Ik had enige tijd terug beloofd dat ik nog eens een niet-mietjes DJ vraag zou stellen n.a.v. een te softe DJ vraag. Denk alleen niet dat ik met deze vraag die belofte heb ingelost...quote:
Helemaal folk implosion vergeten, maar geluk noem je ze beide als eerste.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Solo project is het niet trouwens, dus misschien doelt ranja toch op Sentridoh.
Maar ranja vroeg ook weer om een band. En dat is Sentridoh dan weer niet. I'm confused.![]()
En soms ook welquote:
Uit welk nummer; en wie het is hoeft er niet persé bij. Ik ga nu de stad in, gewoon doorgaan dusquote:Iedereen doet z'n ding, als Hans ben ik Anders
MC's, zijn niet te vertrouwen als Ludo Sanders
Maar ik ben schrander, ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik heb een lyrisch monopoly dus Mens Erger Je Niet
Maar neem het, Risk, risico, check de Stratego
Strategio, inspecteur Cluedo, net als Playdoh
Vorm ik flexibel, verbaal een verhaal
quote:
Wel Extince, niet Spraakwater.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:57 schreef cafca het volgende:
Tja, het is van Extince volgens mij..... Spraakwater?
quote:“Vandaag wil ik graag m’n spreekbeurt houden over neppe rappers”, trapt Extince af in zijn distrack ‘Doorgaan’ van het onlangs verschenen album 2e Jeugd. “Gasten met rijms die net zo belangrijk zijn voor mij als die reclamefolders in mijn brievenbus.” De Bredase rapper heeft zijn pijlen gericht op‘en zijn muffe mafkezen’. In de funky springerige track van Extince verwijt hij dat
voor de commercie gaat: “Die praatjes verkoop je maar aan het blije festivalpubliek.” Daarnaast schildert hij de gesticulerende
af als een zwerver die ergens zomaar het verkeer regelt. De titel ‘Doorgaan’ is een verwijzing naar de gevleugelde uitspraak van Soundmix-jurylid Barry Stevens, die de kandidaten doorgaans voorzag van het advies ‘vooral doorgaan’.
In de download ‘Ghostbusters’, diedit weekeinde op zijn eigen site plaatste, dient hij Peter Kops, zoals Extince in het dagelijkse leven heet, van repliek. In de zwaar orkestrale track, die ruim acht minuten duurt, verwijt hij dat Extince niet durft op te treden, dat hij naast zijn schoenen loopt en spoken ziet.
gaat ook de verdediging in. Dat hij inmiddels een groot publiek bereikt komt door het vele spelen en niet omdat hij te pop is. Ook Extince gaat in zijn eigen dis in de verdediging. Het verwijt dat hij ooit vanwege de populariteit switchte van Engelstalige naar Nederlandstalige hiphop doet Kops of met “Ik ben tweetalig, jij bent éénmalig.”
...En de emoticonquote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Brainpower denk ik, daar had/heeft(?) hij altijd een beef mee
Who dis (en met wat)?quote:Like Louie Armstrong, played the trumpet
I'll hit that bong and break ya off somethin soon
I got ta get my props
Cops, come and try to snatch my crops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |