Die PSbreak kost omgerekend 29 euroquote:Op donderdag 16 september 2010 20:16 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
T kan ook met een Ti-84 rekenmachine, die kosten ~50 op marktplaats

Ik heb hem besteld :p juist omdat ik graag als disney prinsesje wil levenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef monkeybrain het volgende:
De 31 beutel moet je hebben
Hanah Montanaik ben een Disney prinses

Specificationsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef revpolen het volgende:
het is dat me quad 2 maanden gelden is gejat
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46091
Foking 8 euro! kan nooit wat zijn
maar wel gaaf!

quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Specifications
Dimensions: 6.30 in x 4.33 in x 4.53 in (16.0 cm x 11.0 cm x 11.5 cm)
Weight: 8.15 oz (231 g)

Revpolen is heel klein. Past hem primaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Specifications

quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Specifications

Die fruit punch is de minst lekkere vind ikquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld :p juist omdat ik graag als disney prinsesje wil leven
 Zit iets tussen wat ik heel vies vind, smaakt naar rotte pinda;s of zo
 Zit iets tussen wat ik heel vies vind, smaakt naar rotte pinda;s of zo  Had hem vorige week voor het eerst.
 Had hem vorige week voor het eerst.

Welke foto heb je op de sticker?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:13 schreef Mula het volgende:
Het lijkt een beetje lila, maar het is gewoon wit.
Het plakplastic-gebeuren werkt trouwens wel met kleinere stukken. Dat scheelt heel veel werk! Dan moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik dat ga doen met het grotere gedeelte wat bovenaan de muur komt (=groot stuk, allemaal aan elkaar vast), maar dat zie ik dan wel weer.

niet leuk om me er mee te pestenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef Skiet het volgende:
[..]
Revpolen is heel klein. Past hem prima

Aanmaaklimonade in poedervorm in heul veul smakenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaat het hier ineens zoveel over Cool Aid, wat is het precies?

Laat even weten hoe Hannah smaakt. Of het een vis-smaak is, of toch meer naar bloemetjes smaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, en nog veel meer
Bolero Drink - Disney Hannah Montana - Früchte (Punch)
Bolero Drink - Disney Cars - Orange
Bolero Drink - Disney Winnie the Pooh - Apfel (Apple)
Bolero Drink - Disney Princess - Himbeere (Raspberry)
http://myworld.ebay.nl/shop.bolero-direkt/

Zal eerder naar de piemel van Mickey Mouse smakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Laat even weten hoe Hannah smaakt. Of het een vis-smaak is, of toch meer naar bloemetjes smaakt.

ik hoop het niet :pquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal eerder naar de piemel van Mickey Mouse smaken

Oh is dat alles?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade in poedervorm in heul veul smaken

Ben je ook een focalprice promoter of werk je niet voor hen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:03 schreef PaulyD het volgende:
Speciaal aangemeld om dit te delen
Eerder wat contact gehad met Focalprice.com, om wat coupon codes te requesten. Kreeg het volgende terug:
De coupon code "3OFFMP5" geldt voor SKU: EM457W & EM455S (beide MP4-spelers)
De coupon code "HEADPHONE5OFF" geldt voor SKU: EP386B, EP364B, EP323B, EP321B, EP317S, EP318P, EP319S, EP320B, EP316B, EP315Y, EP303S (allen hoofdtelefoons).
Ze kunnen eventueel opgenomen worden in de openingspost natuurlijk van deel 93!

Ik denk dat dat de goede verwoording isquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal eerder naar de piemel van Mickey Mouse smaken
 Dekt de lading beter dan de rotte pinda's wat ik zei. Maar goed verdund is hij best lekker.
 Dekt de lading beter dan de rotte pinda's wat ik zei. Maar goed verdund is hij best lekker.  

Hahaha, nee nee ik ben gewoon een fanatiekeling !quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ben je ook een focalprice promoter of werk je niet voor hen?
[..]

Even 1 besteldquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef Semmm het volgende:
Ik kreeg trouwens weer is FP Spam, varkentjes zijn 1 cent
http://www.focalprice.com(...)l_3&utm_medium=email

ook even besteldquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef Semmm het volgende:
Ik kreeg trouwens weer is FP Spam, varkentjes zijn 1 cent
http://www.focalprice.com(...)l_3&utm_medium=email
 1 cent is natuurlijk ook helemaal niks
  1 cent is natuurlijk ook helemaal niks  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |