2de keer iddquote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef bleiblei het volgende:
Dit was toch 2de keer Sziget Feb?
Ik dacht dat je er zo lyrisch over was sinds vorig jaar.
Daarnaast zijn dergelijke festivals allang geen feestje van 1 land.
Half Europa komt op zo een festival af.
Zelfde zal je de komende jaren ook op Burning Man krijgen. Dat is nu al erg massaal maar blij en vrij.
Je ziet er daarentegen steeds meer over wat ook gelijk weer steeds meer tuig aan zal trekken.
Maar goed, dergelijke festivals moet ik eerst maar eens heen. Het lijkt mij ansich wel erg tof.
Ben alleen niet zo een reiziger. Ben ook erg blij dat we weer thuis zijn.
Hmm nah, trekt me nu al nietquote:
Ja, maar Burning Man is best lastig te bereiken, dus ook wel veel moeite voor tuig lijkt me....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef bleiblei het volgende:
Dit was toch 2de keer Sziget Feb?
Ik dacht dat je er zo lyrisch over was sinds vorig jaar.
Daarnaast zijn dergelijke festivals allang geen feestje van 1 land.
Half Europa komt op zo een festival af.
Zelfde zal je de komende jaren ook op Burning Man krijgen. Dat is nu al erg massaal maar blij en vrij.
Je ziet er daarentegen steeds meer over wat ook gelijk weer steeds meer tuig aan zal trekken.
Maar goed, dergelijke festivals moet ik eerst maar eens heen. Het lijkt mij ansich wel erg tof.
Ben alleen niet zo een reiziger. Ben ook erg blij dat we weer thuis zijn.
Spanjaarden daarentegen zijn heel makkelijk af te rekenen op 1 of een paar individuenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
overigens vind ik het afschrijven van een heel volk door een tegenvallende ervaring op een popfestival ook wat ver gaan
Zie de disclaimer SQquote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
overigens vind ik het afschrijven van een heel volk door een tegenvallende ervaring op een popfestival ook wat ver gaan
Maar ik ben in totaal nu ook 5 dagen in Boedapest geweest en het was daar niet anders. Maar vergis je niet, we hebben het hier over Hongaren van onze leeftijd die GEEN Engels praten, of ja "yes, no" komt er nog net uit, maar je kunt er gewoon geen gesprek mee voeren. Het land is verder een puinzooi en de Hongaren lijken het prima te vinden. Ik had verwacht dat bv een Hongarije over 10 jaar redelijk 'bij' zou zijn, maar dat gaat echt nog een halve eeuw vergenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
De buren nemen het vast graag aanquote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef febster het volgende:
TV is trouwens vertraagd. Komt morgen binnen en wordt dus maandag pas geleverd bij mijn ouders, maar die zijn dan aan het werk en ik zit heel de dag op school (wat ik niet kan skippen). Ik rol lekker van het ene probleem in het andere, nice
.
gelet op de ervarings van mijn vrienden lijkt me dat wel wat voor jou!quote:
BS, je huurt daar een camper voor 3 weken (1900USD) en rijdt er heen, maat van me zit r nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar Burning Man is best lastig te bereiken, dus ook wel veel moeite voor tuig lijkt me....
DIe in Portugal ziet er wel leuk uit, maar way te hippie voor mij
marokkanen ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Spanjaarden daarentegen zijn heel makkelijk af te rekenen op 1 of een paar individuen.
*proestquote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef febster het volgende:
TV is trouwens vertraagd. Komt morgen binnen en wordt dus maandag pas geleverd bij mijn ouders, maar die zijn dan aan het werk en ik zit heel de dag op school (wat ik niet kan skippen). Ik rol lekker van het ene probleem in het andere, nice
.
Ja, maar als je alleen ff wilt gaan rellen kun je beter iets makkelijkers uitzoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
BS, je huurt daar een camper voor 3 weken (1900USD) en rijdt er heen, maat van me zit r nu.
en iets waar minder undercover wouten rondlopen..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar als je alleen ff wilt gaan rellen kun je beter iets makkelijkers uitzoeken
Dat was op Lowlands erg, pfffquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
en iets waar minder undercover wouten rondlopen..
*steekt tong uit*quote:
ik zei het toch!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
*steekt tong uit*
Nu heb ik zondag geen tv en geen internet.
Jaaahaa. Ik zal voortaan altijd weer naar je luisterenquote:
Jawel, vorige week ingestuurd.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zal niet lang meer duren toch?
Wij ongeveer het viervoudigequote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel, vorige week ingestuurd.![]()
We krijgen 2 rooitjes.
Hebben jullie een hypotheek van een half miljoen?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij ongeveer het viervoudige
Maar wij doen niet aan periodieke teruggaaf
En betalen ons blauw aan hypotheekquote:Op donderdag 9 september 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij ongeveer het viervoudige
Maar wij doen niet aan periodieke teruggaaf
Nee, ik verdien veel en kan daardoor het gehele bedrag aftrekken van de belastingquote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hebben jullie een hypotheek van een half miljoen?
Veel, veel.... 3 rooitjes in de maand is niet echt veel.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, ik verdien veel en kan daardoor het gehele bedrag aftrekken van de belasting.
Wij niet, wij hebben een zus die de helft betaald.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En betalen ons blauw aan hypotheek.
Ze zou toch tijdelijk blijven? Of mag ze langer blijven van Moppie?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wij niet, wij hebben een zus die de helft betaald.
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze zou toch tijdelijk blijven? Of mag ze langer blijven van Moppie?![]()
Scheelt wel een hoop geld.
stel polen er in!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.![]()
Mij gaat het erom dat ik mijn investering van 5,5 k weer terug heb. En dus gratis een tweede woonvertrek over heb.
Das wel netjes als je dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.![]()
Mij gaat het erom dat ik mijn investering van 5,5 k weer terug heb. En dus gratis een tweede woonvertrek over heb.
Schoonouders.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel netjes als je dat voor elkaar krijgt.
Gaan jullie een bed & breakfast beginnen?
gekkie, daar komen wij logerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |