Nee hoor, hooguit wat gerommel van mijn darmen, maar dat heb ik al wekenquote:Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Noa24 het volgende:
Heb je ook geen gerommel of wat dan ook?
No worries, ga ik écht niet doen. Ik ga mijn best doen om me bij de nieuwe situatie neer te leggen. En over een week bedenk ik wel in overleg hoe ik mezef toch nog nuttig kan maken tot het verlof. We gingen dit weekeinde een dagje op pad en het heeft me wel goed gedaan om te merken dat ik ook daar maar met moeite genoeg energie voor op kon brengen. Het is fijn om te weten dat dit niet werkontwijkend gedrag is, zeg maar; ook de leuke dingen zijn zwaar.quote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Dat is goed nieuws DJMO! Mooi zeg.
En fijn Claudia! En nu niet in je vrije week allerlei achterstallig werk willen doen hè![]()
Jammer is dat, dat je nog weinig voelt. Maar het echte voelen is toch iets van de tweede helft van de zwangerschap. Het zal vast niet lang meer duren! Heb je nog last van je voeten trouwens?quote:Ik voel me nog steeds echt he-le-maal niet zwanger
Echt he pff zo gaat het wel snel ja hahaha, heel heel soms voel ik iets bewegen maar das absoluut niet dagelijks. Ik vind er niks aan die hele placenta aan de voorkant
Zo, wat ga je snel! De 30 weken komen eraan en dan ben je zo goed als hoogzwanger!quote:Op maandag 13 september 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:
Hier overigens ook moe... kapot moe, en ik loop niet dagelijks achter een krummel van 10 maanden aan te rennenzo moe dat ik gisteren de halve dag in bed gelegen heb, gelukkig hadden we de verjaardagsvisite sowieso gisteren al niet geplanned, dus het kon ook gewoon.
En ik mijlpaal met Mrien mee, vandaag 28 weken
vannacht, tussen waken en slapen in, bedacht ik me ineens dat in prinicpe jouw lichaam wordt opgegeten door de baby .. sluit wel een beetje aan bij wat jij nu tiept ^^ .quote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, wat ga je snel! De 30 weken komen eraan en dan ben je zo goed als hoogzwanger!
Was het gister een tijdelijke dip of begint het bij jou ook chronische vormen aan te nemen?
Ik moet er zo om lachen dat mjn verloskundige de baby een parasiet noemt. Zo voelt het voor mij ook echt. Mijn placenta is een soort superbabyfabriek en daarom maak ik ook grote kinderen (is het vermoeden). Het klinkt mij plausibel in de oren: de baby maakt het bijzonder goed, maar het gaat wel ten koste van mij. De eerste zwangerschap vond ik ook zwaar terwijl Ivan tot het laatste moment bijzonder beweeglijk was (vogens mijn verloskundige is dat een teken dat een kind het goed maakt).
Ik heb ook niet-zwanger een spierprobleempje... daar gaat het nu onder invloed van hormonen vrij goed mee, maar soms zijn er toch van die dingen die ook nu wel doorwerken, en dat komt dan altijd een paar dagen later.quote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, wat ga je snel! De 30 weken komen eraan en dan ben je zo goed als hoogzwanger!
Was het gister een tijdelijke dip of begint het bij jou ook chronische vormen aan te nemen?
Ik moet er zo om lachen dat mjn verloskundige de baby een parasiet noemt. Zo voelt het voor mij ook echt. Mijn placenta is een soort superbabyfabriek en daarom maak ik ook grote kinderen (is het vermoeden). Het klinkt mij plausibel in de oren: de baby maakt het bijzonder goed, maar het gaat wel ten koste van mij. De eerste zwangerschap vond ik ook zwaar terwijl Ivan tot het laatste moment bijzonder beweeglijk was (vogens mijn verloskundige is dat een teken dat een kind het goed maakt).
Het zou goed kunnen dat het nog doorwerkt, maar feitelijk wéét je het niet. De vorige zwangerschap heb ik veel sterker in pieken en dalen ervaren: een paar dagen/weken ging het goed, daarna ging het weer minder goed, enzovoort. Op een bepaald moment leer je wel dat je je er gewoon bij neer te leggen hebt en maar mee moet gaan met de golven. Wat dat betreft is het een uitstekende voorbereiding op de bevalling zelf.quote:Op maandag 13 september 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook niet-zwanger een spierprobleempje... daar gaat het nu onder invloed van hormonen vrij goed mee, maar soms zijn er toch van die dingen die ook nu wel doorwerken, en dat komt dan altijd een paar dagen later.
In dit geval gok ik dat het slepen met de kasten van de studeerkamer naar zolder en van de toekomstige babykamer naar de studeerkamer wat ik afgelopen woensdag samen met zoonlief gedaan heb de oorzaak is.
Hoewel ik de tussenliggende dagen eigenlijk vrij weinig last had (behalve van een pijnlijke voet omdat een van de kasten daarop gevallen was), maar goed... ik hoop en ga er vanuit dat het wel weer over gaat.
Ja flauw he!quote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind er niks aan die hele placenta aan de voorkant
Nah, ik ben met m'n vader ook wel voorzichtig, die heet diabetes en wil zichzelf wel eens "vergeten" en hij zit daarna wel weer op de snelweg, met mijn zoon bij hem in de auto.... dus ik probeer hem ook wel een beetje te ontzien.quote:Op maandag 13 september 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Goed dat je de troepen hebt ingeschakeld voor de volgende sjouwronde! Ik ben (ook) te koppig om dat soort taken te laten staan, maar het is wel beter.
Ja enorm!quote:
Misschien helpt het als je de week na de eisprong vooral op je rug slaapt?quote:Op maandag 13 september 2010 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja enorm!
bij een volgende bestel ik gewoon weer een placenta aan de achterkant, veel gezelliger
Heerlijk dat het allemaal zo goed gaatquote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier ook al een parasiet, ik begin nu (35w5d) pas aan te komen. Terwijl ze nu zo'n 2900 gram is. Vanmrgen in het ziekenhuis geweest, een echo bij de gyn. Vond dr niet zoveel aan, ik kon niet meekijken, nog geen 5 minuten bezig geweest. Maar ze ligt goed, hoofdje naar beneden, en volgens de gyn ook al wel aardig vast, dus ws niet meer draaien.
Ik mag gewoon bij de vk blijven, en als ik zou willen zelfs thuis bevallen.
Tja, tis voor mij de enige (volgens de planning iig), dus die luxe heb ik niet.quote:Op maandag 13 september 2010 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja enorm!
bij een volgende bestel ik gewoon weer een placenta aan de achterkant, veel gezelliger
Hey gezellig weer samen in 1 topicquote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef klavertje-4 het volgende:
hoi! Ik mag me hier ook officieel melden!
Tis allemaal nog erg pril 4 weken en 1 dag vandaag. Ben ook nog erg onzeker, ik loop elke 5 minuten naar het toilet om te kijken of ik niet al bloed
Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik mag gelukkig al in de 8e week voor een echo. Echt een opluchting, ik hoop op 15 oktober een mooi kloppend hartje te zien
Bij mij begon die test met een echo, waar ik direct het formuliertje voor het bloedprikken meekreeg.quote:Op maandag 13 september 2010 18:12 schreef J-net het volgende:
Morgenmiddag combinatietest deel 1; bloed afname voor zover ik overal kan terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |