quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
Wat van wie?quote:Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
Een bak lava...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet je er al meer dan ik...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet er alleen eentje van Kinderen voor Kinderen.
![]()
Genesis - Dance On A Vulcanoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
Een bak lava...
De Dijk - Dansen op de vulkaan
Damien Rice - Vulcano
Van Halen - Eruption
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je er al meer dan ik...
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_Kinderen__.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...
Ik een compleet album!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Deze?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Within temptation - Ice queen - in de live versie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
OK, hint dan maar...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Within temptation - Ice queen - in de live versie?
quote:Hey DJ!
Hey DJ!
Give me a fat beat!
Give me a fat beat!
Tuurlijk, het is immers feest...quote:
Als er nu, in combinatie met de vorige vragen, echt bij niemand een muntje valt, dan kan de vraag de parkeerkelder in...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef ranja het volgende:
Ok, de hint is dus G'race. Voor wie daar mee verder kan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef schaap001 het volgende:
ik kan er nog geen chocola van maken
Denk in de reeks 'sugar', 'sweet' en zelfs 'baklava'. Welk woord ontbreekt er in die reeks?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef ranja het volgende:
Rappers delight - sugar hill gang
rapper, ok... sugar, ok... grace
De plaat is natuurlijk allaaaaaaaaaaaaaaaamg niet now playng meer, maar goed....quote:is the seventh studio album by the rock band
and the first to feature
as full-time lead vocalist following the departure of original vocalist
. It was released in February 1976.
zekers!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Pink_Floyd het volgende:Mogguh
Genesis - A trick of the tail
quote:was formed in the San Francisco Bay Area in 1983 by guitarist Eric Peterson and his cousin, Derrick Ramirez, also a guitarist, originally using the name Legacy.
's first album, The Legacy, was released in 1987 on Megaforce Records.
Their most recent album, the 2008 The Formation of Damnation entered the Top 20 in Germany at #15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |