stom is dat hequote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dat is dus niet handig.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, mn kind is saai... Die slaapt al heel lang nu... (ok 2 uurtjes ofzo, maar dat vind ik heel lang)
Mn hechtingen zijn er al uit enzo... Kan ik weer op bed springen.
Bronquote:- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
Ik heb floradix gebruikt na mij ks de vorige keer. Heeft me wel geholpen om weer in de benen te komen, voelde me wel energieker.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
Mja, ik weet het niet. Het klinkt mij niet als een wondermiddel in de oren, als ik de informatie zo lees, maar ik houd me aanbevolen voor bronnen waaruit blijkt dat Floradix wel degelijk verschil kan maken! (Ervaringsverhalen zijn natuurlijk ook welkom.)
Ik eet al best goed (volkoren producten, ei, ijzerrijk groente en fruit), maar ik zal voortaan wat sinaasappelsap bij mijn eten drinken en ik zal noten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |