Tof dat je het nog even hebt laten weten. Ben benieuwd naar het resultaat; jammer dat het zo gehavend aankomt. je zou verwachten dat het verzenden van een sticker wel moet lukken maar goed, het is natuurlijk vrij groot en ik weet hoe Chinezen grote spullen meestal inpakken..quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Mula het volgende:
Jammer dat daar geen hanna montana punch bij zit :pquote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat in Duitsland gewoon met suiker?
Aspartaam
edit: nee dus![]()
Op Ebay nog goedkoper, toch maar even zo'n 31 mixpakket halen voor 11euro totaal![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar het eind resultaatquote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof dat je het nog even hebt laten weten. Ben benieuwd naar het resultaat; jammer dat het zo gehavend aankomt. je zou verwachten dat het verzenden van een sticker wel moet lukken maar goed, het is natuurlijk vrij groot en ik weet hoe Chinezen grote spullen meestal inpakken..
Half theelepeltje per glas gaat prima, maar ik doe meestal gewoon een grote petfles, poeder erin, kraanwater erbij en schudden. Goed gekoeld is het wel het lekkerst, dus uit de koelkast en niet direct uit de kraan. Vind ikquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus je maakt steeds 2 liter? Kan je niet gewoon een hoeveelheid voor 1 glas maken of moet je dat dan precies uitmeten.
Pics.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef Mula het volgende:
Ik ben het eerste gedeelte van de muursticker aan het opplakken. Wat een afgrijselijk rotwerk! Het idee van het plakplastic eroverheen plakken, ding op de muur en dan plakplastic eraf werkt niet. Dus ik ben het nu min of meer handmatig erop aan het plakken. En mijn sticker heeft veeeeeeeeeeeeeeeel dunne priegeldingetjes!
Edit; Maar het wordt WEL mooi!![]()
Zie je PM. Geen zin om herkend te worden aan mijn inrichting. Ookal zie je op deze foto alleen een stukkie muur.quote:
Ja dat zag ik op de foto van taobao, een beetje parelmoer/glanzend wit of niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:13 schreef Mula het volgende:
Het lijkt een beetje lila, maar het is gewoon wit.
Het plakplastic-gebeuren werkt trouwens wel met kleinere stukken. Dat scheelt heel veel werk! Dan moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik dat ga doen met het grotere gedeelte wat bovenaan de muur komt (=groot stuk, allemaal aan elkaar vast), maar dat zie ik dan wel weer.
Tof, misschien ook maar bestellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:48 schreef Berend. het volgende:
Denk dat ik deze een ga kopen.. 10 Kool aid voor 6euro met free shipp.
http://cgi.ebay.nl/KOOL-A(...)0c13af#ht_5011wt_913
Dit ziet er toch prima uit?
Volgens mij kan je die dingen zelf ook gewoon maken. Software op een usb gooien en voliaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef Luman het volgende:
Hokeuj,
Ik heb een paar dagen geleden een PSbreak besteld op Lightake, en nu lees ik ineens op psgroove.com dat de douane van Hong Kong die troep in beslag neemt...
Het product is volledig legaal in NL (nóg wel) maar wat is de kans dat 'ie nog aankomt bij mij?
Jawel hoor, en nog veel meerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen hanna montana punch bij zit :p
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, en nog veel meer![]()
Bolero Drink - Disney Hannah Montana - Früchte (Punch)
Bolero Drink - Disney Cars - Orange
Bolero Drink - Disney Winnie the Pooh - Apfel (Apple)
Bolero Drink - Disney Princess - Himbeere (Raspberry)
http://myworld.ebay.nl/shop.bolero-direkt/
Was 't maar zo makkelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die dingen zelf ook gewoon maken. Software op een usb gooien en volia
T kan ook met een Ti-84 rekenmachine, die kosten ~50 op marktplaatsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Luman het volgende:
[..]
Was 't maar zo makkelijk
Je moet dus een USB programmeerbare interface hebben om die exploit erop te krijgen via .hex bestanden.
Dat simpelweg op 'n USB stickje zetten werkt niet![]()
Teenyboards enzo werken ook, maar die zijn duurder dan die van Lightake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |