Jawel, vorige week ingestuurd.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zal niet lang meer duren toch?
Wij ongeveer het viervoudigequote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel, vorige week ingestuurd.![]()
We krijgen 2 rooitjes.
Hebben jullie een hypotheek van een half miljoen?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij ongeveer het viervoudige
Maar wij doen niet aan periodieke teruggaaf
En betalen ons blauw aan hypotheekquote:Op donderdag 9 september 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij ongeveer het viervoudige
Maar wij doen niet aan periodieke teruggaaf
Nee, ik verdien veel en kan daardoor het gehele bedrag aftrekken van de belastingquote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hebben jullie een hypotheek van een half miljoen?
Veel, veel.... 3 rooitjes in de maand is niet echt veel.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, ik verdien veel en kan daardoor het gehele bedrag aftrekken van de belasting.
Wij niet, wij hebben een zus die de helft betaald.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En betalen ons blauw aan hypotheek.
Ze zou toch tijdelijk blijven? Of mag ze langer blijven van Moppie?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wij niet, wij hebben een zus die de helft betaald.
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze zou toch tijdelijk blijven? Of mag ze langer blijven van Moppie?![]()
Scheelt wel een hoop geld.
stel polen er in!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.![]()
Mij gaat het erom dat ik mijn investering van 5,5 k weer terug heb. En dus gratis een tweede woonvertrek over heb.
Das wel netjes als je dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Max 1 1/2 jaar hebben we afgesproken. Ze heeft een nieuwe lover dus ik zie het wel goed komen.![]()
Mij gaat het erom dat ik mijn investering van 5,5 k weer terug heb. En dus gratis een tweede woonvertrek over heb.
Schoonouders.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel netjes als je dat voor elkaar krijgt.
Gaan jullie een bed & breakfast beginnen?
gekkie, daar komen wij logerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |