We hebben drie slaapkamers.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef bleiblei het volgende:
Stelletje swingers.
Maar wel tof idd. kunnen de schoonouders een keer fatsoenlijk op bezoek komen. Hoe doen ze dat nu eigenlijk? Hotelletje pakken ofzo?
ik film het!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan leg ik je vrouw op de pooltafel.
bummer,quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag mijn kutgolf met 3k verlies verkocht.
Auw, dat sucked...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag mijn kutgolf met 3k verlies verkocht.
Eigen Golf waar ik afgelopen jaar drie keer de kop eraf heb gehaald. Ik was het ding helemaal zat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Auw, dat sucked...
Of was dat gewoon je eigen golf waar je al tig km's mee gereden hebt?
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eigen Golf waar ik afgelopen jaar drie keer de kop eraf heb gehaald. Ik was het ding helemaal zat.
Ik zal het een keer tegen jullie vertellen. Op gas moet koken.punt.
Hebben wij vanavond gegeten, Evi's favoriete voedsel tot nu toe denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Inu het volgende:
Ik had niet gegeten vanavond, dus net maar even pannenkoekjes gebakken
Dat blijft vast nog wel even zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben wij vanavond gegeten, Evi's favoriete voedsel tot nu toe denk ik
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!
Mensen die naar zulk soort programma's kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die dat soort programma's serieus nemen![]()
oh maar ik lach niet om het verlies maar om de overtuiging dat gas alleen maar om op te koken is.quote:
Vraag maar aan de Duitsers.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar ik lach niet om het verlies maar om de overtuiging dat gas alleen maar om op te koken is.
je kan nog zoveel meer met gas
Hagezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!
Ik ook en ik slaap nog/weer half.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef -moppie- het volgende:
Het is overigens echt vrijdag want ik heb totaal geen zin...
Het probleem van niet op kunnen staan 's ochtends is bij mij ook weer gekomen, het is ook nog zo donker danquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook en ik slaap nog/weer half.![]()
Kruip vanmiddag maar weer in mijn nest, ben gesloopt.
Klopt!quote:
Ja, ik moet het licht aandoen als ik koffie pakquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het probleem van niet op kunnen staan 's ochtends is bij mij ook weer gekomen, het is ook nog zo donker dan
Woeste arbeid in het zonnetje, zo nu en dan pauze in het zonnetje, 's avonds als je klaar bent douchen en dan bbq aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Alleen gaan wij morgen grote coniferen uit de tuin slopen, dus we moeten noeste arbeid verrichten.
Inderdaad 's ochtends vanaf 06.00 uur licht en 's avonds tot een uur of 23.00 uur... dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik moet het licht aandoen als ik koffie pakIk hou ontzettend van sneeuw en kou en winter, maar dan moet het wel licht blijven
Jep.quote:
Of we gaan allemaal wat zuidelijker wonen en daar gaat de zon het hele jaar door rond hetzelfde tijdstip op en onderquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad 's ochtends vanaf 06.00 uur licht en 's avonds tot een uur of 23.00 uur... dat zou mooi zijn.
Oh, dan mis ik niksquote:
Maar dan is het juist altijd vroeg donker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Of we gaan allemaal wat zuidelijker wonen en daar gaat de zon het hele jaar door rond hetzelfde tijdstip op en onder
[..]
Oh, dan mis ik niks
Namen ze flessen shampoo mee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan is het juist altijd vroeg donker.![]()
In Vietnam was het best vroeg licht, zo rond 5.30 en dan lagen ze al met z'n allen in zee. En een uur later waren het strand en de zee weer leeg en gingen ze naar hun werk/school/whatever.
Maf volk.
Wie gaat er nou midden in de nacht in zee liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan is het juist altijd vroeg donker.![]()
In Vietnam was het best vroeg licht, zo rond 5.30 en dan lagen ze al met z'n allen in zee. En een uur later waren het strand en de zee weer leeg en gingen ze naar hun werk/school/whatever.
Maf volk.
Ik nie, vond het al erg genoeg dat ik überhaupt wakker was en het zag!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie gaat er nou midden in de nacht in zee liggen.
daar wordt het juist later licht en eerder donker in de zomer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Of we gaan allemaal wat zuidelijker wonen en daar gaat de zon het hele jaar door rond hetzelfde tijdstip op en onder
[..]
Oh, dan mis ik niks
Dat tonijn zie ik nog nie zo zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met spek en met stroop en met bruine suiker en met kaas en met tonijn en en en en
Da's wel heel zuidelijk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar wordt het juist later licht en eerder donker in de zomer...
tonijn zag ik eerst ook niet zitten maar is erg jum... kwark ken ik niet maar lekker dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat tonijn zie ik nog nie zo zitten.tonijn is lekker, maar in combi met pannenkoek?
Neh...
Ik ben meer van de pannenkoek met kwark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |