abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 09:24:50 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86232701
Zwangerschap en geboorte deel 693

2010

September:
11 september 2010: Noa24 (meisje)
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry *** (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
04 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
  donderdag 9 september 2010 @ 09:25:30 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86232717
Ik zei dus... gefeliciteerd Tessie! *O*

Hoog tijd voor een foto! :Y
pi_86232809
Gefeliciteerd Floria (had ik nog gemist) en Tessie *O*. Tis weer een minibabyboom :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86232847
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei dus... gefeliciteerd Tessie! *O*

Hoog tijd voor een foto! :Y
Pssst Twitter :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:36:43 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86232918
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

Pssst Twitter :)
Ik volg haar niet. :@
pi_86233020
Gefeliciteerd met Anna, Tessie! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 september 2010 @ 09:46:08 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86233119
gefeliciteerd tessie en fam! *O* *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86233534
Ik heb zelf geen twitter en ze heeft haar account beveiliigd ;( Wil er iemand een foto PM-en?
Tessie zelf misschien?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:10:32 #9
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86233667
Tessie van harte! *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_86233809
Tessie, gefeliciteerd met Anna! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86233850
jeeeeejjjj Anna is dr!!!! gefeliciteerd Tessie en gezinnetje! *O* *O* *O* :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 9 september 2010 @ 10:28:47 #12
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86234089
Tessie gefeliciteerd met Anna! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 september 2010 @ 10:32:07 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86234168
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
Tessie gefeliciteerd met Anna! *O*
hoe is het met jou en 't insuline spuiten? ik heb denk ik je laatste update hierover gemist :@ maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86234177
Tessie en (8> gefeliciteerd met de geboorte van Anna *O* *O*
pi_86234530
TerugVindAnna (hoop ik ;))
#geen
pi_86234644
Tessie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anna! *O*
pi_86235076
huuphuup, heb jij al gebeld naar het UWV?

Ik heb net 5 personen aan de lijn gehad bij de salarisadministratie en niemand wist precies hoe het werkte, ze spelen de vraag nou door aan de 'echte' salarisadministratie en dan word ik terug gebeld, volgende week pas ws! Heb wel een incidentnummer gekregen, dus ik ga maandag gelijk bellen of ze al opschieten.
Op mijn eigen kantoor beweren ze dat ik nergens recht op heb omdat mijn contract 2 dagen voor mijn verlof was afgelopen, maar dat klopt natuurlijk niet wat ze zeggen.
Heb het UWV nog eens gebeld met de vraag: Wie moet mijn zwangerschapsuitkering aanvragen als mijn verlof ingaat op 2 september en mijn contract 30 augustus afliep?
De man zei heel duidelijk dat de werkgever dat moest doen en ze zich maar aan de regels moesten houden en als ze het niet snappen maar naar het UWV moeten bellen.
Daarna dramde hij uit zichzelf die 10-wekenregel op, dus ze kennen hem toch wel!!

Vanmiddag ga ik even langs kantoor en ga ik er even over klagen en even op papier laten zien dat ik er wel recht op heb. Dan bellen ze zelf die personeelsconsulente maar even dat ze er achter moet gaan, want ik wil het eigenlijk gewoon vandaag of morgen geregeld hebben!
pi_86235253
Troeta, nee mijn uwv-contactpersoon blijkt vandaag niet te werken, dus ik kan morgen pas met haar bellen. Heb wel een mail naar haar opgesteld. Ik heb verder ook nog geen bericht gehad van het uwv zelf over wat dan ook, alleen dat ze mn aanvraag binnen hebben gehad dus ik wil eerst even met haar praten en bespreken.

Echt hoor, je moet er echt bovenop zitten op je werk! Wat een raar gedoe zeg, wat rot ook dat je er nu zo zelf achteraan moet zitten, dat zou gewoon een standaard-handeling moeten zijn voor een personeelsafdeling, of ze nou veel vrouwen in dienst hebben of niet.
en het valt mij op dat er toch nog een hoop mensen zijn die denken dat een verlof een werkgever bakken met geld kost want "dan mot hij zeker dubbel loon gaan dokken" hoe komen mensen daar toch bij :o dat bevordert de positie van vrouwen natuurlijk niet als dat soort misverstanden blijven bestaan :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86235480
Tessie en Floria gefeliciteerd *O*

Succes bij het UWV Huup en troeta. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid.
pi_86235517
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef huuphuup het volgende:
Troeta, nee mijn uwv-contactpersoon blijkt vandaag niet te werken, dus ik kan morgen pas met haar bellen. Heb wel een mail naar haar opgesteld. Ik heb verder ook nog geen bericht gehad van het uwv zelf over wat dan ook, alleen dat ze mn aanvraag binnen hebben gehad dus ik wil eerst even met haar praten en bespreken.

Echt hoor, je moet er echt bovenop zitten op je werk! Wat een raar gedoe zeg, wat rot ook dat je er nu zo zelf achteraan moet zitten, dat zou gewoon een standaard-handeling moeten zijn voor een personeelsafdeling, of ze nou veel vrouwen in dienst hebben of niet.
en het valt mij op dat er toch nog een hoop mensen zijn die denken dat een verlof een werkgever bakken met geld kost want "dan mot hij zeker dubbel loon gaan dokken" hoe komen mensen daar toch bij :o dat bevordert de positie van vrouwen natuurlijk niet als dat soort misverstanden blijven bestaan :{
Ja en stom als het niet goed geregeld wordt ook! Ik heb dus de eerste maand direct van het uwv gekregen, heel fijn... per week.. Wat een hel. Echt hoe komen ze daarbij? Dat is zo vreselijk onhandig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86235567
Nouja zeg :o per week? Handig met al je rekeningen die in 1 keer komen aan het einde van de maand zoals huur/telefoon/verzekering enz. :')
Handig is inderdaad anders zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86235601
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Nouja zeg :o per week? Handig met al je rekeningen die in 1 keer komen aan het einde van de maand zoals huur/telefoon/verzekering enz. :')
Handig is inderdaad anders zeg.
Ja dat dus. Dat is dus niet handig.
pi_86236136
Jajoh, ze doen net of ik hun geld afhandig probeer te maken.
Het is al altijd zo'n gedoe om je gewerkte uren zelfs te krijgen, dus was blij dat ik er even vanaf was, maar nee hoor..ze blijven me bezig houden.

En ik had eigenlijk wel gehoopt op geld per week, want vrees dat ik teveel geshopt heb, dus we moeten nu erg zuinig doen.
Maar misschien maar goed ook, want je geeft geld echt te makkelijk uit als je thuiszit zeg!! Jullie daar ook last van?:)

Hoe is het met jou Tico? Voel je je goed?
pi_86236425
Tessie van harte met jullie mooie dochter anna! veel geluk met elkaar allemaal! *G* :*
pi_86236474
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:39 schreef Troeta het volgende:
Jajoh, ze doen net of ik hun geld afhandig probeer te maken.
Het is al altijd zo'n gedoe om je gewerkte uren zelfs te krijgen, dus was blij dat ik er even vanaf was, maar nee hoor..ze blijven me bezig houden.

En ik had eigenlijk wel gehoopt op geld per week, want vrees dat ik teveel geshopt heb, dus we moeten nu erg zuinig doen.
Maar misschien maar goed ook, want je geeft geld echt te makkelijk uit als je thuiszit zeg!! Jullie daar ook last van?:)

Hoe is het met jou Tico? Voel je je goed?

Prima, mn kind is saai... Die slaapt al heel lang nu... (ok 2 uurtjes ofzo, maar dat vind ik heel lang)

Mn hechtingen zijn er al uit enzo... Kan ik weer op bed springen.
pi_86237105
Jaaaaaa, Anna is geboren! *O* *O* *O*

tessie, man en Graeme, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ik ben heel benieuwd naar een foto (heb ook geen twitter).

Nu sta ik dan officieel op #2. Ik vind dat alleen Noa nog voor mij mag bevallen hoor... :6
pi_86237576
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat dus. Dat is dus niet handig.
stom is dat he
en dan ook iedere week een loonstrook
in het kader van papierbesparing :')
pi_86240308
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Prima, mn kind is saai... Die slaapt al heel lang nu... (ok 2 uurtjes ofzo, maar dat vind ik heel lang)

Mn hechtingen zijn er al uit enzo... Kan ik weer op bed springen.

_O- :D

@Troeta ik geef eigenlijk minder geld uit nu.
Shoppen deed ik toch wel :')
maar nu kom ik niet meer op de heenweg langs de Subway voor een broodje + koekje + cola, op station Leiden heenweg langs de AH to go, kruidvat, AKO en Hema en Starbucks, vervolgens langs de Friese bakker naast de universiteit, de cola-automaat op de universiteit, en op de terugweg weer hetzelfde ritje winkels maar dan omgekeerd.

:')

nee ik bespaar best nu :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86240828
Ik heb vanochtend een afspraak met de verloskundige gehad. Ze vond het allemaal erg logisch klinken ('het is ook gewoon zwaar') en voegde eraan toe dat twee zwangerschappen kort op elkaar een extra aanslag op je lichaam is. Ik moest er maar vanuit gaan dat het gedurende de rest van mijn zwangerschap er niet beter op zou worden.

Zojuist heb ik de uitslag van de bloedtest gehad en mijn HB is 7.1. Prima dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86241269
He gets -O-
het had toch ergens wel fijn geweest als er heel simpel iets aan te doen was geweest. Nu moet je het dus eigenlijk maar uitzitten? :{ Hm jammer zulke gesprekjes zijn nooit echt geweldig.

Je kunt sowieso bij de drogist Floradix halen natuurlijk hè, en roosvicee ferro. Je ijzer is dan wel niet te laag maar wellicht krijg je er toch wat extra energie van. Bijkomend voordeel van floradix en ferro is dat je niet de bijwerking hebt van constipatie die staalpillen wel hebben. Hopelijk kun je met kleine aanpassingen in je dagelijks leven jezelf een beetje ontzien ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86241536
Het is een heel lieve verloskundige, en ze verbloemt ook niets. Dat waardeer ik erg aan d'r. Ze legde uit dat die pillen ook niet een wondermiddel zouden zijn. Ze vroeg me of ik goed contact had met mijn baas en adviseerde me om sociale activiteiten zoveel mogelijk terug te brengen en de komende maanden als een bejaarde te leven. Nou ja, het was een heel duidelijk verhaal in ieder geval!

7.1 is net op het randje (ik geloof dat 6.9 als ondergrens voor zwangeren wordt gehanteerd, maar ze hebben van mij dus geen referentiewaarde). Ik zie het niet zo zitten om pillen te slikken waar ik obstipatie van kan krijgen als ik weet dat (a) de waardes nog net acceptabel zijn, (b) die pillen ook geen wondermiddel vormen en (c) er andere manieren zijn om m'n hb wat op te krikken. Ik ga eerst even een lijstje voedingsmiddelen maken en misschien is Roosvicee Ferro wel een optie (al drink ik dat soort dingen nooit). Ik kijk ook even wat Floradix is.
pi_86241760
Ik heb vorige week roosvicee fero gehaald omdat ik me zo slapjes voelde.
Je mag er niet veel van, maar maximaal 3 eetlepels per dag, dus dat is ongeveer een groot glas drinken.
Ik drink nu standaard zo'n glas bij mijn ontbijt en ik heb wel het idee dat het werkt. Enneh....baat het niet dan schaad het ook niet. En het is nog lekker ook!
pi_86241900
floradix is geweldig spul.
Ik had de vorige keer 6.8 ijzer, normaal heb ik 8.1 :X
Maar ik kreeg alleen een voedingsadvies mee en om er op te letten :)
pi_86241950
Mja, ik weet het niet. Het klinkt mij niet als een wondermiddel in de oren, als ik de informatie zo lees, maar ik houd me aanbevolen voor bronnen waaruit blijkt dat Floradix wel degelijk verschil kan maken! (Ervaringsverhalen zijn natuurlijk ook welkom. :+ )

Ik eet al best goed (volkoren producten, ei, ijzerrijk groente en fruit), maar ik zal voortaan wat sinaasappelsap bij mijn eten drinken en ik zal noten kopen.
pi_86242127
Ik kom net online tegen dat het ijzer uit veel ijzerrijke groenten je lichaam weer gewoon verlaat.
quote:
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
Bron
Veel vlees en/ of vis zouden dus meer goed doen dan bijvoorbeeld kilo's spinazie. Is wel weer jammer, ik dacht net een goede reden gevonden te hebben om eens wat meer noten te eten.

Ach, dan moet dat maar gewoon omdat het lekker is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86242259
Anders noten eten en er een glaasje sinaasappelsap bij drinken? O-)

Vanavond eten we risotto met wat citroensap/rasp erdoorheen. En gegrilde zalm erbij. :9
pi_86242316
Prima excuus!
pi_86242364
Noten zijn volgens mij altijd wel goed (al zijn ook niet alle noten even goed). Er zitten veel calorieen in, dat is het enige nadeel. Maarja, ik ben toch al dik. ;(
  donderdag 9 september 2010 @ 14:53:05 #39
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86242571
Noten zijn goed voor je calcium. ;) Beter dan melk iig, omdat daarvan het meeste calcium verloren gaat aan het neutraliseren van je maagsap.

En sterkte Claudia, het is ellende om zo moe te zijn. Herken het erg van mijn derde zwangerschap. Helpt het als ik zeg dat ik 5 minuten na de bevalling mijn energie zo uit mijn tenen op voelde komen borrelen?

En waarvoor ik kwam: Tessie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anna!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86243387
Tessie, gefeliciteerd met de geboorte van Anna *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 september 2010 @ 15:19:33 #41
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86243510
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
Mja, ik weet het niet. Het klinkt mij niet als een wondermiddel in de oren, als ik de informatie zo lees, maar ik houd me aanbevolen voor bronnen waaruit blijkt dat Floradix wel degelijk verschil kan maken! (Ervaringsverhalen zijn natuurlijk ook welkom. :+ )

Ik eet al best goed (volkoren producten, ei, ijzerrijk groente en fruit), maar ik zal voortaan wat sinaasappelsap bij mijn eten drinken en ik zal noten kopen.
Ik heb floradix gebruikt na mij ks de vorige keer. Heeft me wel geholpen om weer in de benen te komen, voelde me wel energieker.
Ik heb hier wel alleen de tabletten gebruikt, vond ik al moeilijk genoeg om binnen te krijgen (lees: ze ruiken/smaken niet echt aangenaam).

Heeft iemand hier tips wat te drinken zodat ik geen/minder last heb van maagzuur?
Ik dacht dat ik een sapje had gevonden waarbij het minder werd, maar dat lijkt ook al verleden tijd te zijn helaas...
pi_86245101
Whop ik had een heel bericht getikt maar kreeg onverwacht visite :')
@Claudia, floradix is ook geen wondermiddel hoor! Ik zag het gewoon als supplement, net als een vitaminepil in feite. Het gaf mij net dat beetje meer energie dat ik toen zelf gewoon niet had. Ik zat bij Amélie op 6.3 qua ijzer, de verloskundige heeft mij heel lang zelf laten kiezen, ofwel floradix ofwel staalpillen, ik heb altijd voor floradix gekozen omdat ik gewoon niet zit te wachten op de bijwerkingen van staalpillen. Wel met als waarschuwing erbij dat als het onder de 6.2 kwam dat ik dan wel aan de staalpillen moest van haar maar daar is het gelukkig niet van gekomen. Het is gewoon een beetje het idee van roosvicee ferro, net een beetje extra, geen wondermiddel maar het doet wel iets. Voor mij althans wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86245133
debuurvrouw, die opmerking helpt bij mij in ieder geval zeker! Ik kijk spontaan uit naar de bevalling ;)

Tessie gefeliciteerd met de geboorte van jullie Anna *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86245504
Claudia, wel eerlijk van de VK dat ze aangaf dat het waarschijnlijk niet beter zal worden. Ik slik wel staaltabletten tegen de vermoeidheid, maar ik had dan ook 6.3. Geen idee wat het nu is trouwens, dat hebben ze nooit meer gecontroleerd. Nou ja, het zal wel goed zijn. Hopelijk werkt een van de tips die hier gegeven zijn ook.

Ik ben weer bij de gynaecoloog geweest en alles was goed. Bloeddruk netjes (132/84), geen eiwit in de urine en uk is eindelijk helemaal ingedaald! *O*
Ik heb meteen maar even gevraagd hoe het zit met evt. inleiden, aangezien ze bij mijn eerste afspraak hadden gezegd dat ze me in principe niet over tijd lieten lopen ivm mijn bloeddruk, maar de gyn gaf nu aan dat er vooralsnog geen reden is tot inleiden en dat ze dat eigenlijk altijd wel willen voorkomen. Mja. In principe is dat natuurlijk ook beter, maar ik zie het toch niet echt zitten om tot de 42 weken door te lopen, dus hoop dat ze toch nog wat eerder komt!
  donderdag 9 september 2010 @ 16:17:03 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86245536
Hobbesje, er zijn mensen die zweren bij vanillevla bij maagzuur. :Y
Niet echt om te drinken, maar mss toch af en toe als verlichting?
pi_86245874
Hobbesje, ik drink melk bij maagzuur. Bij mij werkt het!
*poef* nu is het weg
pi_86246830
Claudia, de staalpillen werken hier toch wel na 2 weken, ik slaap geen halve dagen meer iig, maar s'nachts wel lekker. Had wat harde ontlasting in het begin, maar daarvoor eet ik s'middags een bordje pap en nu is het weer normaal.
Ik wilde die staalpillen eerst ook niet, maar ben toch wel blij dat ik het gedaan heb en heb nu zelfs spijt dat ik ze een paar weken heb laten liggen.
Niet te lang blijven aanmodderen hoor!

Ik ben op mijn werk geweest en heb een leidinggevende naar de personeelsconsulente laten bellen, nu nam ze wel meteen op, maar ze bleef erbij dat ze het goed had gedaan en ik moest het UWV maar naar haar laten bellen :')
Ik heb gezegd dat zoiets haar werk is en dat ik niet bevoegd ben om het UWV een opdracht te geven om haar werk te doen.
Iig, heb er nu 5 mensen aan gezet om er achteraan te gaan, nou moet het hoop ik wel goed komen 8)7
  donderdag 9 september 2010 @ 16:52:01 #48
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86246938
Tnx ladies: noteert op het boodschappenlijstje melk en vanillevla.
pi_86247735
Het is toch wat, zwanger zijn.

Vermoeidheid en brandend maagzuur.

Mag ik er even misselijkheid tegenaan gooien vandaag? :+ Vorige zwangerschap niets van gemerkt, nu lijkt het voor twee.

:* voor iedereen met een kwaaltje!
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86247998
Troeta wat een ellende, gewoon om iets aan te vragen wat ze niets kost (en in jouw geval helemaal niet, einde contract immers). Wat een enorme trut dat ze in haar P&O-wijsheid denkt dat ze het beter weet :{

Hobbesje; hier was het Goedemorgen drinkontbijt wat het allemaal wat dragelijk maakt(e) qua maagzuur en misselijkheid....
Ik nam er 's morgens m'n multivitamine mee in, maar sinds ik er achter kwam dat ijzer beter wordt opgenomen als het gecombineerd wordt met vitamine C en minder goed met melk, neem ik die in met Tropicana Sanguinello, het kost wat maar dat moet dan maar even :X
Nu ik amper drinkontbijt meer gebruik heb ik wel vaker last van maagzuur.... het moet dus maar weer ergens in m'n dagschema gepropt worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')