Hoezo?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:28 schreef Luxuria het volgende:
Dat hier serieus op gereageerd wordt, dit is een ONZ topic!
Op haar 20ste zal zij door 48 verschillende mannen reeds zijn uitgewoond, waarvan 23 haar ook hebben mogen rimmen.quote:
Lijkt me duidelijk, bovendien vertelt haar leeftijd van 15 al veel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik zei al een paar keer dat ik het uit wil maken als ze zo doorgaat. Toen zei ze dat het haar niet uitmaakte en dat er genoeg jongens zijn op de wereld.
Maar toen ik het echt uit wou maken een keer liet ze me niet weggaan, ze zei als ik weg zou gaan dat het dan uit was. Toen wou ik weggaan, maar ze liet me niet gaan en zei dat ze dat alleen zei zodat ik niet weg zou gaan. En ze wil wel dat ik altijd bij haar ben nog enzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Uiteinderlijk weet je natuurlijk zelf het beste wat juist is,
Maar als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik het uitmaken, zodat je haar een stapje voor bent. Dan weet je maar nooit hoe zij reageert. Het is iets dat ze op dit moment absoluut niet verwacht natuurlijk.
Maak haar met verloop van tijd wel subtiel duidelijk dat de deur nog op een kier staat..
Door het gedrag van je meisje in het begin van de relatie ( dat had ik althans ) ga je je bijna ontastbaar wanen. Jij denkt alles te kunnen maken en doen, en dat je meisje toch wel zal accepteren en volgen.
Maar geloof mij, ookal heb je de looks van George clooney, de portemmonnee van Bill Gates etc etc, geen een vrouw laat zo' n situatie jaren over haar kant laten gaan.
Ik was net nadat ik gedumpt was ook vooral enorm op mijn ego getrapt. Zorg dat dat je niet gebeurt! Je hebt de situatie uiteinderlijk zelf gecreeerd!
Nah, ik zit naast haar op school en ben nog elke dag bij dr.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Vanky het volgende:
[..]
Want achter je rug is ze toch bezig met anderen (geef toe?)
Wat een goed ideequote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Karzai het volgende:
Koop een doosje bon bons en verwen haar als een echte loverboy
Uitmaken, doet misschien pijn, maar in de toekomst kan er nog meer pijn komen als je ermee doorgaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |