Kippenvel als ik er aan denkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Rnnz het volgende:
Absoluut Lady In My Life, als ik een nummer zou mogen kiezen. Stel je toch eens voor dat MJ dat had gezongen bij This Is It.
Bij mij ook in de top 5 hoor. Maar het is niet mijn absolute favorietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, je kon stemmen voor een setlist! Dat klopt. Was ik alweer vergeten. Maar hier op dit forum is Stranger in Moscow toch in elk geval de absolute favoriet? Bij mij staat hij zeker in de top 5
Hier, een avatar:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Robijn48 het volgende:
Oh ja: Jackson5, geen idee hoe je een avatar aanbrengt. Ik laat dat mijn zoon altijd doen
Misschien wil iemand hier je wel helpen?
FFS, moet dit elke week worden herhaald?quote:
Ik dacht eerst: wat is FFS? En toen: oh ja!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
FFS, moet dit elke week worden herhaald?
Jep zeker weten. Ik heb deze op video en dvd. soms zingt hij hoger, soms iets lager. Wat hij op het podium deed vergt zoveel energie dat hij het soms iets lager pakte omdat zijn stem daan lekkerder in zat. Klinkt nog steeds superquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit zijn echte stem ?
Normaal heeft die zo'n hoog stemmetje
Is dit ergens officieel bevestigtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:15 schreef Rnnz het volgende:
De clip van One More Chance wordt dus volgende maand uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |