17 en zij 15.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ts is 14. Zoek een ander. Klaar.
Idd, maar het leek alsof ik er toen nog niet klaar voor was. Ik houd echt van haar en ik wil haar niet kwijt, ik doe alles voor dr, maar het boeit haar niet echt meer. Tenminste het lijkt zo.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Sam-x het volgende:
Sorry hoor, eigen schuld. Had je haar eerder maar beter moeten behandelen.
Zeker. Het is ook me eerste vriendin, heb alles met haar ontdekt en gedaan. Daarom is het ook zo pijnlijk om bij haar weg te gaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef IceBeach het volgende:![]()
Hopelijk heb je er iets van geleerd.
Ik heb al vaak gepraat met haar, maar ze zegt dat ik zeur of ze geeft geen reactie erop en begint over wat anders. En ik vind het veelste moeilijk om het vlammetje te dovenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik kan je vertellen, het niet geven van liefde / arrogante opstelling jegens vrouwen is echt funest voor je relatie..
Ik had ook het gevoel dat mijn meisje me nooit zou verlaten, en dat ze mij helemaal het einde vond. Dat was altijd ook zo, maar met zo' n instelling als ik ( en jij ) hadden, blijven ze echt niet bij je!
En een drang die vrijwel elke vrouw erg sterk kent is het nemen van revanche. Hoe vaak ze ook heeft gezegd van je te houden, hoevaak ze ook in je armen heeft staan huilen, zodra ze merken dat jij nu wel je best doet willen ze de rollen omdraaien. Ik heb het allemaal meegemaakt;)
Ik zou zeggen, praat eerst eens goed samen. Leg uit dat het je spijt hoe je je hebt gedragen, maar dat je haar gedrag van nu ook niet leuk vindt en als het zo doorgaat je niet doorwilt met de relatie...
Blijft het toch zo gaan, zou je kunnen overwegen ermee te kappen. Dan kan het altijd nog zijn dat ze met de staart tussen de benen terug komt bij je. Of niet natuurlijk, dan weet je hoe het in elkaar zit..
Ik ben daar al een tijdje achter, daarom probeer ik alles recht te zetten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef flappy het volgende:
Je bent gewoon een respectloze eikel.
Over dat uitmaken moet je van niemand zijn reactie hier ingaan, jij weet het uiteinderlijk zelf het beste!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik heb al vaak gepraat met haar, maar ze zegt dat ik zeur of ze geeft geen reactie erop en begint over wat anders. En ik vind het veelste moeilijk om het vlammetje te doven
Dit voelt echt klote man, is er geen manier om de spanning tussen ons weer terug te brengen als eerst en dat zij weer wat moeite gaat doen ook. Nu komt het alleen voor mij en als ik idd iets verkeerds zegt gaat ze kwetsende dingen roepen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Over dat uitmaken moet je van niemand zijn reactie hier ingaan, jij weet het uiteinderlijk zelf het beste!
Wel kan ik je vertellen dat ik de afgelopen maanden door een heel erg soortgelijke situatie ben gegaan. Ik zal het even kort proberen samen te vatten:
Meisje heeft mij veroverd, ik zg haar nooit echt staan. Zij deed enorm haar best om me te krijgen, en is dus ook gelukt. Ze was enorm trots op me, deed alles om me naar het zin te maken, werd meteen aan iedereen voorgesteld, ik kon haar zowat voor rotte vis uitmaken ( deed ik natuurlijk niet ) en alsnog bleef ze lief tegen me. Mijn inzet in de relatie was rond de 10%, terwijl zij alles gaf, laten we het zo maar zeggen..
Na 8 maanden was de maat vol, en maakte ze het uit. Ze had er genoeg van om als een hondje achter me aan te lopen en was haar zelfrespect kwijtgeraakt. Ze heeft het er super moeilijk mee gehad, en ook gehuild, maar terug wou ze me niet. Wel wou ze heel graag vrienden blijven. Aan het begin ging dat goed, met wederzijds respect. Maar met verloop van de weken zijn ook hier de rollen langzaam omgedraaid.
Ik ben nu degene die de vriendschap graag goed wilt houden, en ik hoef maar iets verkeerd te zeggen of mevrouw zegt er wat van. Nu laat ik niet gauw op mijn tenen trappen, dus echt ver komt ze meestal niet. Maar ik ben nu wel het ''hondje'' en zij het baasje om het zo maar te zeggen, en dat is afgelopen 8 maanden wel anders geweest.
Vaak verandert dit niet, als meiden eenmaal respectloos behandeld zijn, is hun doel, zodra ze merken dat jij hapt. Zodra ze merken dat jij hapt halen ze door jou hun ego omhoog. Is dat eenmaal weet op het oude niveau, dan hebben ze jou niet meer nodig.
Jij was immers toch die Lul die haar toen zo behandelde... ( zou zij zeggen )
Sorry maar volgens mij krijg je dat niet meer goed gemaakt. Haar roze bril is af en ze beseft maar al te goed hoe de zaken er nu voor staan. Als ze weinig interesse in jouw goedmaak/praat acties heeft, vrees ik dat je onherroepelijk iets gebroken hebt in haar door je gedrag in het verleden.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik heb al vaak gepraat met haar, maar ze zegt dat ik zeur of ze geeft geen reactie erop en begint over wat anders. En ik vind het veelste moeilijk om het vlammetje te doven
Ik zei al een paar keer dat ik het uit wil maken als ze zo doorgaat. Toen zei ze dat het haar niet uitmaakte en dat er genoeg jongens zijn op de wereld.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef Vanky het volgende:
Nu zij jou baas is zal ze niet meer veranderen, geloof me!
Beter is dat jij zegt dat je er mee wil stoppen. Dan pakt zij de schrik op en kan ze alsnog vechten voor de relatie. Als jij alles blijft doen voor haar en ze gaat weer vreemd dan geraak jij nog dieper in de put met als gevolg dat ze jou zonder iets te zeggen verlaat.
Ik weet dat het hard is, en ik wil je niet ontmoedigen. Maar ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor dat het niet meer goed zal komen.
Nou, wat let je dan? Dit is zinloos.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik zei al een paar keer dat ik het uit wil maken als ze zo doorgaat. Toen zei ze dat het haar niet uitmaakte en dat er genoeg jongens zijn op de wereld.
Lijkt me meer dan duidelijk, je bent niet meer speciaal voor haar. Kan ook zijn dat ze nu stoere dingen roept en wanneer je het echt uitmaakt toch spijt krijgt. Maar hoop er niet op en zet er gewoon een punt achter. Zo een relatie behouden is toch ook helemaal niet leuk?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik zei al een paar keer dat ik het uit wil maken als ze zo doorgaat. Toen zei ze dat het haar niet uitmaakte en dat er genoeg jongens zijn op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |