abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 13:13:35 #101
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86977369
http://www.luchtmachtkapel.nl/tribute2MJ

Tribute2Michael Jackson

Jos Pommer is chef-dirigent van De Kapel van de Koninklijke Luchtmacht en is met regisseur Martin van der Werff het creatieve brein achter de theatershow A Tribute 2 Michael Jackson. Zijn visie op lichte muziek en orkestklank heeft enorm bijgedragen tot de ontwikkeling van het Orkest. Hij heeft intussen een groot aantal composities, arrangementen en transcripties op zijn naam staan. Als componist heeft Jos Pommer onder meer "Octagon", "Changes in the Night" en "P(iet) M(ondriaan), Art & Life" op zijn naam staan. Jos Pommer is vaste gastdocent hafa-directie, module lichte muziek, aan het Maastrichts Conservatorium.

Er zijn op tv diverse shows geweest waarin veel nadruk op is gelegd op MJ look-alikes die goed kunnen dansen of zingen. Waarin onderscheidt A Tribute 2 Michael Jackson zich?

"Bij ons gaat het allereerst om de muziek van Michael Jackson. Als componist is hij erg belangrijk geweest ofschoon hij, naast zanger, muzikant en componist, ook een geweldige danser en entertainer was.

Als ik naar zijn muziek luister constateer ik dat het harmonisch interessant is. Hierdoor kan je voor ons grote orkest prachtige arrangementen maken. Daarbij zijn de songs divers van karakter. Vergelijk maar eens Little Susie met Beat It, of Billy Jean met Earth Song. Dan begrijp je hoe veelzijdig hij als componist is."

MJ heeft een artistieke groei van The Jackson 5 tot muzikale toppers als Thiller en Bad. De laatste jaren voor zijn geplande come-back hadden geen muzikale ontwikkeling meer. Leidt dat niet tot een dipje in de finale?

"We hebben toch besloten de chronologische weg te bewandelen en in een soort documentary style zijn muzikale leven weer te geven hoewel het artistieke dan eigenlijk niet samenvalt met een opbouwende flow van de avond."

Jos Pommer pakt het script erbij.

"Kijk: in het begin van de show zit Never Can Say Goodbye. Hierbij gebruiken wij de originele stem van MJ, live begeleid door onze eigen cast en het orkest. Aan het eind van de show komt er een grote finale-medley met al zijn grote hits. In deze medley spiegelen we a.h.w. de show en gaan we omgekeerd chronologisch terug in de tijd. We eindigen dus weer met Never Can Say Goodbye, maar nu a-capella. De cirkel is rond."

Je gaat werken met 7 zangeressen. Jackson 7?

"We willen beslist niet in de valkuil vallen door de stem van MJ na te doen. Dit is met zangeressen makkelijker te realiseren en geeft je bovendien meer vrijheid om muzikaal te stoeien. De cast is nog niet helemaal rond, wel is bekend dat de soulzangeressen Peggy Sandaal, Leona Philippo en Talita Angwarmasse uit Concert for Freedom terugkomen."

En toch nog één danser?

"We hebben één hele goede danser in de show. Deze danser is het alter ego van MJ. Bijvoorbeeld bij The way you make me feel in de versie van Britney Spears. De zangeressen zingen de danser toe alsof het MJ is."

Het Luchtmachtorkest heeft bij veel muziekliefhebbers een naam opgebouwd met het maken van bijzondere bewerkingen. Heb je al titels in je hoofd die je graag door een creatieve arrangeur onder handen wilt laten nemen?

"Eigenlijk geldt dat voor alle titels, maar ik laat bijvoorbeeld Liberian Girl klein arrangeren in afro-style met houtblazers en percussie. I just can't stop lovin'you wordt ook klein met hout en ritme. Leave me alone krijgt een swingende big band stijl. Black or White en Smooth Criminal worden orkeststukken.

We werken met diverse arrangeurs waarvan er deze show vier het muzikale hart vormen. Dat zijn Ilja Reijngoud, Rob Horsting, Steven Dietvorst en Thijs van Otterloo. Deze ‘groovy' arrangeurs hebben affiniteit met de muziek van MJ en kunnen het actualiseren naar 2011. Daarnaast vind ik Douwe Medema en Rob Hagen hele fijne arrangeurs om mee te werken voor met name het theatrale pas- en meetwerk; een lastig maar o zo noodzakelijk ambacht dat zij als geen ander beheersen. Kortom: alle arrangementen worden prachtig."

De muziek van MJ loopt uiteen van motown-soul tot, popballads en de latere disco beats. Dit is weer heel anders dan Queen, Beatles of rockopera's. Richt je je tot een bepaald publiek of specifieke doelgroep bij het samenstellen van dit programma?

"Mensen die ons al kennen uit de theaters weten dat we elk jaar onze eigen muzikale handtekening onder een productie zetten. In die zin bedienen we alle fans die we al hebben. Daarnaast hopen we de MJ-fans te bereiken, die inmiddels uit drie generaties muziekliefhebbers bestaat."

Jos Pommer benadrukt: "We hebben een hip orkest dat past bij het moderne imago van de luchtmacht. Onze eigentijdse sound sluit aan bij de muzikale actualiteit."

Tot slot. Je hebt de afgelopen maand ongeveer alles wat MJ geproduceerd heeft beluisterd. Wat is jouw favoriete MJ song?

"Billy Jean blijft intrigerend door dat basloopje. Little Susie vind ik, hoewel minder bekend, melodieus erg sterk en belicht een andere kant van MJ. Rock With you is juist harmonisch spannend."

Vanaf 04 februari 2011 te zien in verschillende theaters.
Voor de volledige agenda zie:

http://www.luchtmachtkapel.nl/agenda

hier alvast een stukje:

Lijkt me wel gaaf dit...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_87042671
Hee ja! Eindelijk eens een tribute die me wel leuk lijkt. Die man is sowieso natuurlijk een kenner met z'n Little Susie. :P Heb het idee dat hij dit ook echt maakt omdat hij fan is, en niet per se uit winstbejag.
pi_87042751
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:34 schreef gifkwal het volgende:
Hee ja! Eindelijk eens een tribute die me wel leuk lijkt. Die man is sowieso natuurlijk een kenner met z'n Little Susie. :P Heb het idee dat hij dit ook echt maakt omdat hij fan is, en niet per se uit winstbejag.
Little Susie _O_, die ga k ff luisteren, das lang geleden!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_87042989
Little Susie O+ _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_87043298
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Little Susie O+ _O_
Zulks een mooi nummer, godverdomme.

Niet lang meer tot het nieuwe album trouwens! *O*
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_87043322
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Zapato het volgende:

[..]

Zulks een mooi nummer, godverdomme.

Niet lang meer tot het nieuwe album trouwens! *O*
Zijn er al nieuwtjes? Hoe gaat het heten?
pi_87043781
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Zolang het de naam 'Greatest Hits' niet zal dragen vind ik alles best :')

Ergens ben ik toch bang dat het teleurstellend zal zijn. Hopelijk heb ik het mis...
pi_87045365
En ik denk dat het (geheel in stijl en zoals we gewend zijn) uitgesteld gaat worden :P

En jaaa, LIttle Susie, daar ga ik zo ook weer eens op spacen :+
pi_87045570
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

The Neverending Story?
pi_87045585
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef gifkwal het volgende:
En ik denk dat het (geheel in stijl en zoals we gewend zijn) uitgesteld gaat worden :P

En jaaa, LIttle Susie, daar ga ik zo ook weer eens op spacen :+
Ik wist niet dat jij m graag spacede :o

(eet je ook wel s spacekoeken?)
pi_87046037
Ja en spacebananen.
pi_87046063
Wat een topicwending opeens :D
pi_87046195
Ze gaan 10 albums uitbrengen dus ik zou het 'From MJ's Vault volume 1 of 10' noemen.
pi_87047318
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef gifkwal het volgende:
Ja en spacebananen.

Die bedoel ik :P Die zijn echt :9~

Moeten het alleen wel echt nummers uit de Vault zijn Dentz, ik ben toch bang voor nummers als Streetwalker enzo. Zouden ze echt tien albums met totaal onbekende nummers uit gaan geven?
pi_87047325
-dubbel-
pi_87047579
Ik denk ook dat 10 albums met echt nooit eerder gehoorde nummers veel te optimistisch is hoor. Waarschijnlijk zit zo'n album voor ons toch al snel vol met dingen die we al kennen, zoals Xscape, For All Time, Got the Hots. Onder de 10 albums vallen ook greatest hits album dus reken maar op een Ultimate King of Pop, Michael Jackson's Golden Hits en Michael Jackson: The Legend.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:05:01 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87049847
Ben een beetje bekend met de Luchtmachtkapel, vader is zijn hele leven Luchtmachter geweest.
Is zeker de moeite waard. Maar eens een bezoekje brengen op 11 maart, lekker dichtbij voor mij :)

