We hebben drie slaapkamers.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef bleiblei het volgende:
Stelletje swingers.
Maar wel tof idd. kunnen de schoonouders een keer fatsoenlijk op bezoek komen. Hoe doen ze dat nu eigenlijk? Hotelletje pakken ofzo?
ik film het!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan leg ik je vrouw op de pooltafel.
bummer,quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag mijn kutgolf met 3k verlies verkocht.
Auw, dat sucked...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag mijn kutgolf met 3k verlies verkocht.
Eigen Golf waar ik afgelopen jaar drie keer de kop eraf heb gehaald. Ik was het ding helemaal zat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Auw, dat sucked...
Of was dat gewoon je eigen golf waar je al tig km's mee gereden hebt?
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eigen Golf waar ik afgelopen jaar drie keer de kop eraf heb gehaald. Ik was het ding helemaal zat.
Ik zal het een keer tegen jullie vertellen. Op gas moet koken.punt.
Hebben wij vanavond gegeten, Evi's favoriete voedsel tot nu toe denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Inu het volgende:
Ik had niet gegeten vanavond, dus net maar even pannenkoekjes gebakken
Dat blijft vast nog wel even zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben wij vanavond gegeten, Evi's favoriete voedsel tot nu toe denk ik
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!
Mensen die naar zulk soort programma's kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die dat soort programma's serieus nemen![]()
oh maar ik lach niet om het verlies maar om de overtuiging dat gas alleen maar om op te koken is.quote:
Vraag maar aan de Duitsers.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar ik lach niet om het verlies maar om de overtuiging dat gas alleen maar om op te koken is.
je kan nog zoveel meer met gas
Hagezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben fan van dat petje. Die die meisjes had gebeld die niet kwamen. En van matsoe matsoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |