleen heeft Muis nu een oogontsteking en moet een paar keer per dag zalf. En hij ruft de hele dag :(
pi_86555091
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:
Met de kittens gaat het erg goed alleen heeft Muis nu een oogontsteking en moet een paar keer per dag zalf. En hij ruft de hele dag :(
:{ Zielige Muis. Sterkte ermee :* . Gaat het nog goed met je andere katjes?
pi_86564307
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Scully het volgende:

[..]

:{ Zielige Muis. Sterkte ermee :* . Gaat het nog goed met je andere katjes?
Met Pingoo en Luna bedoel je? Gaat goed gelukkig.
pi_86572611
*O* Bo gaat waarschijnlijk bij mijn schoonouders wonen! *O*
pi_86572877
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:

Beste met Muis zijn oogje en met zijn ruften. :)

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef Oognip het volgende:

*O* Bo gaat waarschijnlijk bij mijn schoonouders wonen! *O*
Zijn het lieve schoonouders? *O*
pi_86574200
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Beste met Muis zijn oogje en met zijn ruften. :)
[..]

Zijn het lieve schoonouders? *O*
Dank je :*

Het zijn lieve schoonouders en ze hebben al een kat. Ze wonen op een boerderij dus heerlijk voor hem. Nu even afwachten of het door gaat.
pi_86580194
Ze zijn net weer weg en wonen hier bijna 2 uur rijden vandaan. Ik heb gebeld met de coordinator van de kittenopvang om te vragen of het mocht (DOC is vandaag niet open). Zij zouden vandaag Bo mee naar huis nemen en ik zou dan dinsdag betalen voor hem maar dat mag niet. Ze moeten zelf betalen en tekenen en dan pas mogen ze Bo meenemen. Nu gaan ze dus nog even nadenken of ze nog een keer terugkomen voor Bo. Ik hoop het!
pi_86581106
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Oognip het volgende:

Ze zijn net weer weg en wonen hier bijna 2 uur rijden vandaan. Ik heb gebeld met de coordinator van de kittenopvang om te vragen of het mocht (DOC is vandaag niet open). Zij zouden vandaag Bo mee naar huis nemen en ik zou dan dinsdag betalen voor hem maar dat mag niet. Ze moeten zelf betalen en tekenen en dan pas mogen ze Bo meenemen. Nu gaan ze dus nog even nadenken of ze nog een keer terugkomen voor Bo. Ik hoop het!
Een hele organisatie , dus je schoonouders willen voor Bo gaan zorgen!!

Ja moet even officeel .

Op de goede afloop dan maar.
pi_86647350
pi_86648959
Lieve Mara , Prins en Bo. O+
pi_86649382
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Sinarades het volgende:
Lieve Mara , Prins en Bo. O+
Dat klopt zeker :Y

Ik maak me alleen soms best wel wat zorgen om Bo. Af en toe maakt ie zulke rare geluiden uit het niks. Zijn stem klinkt sowieso altijd al raar maar af en toe lijkt ie ook te gillen ofzo en hij kokhalst af en toe. Net ook, ik gaf hem een kusje en hij gilde alsof hij pijn had en vervolgens liet ie een harde scheet. (ik deed hem echt geen pijn) Ik weet het niet maar ik heb het idee dat er van binnen iets niet helemaal goed zit. Zeker omdat ie vroeger wat probleempjes had en niet aan kwam (vandaar dat ie zo oud nog niet geplaatst is).
Het zijn alleen te vage klachten om er ook mee naar de dierenarts te gaan ofzo.
pi_86658652
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Oognip het volgende:

Dat klopt zeker :Y

Ik maak me alleen soms best wel wat zorgen om Bo. Af en toe maakt ie zulke rare geluiden uit het niks. Zijn stem klinkt sowieso altijd al raar maar af en toe lijkt ie ook te gillen ofzo en hij kokhalst af en toe. Net ook, ik gaf hem een kusje en hij gilde alsof hij pijn had en vervolgens liet ie een harde scheet. (ik deed hem echt geen pijn) Ik weet het niet maar ik heb het idee dat er van binnen iets niet helemaal goed zit. Zeker omdat ie vroeger wat probleempjes had en niet aan kwam (vandaar dat ie zo oud nog niet geplaatst is).
Het zijn alleen te vage klachten om er ook mee naar de dierenarts te gaan ofzo.
Lieve Oognip je kan het best vragen aan de doc , daar valt Bo toch onder.
pi_86674045
Mijn schoonmoeder komt zometeen Bo halen. Ik ben zo blij voor hem maar zo verdrietig voor mezelf :'( Hij is zo bijzonder en ik vind het echt erg jammer dat hij weggaat. Maar eindelijk heeft ie na maanden een vast huisje en gelukkig blijf ik hem zien.
pi_86675374
Fijn dat Bo een huisje heeft! *O* Lekker genieten van de wetenschap dat hij niet meer hoeft te verhuizen en niet té verdrietig zijn he. :*
pi_86677160
Nog even een laatste foto van nu Bo nog hier is.

Bo met Mara

Bo's mooie koppie O+
pi_86678263
Wauw wat fijn voor Bo! *O* *O* En ook natuurlijk fijn voor jou, hij blijft 'in de buurt'! :) Knuffel 'm nog maar even flink nu het nog kan!
pi_86681580
En hij is weg :'( Ik ben echt zooo blij voor hem dat hij een nieuw huisje heeft maar voor mezelf zo verdrietig. Het is zo'n lief beestje dat elke dag gezellig bij me kwam liggen.
pi_86696370
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Oognip het volgende:

En hij is weg :'( Ik ben echt zooo blij voor hem dat hij een nieuw huisje heeft maar voor mezelf zo verdrietig. Het is zo'n lief beestje dat elke dag gezellig bij me kwam liggen.
Bo , ja een ontzettend lieve mooie kater.

Afscheid nemen is moeilijk Oognip .

Maar wat fijn voor Bo dat hij mag wonen bij je schoonouders en jij na 2 uren reizen hem altijd
kan bezoeken.

:*
pi_86788344
Met Prins gaat het heel goed en dat wordt al een echte kater. Hij is nu 1208 gram en is 10 weken. Zijn zusje Mara is nog maar 988 gram en groeit maar weinig. Haar oogje zijn nog steeds blauw groen terwijl die van Prins al bruin zijn geworden. Ook "niest" ze sinds vandaag behoorlijk wat.

Ik heb het proberen te filmen maar telkens als ik dat deed, nieste ze niet. Als ik op stop drukte begon ze weer }:| Dus het is niet echt gelukt.

Iig wat ze doet is haar bekkie open en dan een paar keer half niezen/hoesten en dan weer verder met haar leven. Ze eet verder wel gewoon maar slaapt wel veel. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Dit is Prins, beetje scheef gefilmd.
pi_86793831
En hoe bevalt het Bo in zijn nieuwe huis?
pi_86814696
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
En hoe bevalt het Bo in zijn nieuwe huis?
Goed! Hj heeft m'n schoonvader uitgekozen als liefste. Hij was vanochtend heel druk an het spelen totdat mijn schoonvader binnenkwam. Bo kroop meteen bij hem op schoot :)

Met Mara is het nog niet goed. Die slaapt vannacht lekker rustig bij mij.
pi_86841332
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Oognip het volgende:

Met Prins gaat het heel goed en dat wordt al een echte kater. Hij is nu 1208 gram en is 10 weken. Zijn zusje Mara is nog maar 988 gram en groeit maar weinig. Haar oogje zijn nog steeds blauw groen terwijl die van Prins al bruin zijn geworden. Ook "niest" ze sinds vandaag behoorlijk wat.

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Oognip het volgende:

Met Mara is het nog niet goed. Die slaapt vannacht lekker rustig bij mij.
Lief filmpje.

Niest ze nog steeds?
pi_86843361
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Sinarades het volgende:

[..]

[..]

Lief filmpje.

Niest ze nog steeds?
Jep maar wel al iets minder, ze is ook wat meer actief dus het lijkt beter te gaan. Ze is ook 20 gram aangekomen gelukkig.
pi_86856364
Gister ging het iets beter met Mara maar vandaag weer minder. Er komt nu ook troep uit haar neusje en als ze ademt door haar neusje komt er af en toe een snottebel mee. Ze ademt ook wel eens door haar neus en niest dus nog veel. Heb overlegd met mn contactpersoon. Moet haar neusje spoelen met water en zout en morgen waarschijnlijk naar de dierenarts :(
pi_86865730
De coordinator is hier net geweest en heeft pilletjes gebracht tegen niesziekte. Dit schijnt een reactie te zijn op de inenting. Nu een week lang pilletjes geven.
pi_86873160
Niemand meer die dit topic volgt?
pi_86874351
ikke wel hoor. ik ben alleen weinig aanwezig.
Werewolf
pi_86878693
argh dubbel ><
♥ scars make us who we are ♥
pi_86878714
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik volg ook *O*

Oognip jij woont toch in Enschede, klopt dat? Ik woon daar sinds kort ook en wil misschien ook kittens opvangen :)

en bij mij zijn ze net ook bezig geweest met betonrenovatie, ben benieuwd of je dan bij mij in de buurt woont :D
pi_86878969
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

hihi zie pm!
pi_86879470
Mijn vriend is dit weekend bij zijn ouders geweest en heeft een filmpje gemaakt. Let niet op het inspirerende gesprek :P

pi_86879860
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend is dit weekend bij zijn ouders geweest en heeft een filmpje gemaakt. Let niet op het inspirerende gesprek :P

Awwwwww O+ lief.

je hebt trouwens PM terug ;)
pi_86880964
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Awwwwww O+ lief.

je hebt trouwens PM terug ;)
Buurvrouw! Wat grappig! ;)
pi_86888592
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Buurvrouw! Wat grappig! ;)
Buurvrouw :W
Haha ja wat enorm toevallig :D ik had echt zoiets van :o HUH toen je vroeg of ik op dat nr woonde.
pi_86931559
Prins groeit echt goed. Hij weegt nu al 1284 gram en Mara is ook aangekomen en weegt nu 1044. Ze niest nog wel en heb nog niet echt het idee dat het beter gaat maar het gaat ook niet slechter gelukkig.

Nog even doorgaan met haar neusje spoelen en de medicijnen geven.

Nu ligt ze bovenop me te slapen O+ Ze snurkt echt hard doordat haar neusje zo vol zit :( zielig!

[ Bericht 15% gewijzigd door Oognip op 28-09-2010 09:28:09 ]
pi_86935457
Mara! :*

Prins! :*
pi_86935520
wat een dotjes en wat fijn dat Bo het naar z'n zin heeft!
pi_86936771
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhh kei-lief !!!!
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')