Pssst Twitterquote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei dus... gefeliciteerd Tessie!
Hoog tijd voor een foto!
hoe is het met jou en 't insuline spuiten? ik heb denk ik je laatste update hierover gemistquote:
Ja en stom als het niet goed geregeld wordt ook! Ik heb dus de eerste maand direct van het uwv gekregen, heel fijn... per week.. Wat een hel. Echt hoe komen ze daarbij? Dat is zo vreselijk onhandig.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef huuphuup het volgende:
Troeta, nee mijn uwv-contactpersoon blijkt vandaag niet te werken, dus ik kan morgen pas met haar bellen. Heb wel een mail naar haar opgesteld. Ik heb verder ook nog geen bericht gehad van het uwv zelf over wat dan ook, alleen dat ze mn aanvraag binnen hebben gehad dus ik wil eerst even met haar praten en bespreken.
Echt hoor, je moet er echt bovenop zitten op je werk! Wat een raar gedoe zeg, wat rot ook dat je er nu zo zelf achteraan moet zitten, dat zou gewoon een standaard-handeling moeten zijn voor een personeelsafdeling, of ze nou veel vrouwen in dienst hebben of niet.
en het valt mij op dat er toch nog een hoop mensen zijn die denken dat een verlof een werkgever bakken met geld kost want "dan mot hij zeker dubbel loon gaan dokken" hoe komen mensen daar toch bijdat bevordert de positie van vrouwen natuurlijk niet als dat soort misverstanden blijven bestaan
![]()
Ja dat dus. Dat is dus niet handig.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Nouja zegper week? Handig met al je rekeningen die in 1 keer komen aan het einde van de maand zoals huur/telefoon/verzekering enz.
![]()
Handig is inderdaad anders zeg.
Prima, mn kind is saai... Die slaapt al heel lang nu... (ok 2 uurtjes ofzo, maar dat vind ik heel lang)quote:Op donderdag 9 september 2010 11:39 schreef Troeta het volgende:
Jajoh, ze doen net of ik hun geld afhandig probeer te maken.
Het is al altijd zo'n gedoe om je gewerkte uren zelfs te krijgen, dus was blij dat ik er even vanaf was, maar nee hoor..ze blijven me bezig houden.
En ik had eigenlijk wel gehoopt op geld per week, want vrees dat ik teveel geshopt heb, dus we moeten nu erg zuinig doen.
Maar misschien maar goed ook, want je geeft geld echt te makkelijk uit als je thuiszit zeg!! Jullie daar ook last van?:)
Hoe is het met jou Tico? Voel je je goed?
stom is dat hequote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dat is dus niet handig.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, mn kind is saai... Die slaapt al heel lang nu... (ok 2 uurtjes ofzo, maar dat vind ik heel lang)
Mn hechtingen zijn er al uit enzo... Kan ik weer op bed springen.
Bronquote:- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
Ik heb floradix gebruikt na mij ks de vorige keer. Heeft me wel geholpen om weer in de benen te komen, voelde me wel energieker.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
Mja, ik weet het niet. Het klinkt mij niet als een wondermiddel in de oren, als ik de informatie zo lees, maar ik houd me aanbevolen voor bronnen waaruit blijkt dat Floradix wel degelijk verschil kan maken! (Ervaringsverhalen zijn natuurlijk ook welkom.)
Ik eet al best goed (volkoren producten, ei, ijzerrijk groente en fruit), maar ik zal voortaan wat sinaasappelsap bij mijn eten drinken en ik zal noten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |