nee, daar kun je pas bij als je een aantal keer gepraat hebt geloof ik....dus ik wacht nu op haar reactie en ik ga morgen mijn profiel wat verhippen ofzo...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Nee, informatie uit haar profiel natuurlijk.
of je hosselt in je eerste gesprekje een mailadres en ketst daar foto's heen en viceversaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Neelix het volgende:
Nee, bij Paiq heb je geen profiel. De matchingvragen zijn puur dat, vragen om je matching te bepalen. Die wordt daarna ook verbeterd door hoe je reageert op je matches/speeddates/battledates.
Je ziet van mensen na een half uur chatten pas een foto ongeveer, en af en toe wat do's/don'ts als je die toevallig noemt.
Prima idee. Hoef je niet eerst een half uur te lullen om daarna bij het verschijnen van de foto gelijk weggedrukt te worden.. Zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of je hosselt in je eerste gesprekje een mailadres en ketst daar foto's heen en viceversa
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ik zie wel. zo enorm op zoek ben ik niet, maar wellicht kom ik wel iemand tegen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!
Bier is niet zacht en houdt je niet warm!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:
ik zoek ook niet, heb mijn bier al gevonden :p
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bier is niet zacht en houdt je niet warm!
Het bier zou mij spontaan uit 't glas klotsen omdat ik dan zou staan te rillen van de kouquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallen
dat leren ze vanzelf welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallen
Verhuis naar NewYork City!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Een internationale site heeft ook zijn nadelen hoor.
Een berichtje van een man die er op de foto's ook echtuitziet, maar hij woont in New York
![]()
Beetje lastig qua daten
Puur op basis van de foto's zou ik nog in de verleiding kunnen komen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Verhuis naar NewYork City!
Hoe bedoel je nep?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:
Ik reageerde net op een leuke meid die ik eindelijk gevonden had op OKcupid. Blijkt het een neppert te zijn!
Dat wordt cybersexen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Een internationale site heeft ook zijn nadelen hoor.
Een berichtje van een man die er op de foto's ook echtuitziet, maar hij woont in New York
![]()
Beetje lastig qua daten
Een neppaccount ze werd verwijdert van OKcupid en liet een emailadres achter met een profiel wat nep is.quote:
Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een neppaccount ze werd verwijdert van OKcupid en liet een emailadres achter met een profiel wat nep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |