abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86345455
Nope, geen enkel rommeltje of krampje! Ik kan me toch niet voorstellen dat het ineens vanuit het niets begint, zonder enkele rommel vooraf dus ik denk dat het nog wel ff gaat duren eigenlijk.
Fannetje, de wandeling heeft niets gedaan nee haha. Mocht ik de tip hebben, laat ik het je weten!
Heb je ook geen gerommel of wat dan ook?
Welkom nieuwe zwangeren!
  zondag 12 september 2010 @ 16:01:23 #152
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86345868
Zo ben ik ook weer eens online, zijn er allemaal nieuwe dames met beebs-in-ontwikkeling en bevallen dames! Gefeliciteerd allen! :) En moooooooooooooooie foto's van een nog mooiere Anna... :)

Ben naar de vk geweest afgelopen woensdag, en dochter gedroeg zich KEURIG. Zat zo welopgevoed op haar appel te kauwen terwijl ik daar op mijn charmantst mijn buik liet bevoelen. Eerste keer dat ik met haar alleen naar een afspraak ging en ze ouder is dan 'maxicosi-leeftijd'. Maar goed, alles goed, moet inderdaad terug voor echo's, want er schijnt vruchtwater tussen de zakken te zitten ofzo, geen probleem, maar even tsjekken of er geen handje of voetje tussen zit ofzo. Verder deed foetus het uitstekend, was wel het vermelden waard dat het helemaal synchroom liep qua ontwikkeling, dat vond de vk super-fantastisch.

Ja, en het is waarschijnlijk weer een meisje.... 85% gaf de vk het. Daar sta je dan met je oergevoel en moederinstincten, maar net zo leuk, heur! En nu namen bedenken, heb nog geeeeeeeeeeen idee, en de opties van de man worden steeds bizarderder.

Eerst even naar de dierentuin vandaag, ook leuk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zondag 12 september 2010 @ 16:57:25 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86347698
Even nog de volgende dames van harte feliciteren:
Tico met dochter Leyla :*
Narr, nog gefeliciteerd met je 2e streepje *O*
Floria, gefeliciteerd met 'Joop' *O* ben wel nieuwsgierig naar zijn echte naam
tessie, gefeliciteerd met dochter Anna! *O*
  zondag 12 september 2010 @ 17:38:59 #154
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86349076
Alle nieuwe dames: van harte!

dinsdagmiddag combinatietest; volgens mij alleen bloed prikken. Ga zo nog ffies boekje lezen. eigenlijk kan manlief niet mee, maar als het alleen bloedprikken is is dat ook niet zo erg. Als ze echo gaan doen wil hij wel mee altijd (eigenlijk wil ie zoveel mogelijk mee, maar ja we hebben ook een huis dat verbouwd wordt en een aannemer die komt blaaa blaaa blaaa)

Mijn doel is trouwens op om 1 december nog zwarte piet te spelen; ben dan 22 weken zwanger. Ga er voor zorgen dat ik vantevoren het jasje nog kan passen. In de broek pas ik sowieso; probleem zit hem meer dat ik dan nog in het jasje pas. Maar gelukkig zijn de pakken van het eigen beheer en kan ik vantevoren wel even een passessie organiseren.
Het is van het werk van mijn man en ik ben al 5 jaar zwarte piet.

Het is in een redelijk donkere zaal met vrij nette kinderen dus hoop echt wel dat het gaat lukken. Niet te veel snoepen dus ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86349094
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Noa24 het volgende:
Heb je ook geen gerommel of wat dan ook?
Nee hoor, hooguit wat gerommel van mijn darmen, maar dat heb ik al weken ;)

Basboussa, leuk dat het ws weer een meisje is! *O*
pi_86353277
Anna, daar ben je dan. *O* En hoe! Wat ben je moooi! O+ Welkom om de wereld, kleine meid!
pi_86353606
Oooooh Tessie! O+ Wat een plaatje van een dochter! Gefeliciteerd! *O* ^O^ O+ :*
pi_86372016
25 weken vandaag!!!
  maandag 13 september 2010 @ 08:28:24 #159
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86372177
Gaat snel he Mrien!

Ik heb het idee dat deze zwangerschap voorbij vliegt in tegen stelling tot de vorige. Toen was ik het rond deze tijd al een beetje zat. Hoge bloeddruk, heel erg moe, mega toeter en een hittegolf. :D Nu heb ik veel meer iets van "Poeh, moet dit nog doen en dat!" en we moeten toch echt wel een beetje opschieten!
pi_86372263
Ik kom me ook melden hier: Vandaag 9 weken zwanger! Vooralsnog ben ik op 19 april uitgerekend. Donderdag heb ik de eerste termijnecho dus dan kunnen ze beter inschatten wanneer het zou kunnen komen ;)
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 10:19:31 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86374472
<hyperpost>

Ik was vanmorgen wezen bellen om de afspraak te maken voor de 20 weken echo, op een datum dat mijn dochter er ook bij kan zijn (woensdagmiddag dus) en ik kom thuis, denk voor de verandering even de brievenbus leeg te halen, liggen er twee (!) brieven dat we 2é en 3é staan voor twee vierkamer eengezinswoningen een dorp verder _O_ . we hebben net een huis misgelopen hier in t dorp, en we hadden er ons stiekem toch wel op verheugd om te verhuizen voor de bevalling. ik ga nu maar uit van drie keer is scheepsrecht, (drie aanbiedingen in één week kan geen toeval zijn!) .. en aangezien Jan op de psz is (ik moest 'm huilend achterlaten :'( , maar ze hebben nog niet gebeld dat ik moest komen, dus t zal wel goed zijn) zit ik even helemaal te hyperen op youtube *O*

</hyperpost>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86374526
TAP, welkom hier! 9 weken alweer. Kun je het een beetje uithouden tot de 12 weken?

DJMO, dat is fantastisch nieuws! Als je zo hoog staat komt het vast wel goed voor de bevalling.

Het gaat hier nog steeds waardeloos i.v.m. de vermoeidheid. De laatste dagen kan ik 's nachts bovendien niet meer slapen. Ik dacht dat dat kwam doordat de baby zo'n druktemaker is - ze is net Ivan en weet me al behoorlijk pijn te doen! O+ - maar ik vermoed dat het toch door het gepieker komt. Ik heb besloten dat het zo niet gaat en heb mijn begeleiders op de hoogte gested. Die reageerden heel lief. Deze week meld ik me ziek (maar ik mag alle tijd nemen die ik nodig heb) en volgende week bespreken we de situatie zodat ze kunnen kijken of er iets is wat ze kunnen doen om me te helpen. Ik voel me héél opgelucht, even een weekje geen schuldgevoel en daarna maar proberen een werkbare oplossing overeen te komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86374713
Dat is goed nieuws DJMO! Mooi zeg.

En fijn Claudia! En nu niet in je vrije week allerlei achterstallig werk willen doen hè ;)

TAP welkom! *O*

Ik voel me nog steeds echt he-le-maal niet zwanger :')
Echt he pff zo gaat het wel snel ja hahaha, heel heel soms voel ik iets bewegen maar das absoluut niet dagelijks. Ik vind er niks aan die hele placenta aan de voorkant :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 september 2010 @ 10:33:12 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86374783
TAP, gefeliciteerd en welkom :s)

DJMO, wat zou het heerlijk zijn als jullie idd nog voor de bevalling kunnen verhuizen ^O^

Claudia, hoe vervelend je het ook vindt, het is waarschijnlijk heel verstandig om het zo te doen, je kunt nou eenmaal niet altijd superwoman zijn, en soms moet je even toegeven aan de ontwikkelingen in je lichaam ;)

Hier overigens ook moe... kapot moe, en ik loop niet dagelijks achter een krummel van 10 maanden aan te rennen ;) zo moe dat ik gisteren de halve dag in bed gelegen heb, gelukkig hadden we de verjaardagsvisite sowieso gisteren al niet geplanned, dus het kon ook gewoon.
En ik mijlpaal met Mrien mee, vandaag 28 weken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86374845
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Dat is goed nieuws DJMO! Mooi zeg.

En fijn Claudia! En nu niet in je vrije week allerlei achterstallig werk willen doen hè ;)
No worries, ga ik écht niet doen. Ik ga mijn best doen om me bij de nieuwe situatie neer te leggen. En over een week bedenk ik wel in overleg hoe ik mezef toch nog nuttig kan maken tot het verlof. We gingen dit weekeinde een dagje op pad en het heeft me wel goed gedaan om te merken dat ik ook daar maar met moeite genoeg energie voor op kon brengen. Het is fijn om te weten dat dit niet werkontwijkend gedrag is, zeg maar; ook de leuke dingen zijn zwaar.

quote:
Ik voel me nog steeds echt he-le-maal niet zwanger :')
Echt he pff zo gaat het wel snel ja hahaha, heel heel soms voel ik iets bewegen maar das absoluut niet dagelijks. Ik vind er niks aan die hele placenta aan de voorkant :P
Jammer is dat, dat je nog weinig voelt. Maar het echte voelen is toch iets van de tweede helft van de zwangerschap. Het zal vast niet lang meer duren! Heb je nog last van je voeten trouwens?
pi_86374985
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:

Hier overigens ook moe... kapot moe, en ik loop niet dagelijks achter een krummel van 10 maanden aan te rennen ;) zo moe dat ik gisteren de halve dag in bed gelegen heb, gelukkig hadden we de verjaardagsvisite sowieso gisteren al niet geplanned, dus het kon ook gewoon.
En ik mijlpaal met Mrien mee, vandaag 28 weken *O*
Zo, wat ga je snel! De 30 weken komen eraan en dan ben je zo goed als hoogzwanger! :o

Was het gister een tijdelijke dip of begint het bij jou ook chronische vormen aan te nemen?

Ik moet er zo om lachen dat mjn verloskundige de baby een parasiet noemt. Zo voelt het voor mij ook echt. Mijn placenta is een soort superbabyfabriek en daarom maak ik ook grote kinderen (is het vermoeden). Het klinkt mij plausibel in de oren: de baby maakt het bijzonder goed, maar het gaat wel ten koste van mij. De eerste zwangerschap vond ik ook zwaar terwijl Ivan tot het laatste moment bijzonder beweeglijk was (vogens mijn verloskundige is dat een teken dat een kind het goed maakt).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 10:48:05 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86375140
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo, wat ga je snel! De 30 weken komen eraan en dan ben je zo goed als hoogzwanger! :o

Was het gister een tijdelijke dip of begint het bij jou ook chronische vormen aan te nemen?

Ik moet er zo om lachen dat mjn verloskundige de baby een parasiet noemt. Zo voelt het voor mij ook echt. Mijn placenta is een soort superbabyfabriek en daarom maak ik ook grote kinderen (is het vermoeden). Het klinkt mij plausibel in de oren: de baby maakt het bijzonder goed, maar het gaat wel ten koste van mij. De eerste zwangerschap vond ik ook zwaar terwijl Ivan tot het laatste moment bijzonder beweeglijk was (vogens mijn verloskundige is dat een teken dat een kind het goed maakt).
vannacht, tussen waken en slapen in, bedacht ik me ineens dat in prinicpe jouw lichaam wordt opgegeten door de baby .. sluit wel een beetje aan bij wat jij nu tiept ^^ .
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 13 september 2010 @ 10:51:50 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86375241
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Ik heb ook niet-zwanger een spierprobleempje... daar gaat het nu onder invloed van hormonen vrij goed mee, maar soms zijn er toch van die dingen die ook nu wel doorwerken, en dat komt dan altijd een paar dagen later.
In dit geval gok ik dat het slepen met de kasten van de studeerkamer naar zolder en van de toekomstige babykamer naar de studeerkamer wat ik afgelopen woensdag samen met zoonlief gedaan heb de oorzaak is.
Hoewel ik de tussenliggende dagen eigenlijk vrij weinig last had (behalve van een pijnlijke voet omdat een van de kasten daarop gevallen was), maar goed... ik hoop en ga er vanuit dat het wel weer over gaat.

En dat moet ook wel, want komende woensdag meubels voor de babykamer halen, gelukkig heb ik zoonlief weer gecharterd, en komt mijn vader ook mee.

Het parasietverhaal lijkt me vrij plausibel, het is niet niks waar je lichaam mee bezig is, en ik denk dat alle factoren die de meest ideale situatie beïnvloeden ervoor zorgen dat het allemaal wat minder makkelijk gaat.
Ik merk ook dat ik geen 25 meer ben, toen ging het me beduidend makkelijker af.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86375729
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb ook niet-zwanger een spierprobleempje... daar gaat het nu onder invloed van hormonen vrij goed mee, maar soms zijn er toch van die dingen die ook nu wel doorwerken, en dat komt dan altijd een paar dagen later.
In dit geval gok ik dat het slepen met de kasten van de studeerkamer naar zolder en van de toekomstige babykamer naar de studeerkamer wat ik afgelopen woensdag samen met zoonlief gedaan heb de oorzaak is.
Hoewel ik de tussenliggende dagen eigenlijk vrij weinig last had (behalve van een pijnlijke voet omdat een van de kasten daarop gevallen was), maar goed... ik hoop en ga er vanuit dat het wel weer over gaat.
Het zou goed kunnen dat het nog doorwerkt, maar feitelijk wéét je het niet. De vorige zwangerschap heb ik veel sterker in pieken en dalen ervaren: een paar dagen/weken ging het goed, daarna ging het weer minder goed, enzovoort. Op een bepaald moment leer je wel dat je je er gewoon bij neer te leggen hebt en maar mee moet gaan met de golven. Wat dat betreft is het een uitstekende voorbereiding op de bevalling zelf. :+

Goed dat je de troepen hebt ingeschakeld voor de volgende sjouwronde! Ik ben (ook) te koppig om dat soort taken te laten staan, maar het is wel beter.
pi_86375798
Hier ook al een parasiet, ik begin nu (35w5d) pas aan te komen. Terwijl ze nu zo'n 2900 gram is. Vanmrgen in het ziekenhuis geweest, een echo bij de gyn. Vond dr niet zoveel aan :@ , ik kon niet meekijken, nog geen 5 minuten bezig geweest. Maar ze ligt goed, hoofdje naar beneden, en volgens de gyn ook al wel aardig vast, dus ws niet meer draaien.
Ik mag gewoon bij de vk blijven, en als ik zou willen zelfs thuis bevallen.
*poef* nu is het weg
pi_86375810
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind er niks aan die hele placenta aan de voorkant :P
Ja flauw he!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 13 september 2010 @ 11:14:32 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86375895
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Goed dat je de troepen hebt ingeschakeld voor de volgende sjouwronde! Ik ben (ook) te koppig om dat soort taken te laten staan, maar het is wel beter.
Nah, ik ben met m'n vader ook wel voorzichtig, die heet diabetes en wil zichzelf wel eens "vergeten" en hij zit daarna wel weer op de snelweg, met mijn zoon bij hem in de auto.... dus ik probeer hem ook wel een beetje te ontzien.
Maar ik wilde sowieso zijn auto al gebruiken, want die heeft met een platte achterbank een gruwelijke hoeveelheid ruimte, maar in plaats van zelf al die KM's heen en weer te maken bedacht ik dat het handiger was om daar af te spreken waar het spul opgehaald moet worden, hebben we ook gelijk twee auto's bij ons, kunnen we sowieso alles in één keer meenemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86376210
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja flauw he!
Ja enorm! -O-
bij een volgende bestel ik gewoon weer een placenta aan de achterkant, veel gezelliger :7

KJ fijn dat je goedgekeurd bent! *O*
Jammer dat je niet mee kon kijken met de echo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 september 2010 @ 11:29:26 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86376309
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja enorm! -O-
bij een volgende bestel ik gewoon weer een placenta aan de achterkant, veel gezelliger :7
Misschien helpt het als je de week na de eisprong vooral op je rug slaapt? :')

Voor zo'n bevrucht eitje zullen de regels van de zwaartekracht toch ook wel gewoon werken? ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 september 2010 @ 11:29:59 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86376331
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier ook al een parasiet, ik begin nu (35w5d) pas aan te komen. Terwijl ze nu zo'n 2900 gram is. Vanmrgen in het ziekenhuis geweest, een echo bij de gyn. Vond dr niet zoveel aan :@ , ik kon niet meekijken, nog geen 5 minuten bezig geweest. Maar ze ligt goed, hoofdje naar beneden, en volgens de gyn ook al wel aardig vast, dus ws niet meer draaien.
Ik mag gewoon bij de vk blijven, en als ik zou willen zelfs thuis bevallen.
Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86376547
Moet heel eerlijk zeggen dat ik dr verder weinig an vind hoor, die hele zwangerschap. Het is voor mij een middel om mijn doel ( Ilse) te kunnen bereiken. Ik voel me niet meer mezelf. Ik ben emotioneel, mijn lijf doet zeer. Ben zaterdag even de stad in geweest, en kan de afgelopen 2 dagen amper mijn bed uit komen.
Tis dat ze nog wat groter moet groeien, maar van mij mag het wel klaar zijn... :@
*poef* nu is het weg
pi_86377814
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja enorm! -O-
Tja, tis voor mij de enige (volgens de planning iig), dus die luxe heb ik niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 13 september 2010 @ 12:20:46 #178
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86377831
DJMO, dat is goed nieuws zeg. :)

Claudia, goed dat je een stap terug doet. Loop jezelf nou niet voorbij, je hoeft niet alles perfect te kunnen. Ik hoop dat je wat kunt rusten deze week, en als je dan nog zo moe bent, wel gaan praten op je werk hoor! Als het niet gaat, gaat het niet.

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik krijg de diabetes dus niet onder controle. Mijn insuline is al verdubbelt en zal waarschijnlijk vanaf donderdag nog meer worden. Het ligt iig niet aan mijn voeding, mijn alvleesklier heeft er geen zin in. Had er vanochtend echt even een dipje door. 5 keer per dag prikken, 2 keer per dag spuiten, 6 keer per dag eten en nooit vol zitten. Het frustreert me mateloos. Maar goed, vanavond een patatje eten, gelukkig mag dat af en toe wel. ;) Ik ben nou bijna 4 kilo afgevallen in 3 weken tijd, amper 7 kilo in totaal aangekomen. De dag na de bevalling pas ik weer in mijn gewone broeken joh. ;)
pi_86377910
Heeel herkenbaar Kaatje! Ik ben morgen "pas" 35 weken en ik ben er ook wel klaar mee! En dan ben ik nog heel jong en is het voor mijn lichaam allemaal een eitje! Eigenlijk ook weinig klachten. Ben nu 1 week thuis en ik verveel me al. En toch voelt het hele "bevallen en mama zijn" nog zo ver.

Claudia, goed dat je aan de bel hebt getrokken! Lekker uitrusten deze week!

Djmo, wat fijn dat jullie zo hoog op de lijst staan! Dat moet goed komen voor de bevalling!

Huup, ik heb ook een placenta aan de voorkant. Na 22 weken voelden ik het pas echt dagelijks en echt goed. Maar inderdaad niet leuk.

Gefeliciteerd dames met de mijlpalen!

En nieuwe zwangeren, welkom! *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86377961
Das balen silmarwen! Hopelijk krijgen jullie de diabetes snel onder controle! hoever ben je ook alweer :@ En geniet van je patat vanavond!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86378198
*meldt* Alles nog rustig hier!

Claudia, goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat je aan jezelf denkt!
Silmarwen, wat vervelend dat je die diabetes niet onder controle krijgt.
kaatjejannie, ik vind de zwangerschap ook niet zo bijzonder leuk hoor. 't Zijn voornamelijk ongemakken die je krijgt. Rond de 36 weken was ik er ook helemaal klaar mee. Nu heb ik wel een soort van berusting gevonden, want wie weet duurt het nog tweeënhalve week en daar doe ik dan helemaal niks aan. Maar van mij mag ze er ook wel uit hoor ;)

Noa, hoe is het bij jou?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 12:34:07 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86378208
ik heb het even nagekeken; we waren geeindigd op plaats 107 en 103 ...

Silmarwen .. wat ontzettend balen zeg. Is er nog hoop op verbetering, of zijn er nog andere manieren om het onder controle te krijgen ? ik hoop zo dat je kleintje nog even blijft zitten zolang het nodig is!

Goed besluit Claudia om even aan jezelf te denken en de baby ipv je werk etc. Geeft (straks) toch net dat beetje rust wat je nodig gaat hebben!

sorry .. ik zit nog helemaal te hyperen en probeer mezelf tegelijkertijd onder controle te krijgen dat we nog geen 1e staan en dat we dus voorlopig nog aan dit huis gebonden zullen zijn..

pi_86379536
hoi! Ik mag me hier ook officieel melden!
Tis allemaal nog erg pril 4 weken en 1 dag vandaag. Ben ook nog erg onzeker, ik loop elke 5 minuten naar het toilet om te kijken of ik niet al bloed

Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik mag gelukkig al in de 8e week voor een echo. Echt een opluchting, ik hoop op 15 oktober een mooi kloppend hartje te zien
pi_86380263
Welkom klavertje 4..het komt vast helemaal goed! Fijn dat je al in de 8e week terecht kan voor een echo.

Ik meld me bij deze ook even. Weinig gaande. Af en toe een krampje, that's it.

@ Claudia, goed dat je hebt aangegeven dat het je even teveel wordt. Ik kan me voorstellen dat alleen al 1 week rustig aan kunnen doen, iig helpt. Probeer dat dan ook te doen en je rust te pakken he.
@ DJMO, wat spannend!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je loopt rond te hyperen haha. Super om een huisje te kunnen krijgen. Wanneer krijg je te horen of jullie een kans maken?

@ Zwangere dames die het een beetje zat zijn: Ik herken dat wel. Ik ben het nog niet zat, maar ik word wel onrustig. Alleen niet door lichamelijke ongemakken ofzo, maar ik VERVEEL me gewoon. Ik ga 's avonds nog wel de deur uit met vriendinnen of vriend, maar zo overdag begin ik me toch meer te vervelen. Een beetje het huishouden bijhouden, naar de bieb en naar de super is zo'n beetje het enige wat ik doe. Bluh. Bovendien kan je nog niet eens altijd wat doen, want dan ben je weer moe. Maar goed, einde klaagzang haha. Verder voel ik me eigenlijk nog best goed, dus ik wil niet te veel klagen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 13:48:25 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380311
welkom ook klavertje vier!

ergens deze week neem ik aan noa! uiterlijk donderdag moeten ze alle papieren in hun bezit hebben ..

pi_86382806
Gefeliciteerd TAP en Klavertje4!

Claudia, wat goed dat je het even wat rustiger aan gaat doen.
Huup, bij mij duurde het ook wel even voordat ik Anna echt elke dag voelde. Jammer he, die placenta zo aan de voorkant. Maar het komt echt wel!\
Fannetje en Noa, ik hoop voor jullie dat het wachten niet te lang meer duurt.
Sil, wat naar. En nu?

Hier gaat het helemaal goed, Anna is echt een zoetje, ze slaapt heel veel en huilt alleen als ze honger heeft eigenlijk O+ En mijn herstel gaat ook prima eigenlijk, voel me helemaal niet alsof ik net bevallen ben haha! Alleen nog een beetje wiebelig en moe, maar daar was ik al aan gewend inmiddels :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 13 september 2010 @ 16:11:48 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86385241
Gefeliciteerd TAP & Klavertje4! En bedankt voor het warme welkom in dit topic meiden! :*

Vanmorgen zoals gezegd een echo. En alles is goed!!! Heb er nog weer een dagje bij kado gekregen, 11 weken plus 1 dag, uitgerekende datum is dus nu 3 april. Het was wel even griezelig want het duurde best lang voor we een goed beeld hadden bij de echo. Ik werd er bloednerveus van. Maar wat blijkt, ons kindje in wording is een wildebras. Mijn hemel, salto's en flik flaks door mijn baarmoeder alsof het niks was, hij of zij lijkt op de papa :D. Ik werd er helemaal emotioneel van.

Bloeddruk was goed, morgen nog even bloedprikken (was me nu te druk daar bij het lab). Ik blijf in het ziekenhuis onder controle vanwege de MS. 12 Oktober hebben we de volgende afspraak, in principe dan geen echo (maar hoop stiekem dat de gyn er nog wel eentje wil doen ;) ).

We zijn enorm opgelucht! De verloskundige vond het er perfect uitzien en zei letterlijk 'Je hoeft geen angst meer te hebben voor een miskraam, dat stadium ben je nu wel voorbij (je hebt natuurlijk geen garanties dat alles tot het eind goed loopt)'.

* twentemeisje is een blij meisje O+
pi_86387368
Wat fijn twentemeisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86387504
Na een negatieve ervaring op dit forum in een ander topic waar ik een leuk berichtje had over geboortekaartjes die ik had gevonden kreeg ik van Sjeen een berichtje eens naar dit topic te kijken.

Nou dat ziet er al een stuk leuker uit! Leuke berichtjes allemaal van iedereen.

Zal me even kort voorstellen: Ik ben shelly en samen met mijn vriend hebben wij nog ongeveer 2 maanden te gaan tot de kleine er is ;) Erg spannend allemaal omdat het voor ons de eerste is. Tot nu toe verloopt alles goed, op de standaard dingen na natuurlijk maar dat heeft iedereen lijkt me.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 18:09:43 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86389449
welkom Shelly :)

Nou ik heb het lekker voor elkaar, of beter gezegd, mijn lichaam. Ik mag gaan bloedprikken op pfeiffer en cvs. Er moet een achterliggende reden zijn waarom ik nog steeds last heb van een pijnlijke keel, opgezette klieren etc etc. Ook dat ik na 200 meter al moe ben doet vermoeden dat er meer aan de hand is. De antibiotica die ik afgelopen week heb moeten innemen heeft als bijwerking dat ik nu een schimmeldoos heb :X :') daar heb ik dus een zalfje voor gekregen..

edit: een dikke *O* voor Twentemeisje :*

maandag 13 september 2010 @ 18:12:35 #191
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86389545
Morgenmiddag combinatietest deel 1; bloed afname voor zover ik overal kan terugvinden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86389650
Nog een halve zwangerschap te gaan en mijn schatje heeft de afgelopen dagen maar vast (voor 15 euro) een hobbelpaard en wipstoel van marktplaats geplukt. Je kunt er maar op tijd bij zijn :)
De naam daarentegen....

Shelly, als je hier rondkijkt is er nauwelijks iets standaard te noemen vind ik. Er zijn tig kwalen die kunnen, maar de combinatie waarin ze bij iedereen (niet) voorkomen wisselt enorm.
  maandag 13 september 2010 @ 18:16:20 #193
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86389658
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef klavertje-4 het volgende:
hoi! Ik mag me hier ook officieel melden!
Tis allemaal nog erg pril 4 weken en 1 dag vandaag. Ben ook nog erg onzeker, ik loop elke 5 minuten naar het toilet om te kijken of ik niet al bloed

Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik mag gelukkig al in de 8e week voor een echo. Echt een opluchting, ik hoop op 15 oktober een mooi kloppend hartje te zien
Hey gezellig weer samen in 1 topic ;)
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt; ik zit ook nog steeds elke keer te kijken of ik toch geen bloedige afscheiding heb als ik naar het toilet ga. Het is allemaal een beetje onwerkelijk.

28 September zijn we trouwens 8 weken en 2 dagen zwanger, en hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Hopelijk dan ook gelijk een echo :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86389669
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:12 schreef J-net het volgende:
Morgenmiddag combinatietest deel 1; bloed afname voor zover ik overal kan terugvinden.
Bij mij begon die test met een echo, waar ik direct het formuliertje voor het bloedprikken meekreeg.
pi_86389803
Wat fijn twentemeisje! Dat moet echt een enorme opluchting zijn! *O*

Alle nieuwelingen: welkom! Volgens mij is een echo met 8 weken tegenwoordig standaard trouwens.
  maandag 13 september 2010 @ 18:23:49 #196
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86389878
Mijn nichtje (is nu 22 weken zwanger) had hem pas bij week 10. Maar super natuurlijk als het wel standaard is :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86390179
idd leuk tankgirl!
Bij mijn praktijk is een echo bij 8 weken niet standaard ze doen ze pas bij tien weken. De enige reden dat ik eerder mag, is mijn miskraam vorige keer
pi_86390448
Bij mij was het ook niet standaard hoor, ik zou pas een echo hebben bij 12 weken, maar door bloedverlies mocht ik al eerder (7 weken). Maar de laatste tijd hoor ik echt van iedereen in mijn omgeving dat ze met 8 weken al een echo krijgen.
pi_86391264
ja ik verbaas me daar ook over fannetje, het lijkt idd standaard zo vroeg. Maar bij mij en bij jou dus ook zijn ze daar niet zo van, helaas!
pi_86391707
Hoi TAP en klavertje4! Welkom!!
Shelly, jij ook welkom, wanneer ben je uitgerekend? En hier zijn we allemaal heel lief hoor :Y Mits de hormonen toeslaan, maar dan nog is het niet persoonlijk ;)
Leandra, 28 weken mijlpaal! *O*
twentemeisje, fijn dat je echo goed was, genieten hé?
Sil :*
DJMO, hopen dat je snel een huisje hebt gevonden!
Claudia, jij en de kleine zijn het belangrijkste, niet je werk. Fuck hen! :P

Ik ga zo richting de vk...ben benieuwd wat er dit keer gaat gebeuren...
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')