Welkom klavertje 4..het komt vast helemaal goed! Fijn dat je al in de 8e week terecht kan voor een echo.
Ik meld me bij deze ook even. Weinig gaande. Af en toe een krampje, that's it.
@ Claudia, goed dat je hebt aangegeven dat het je even teveel wordt. Ik kan me voorstellen dat alleen al 1 week rustig aan kunnen doen, iig helpt. Probeer dat dan ook te doen en je rust te pakken he.
@ DJMO, wat spannend!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je loopt rond te hyperen haha. Super om een huisje te kunnen krijgen. Wanneer krijg je te horen of jullie een kans maken?
@ Zwangere dames die het een beetje zat zijn: Ik herken dat wel. Ik ben het nog niet zat, maar ik word wel onrustig. Alleen niet door lichamelijke ongemakken ofzo, maar ik VERVEEL me gewoon. Ik ga 's avonds nog wel de deur uit met vriendinnen of vriend, maar zo overdag begin ik me toch meer te vervelen. Een beetje het huishouden bijhouden, naar de bieb en naar de super is zo'n beetje het enige wat ik doe. Bluh. Bovendien kan je nog niet eens altijd wat doen, want dan ben je weer moe. Maar goed, einde klaagzang haha. Verder voel ik me eigenlijk nog best goed, dus ik wil niet te veel klagen