Het blijft inderdaad angstvallig stil rond het eerste album wat volgende maand zou verschijnen.
Waarom kwam het eigenlijk elke keer tot uitstel bij Michael's platen? Zijn perfectionisme zeker?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:23:03 #118
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87050038
Drie Michael Jacksons in Madame Tussauds

* ANP | Gepubliceerd op 30 september 2010, 18:05
* Laatst bijgewerkt op 30 september 2010, 18:11

RIJSWIJK -

Madame Tussauds Amsterdam heeft donderdag een tijdelijke expositie over Michael Jackson geopend. Er zijn drie beelden van de King of Pop te bewonderen, zo maakt het wassenbeeldenmuseum bekend.

De drie beelden markeren drie periodes uit het leven van Jackson: Jackson 5, Thriller en This is It. De tentoonstelling is tot eind januari te bezichtigen.

In totaal werden er wereldwijd zes wassen beelden van Jackson gemaakt. Geen enkele andere beroemdheid werd zo vaak in was vereeuwigd. De ster bracht drie keer een bezoek aan de Amsterdamse Madame Tussauds. Dat gebeurde voor het laatst in 1996.
Leef en Laten Leven
pi_87077100
Nog maar een maandje, en dan komt het eerste nieuwe album uit :)

Die show lijkt me trouwens best leuk om te zien!
pi_87083225
Ooooh die spacekoeken! Die heb ik lang niet gezien, maar die vond ik altijd wel heel lekker, ja :P

Waarom de albums altijd werden uitgesteld... tja, weet ik niet. Zal inderdaad deels aan zijn perfectionisme gelegen hebben en deels aan ondoorzichtheid bij het label of zo, promotie en dat soort dingen... weet te eigenlijk niet. Het enige wat ik weet is dat er altijd iets nieuws werd aangekondigd wat vervolgens pas een jaar later of zo werd uitgebracht, als het al niet werd gecanceld of je er simpelweg nooit meer iets van hoorde.
pi_87083285
Was het toen niet zo dat Sony steeds die albums teruggaf aan Jackson met 'dit kunnen we niet verkopen, maak het meer radio-friendly'
pi_87083524
Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight.. Don't blame it on the good times, BLAME IT ON THE BOOGIE... (8)

(A)
pi_87084133
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was het toen niet zo dat Sony steeds die albums teruggaf aan Jackson met 'dit kunnen we niet verkopen, maak het meer radio-friendly'
Zou goed kunnen, ja. Vooral rond Invincible denk ik?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:56:15 #124
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_87084874
Wat is er op twitter aan de hand met #oprahrespectmj??
pi_87085195
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, ja. Vooral rond Invincible denk ik?
Sony heeft Invincible inderdaad een keer afgekeurd, was niet te verkopen volgens hun.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:09:06 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87085360
Okee thanks voor de info. Weer wat wijzer.
Wat me ook opvalt in filmpjes is dat Michael zelf altijd heeel veel plannen had, waar je later niets meer van hoorde :P

Wat heeft Oprah dit keer op haar kerfstok dan, wat MJ betreft? Kom er niet goed achter als ik die twitter bekijk.
Leef en Laten Leven
pi_87085381
Wat zijn dat nou voor huisvrouwen die waarde hechten aan de mening van Oprah? :P
pi_87085430
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:09 schreef Robijn48 het volgende:
Okee thanks voor de info. Weer wat wijzer.
Wat me ook opvalt in filmpjes is dat Michael zelf altijd heeel veel plannen had, waar je later niets meer van hoorde :P

Wat heeft Oprah dit keer op haar kerfstok dan, wat MJ betreft? Kom er niet goed achter als ik die twitter bekijk.
Ik wacht nog steeds op de pretparken, tevergeefs ;(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:11:29 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87085441
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Wat zijn dat nou voor huisvrouwen die waarde hechten aan de mening van Oprah? :P
Dat zijn heus niet enkel huisvrouwen. Dat zijn MJ fans :P Maar wat heeft Oprah gedaan, misdaan, nagelaten? Ben benieuwd.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:12:06 #130
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87085469
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de pretparken, tevergeefs ;(
Ja precies ;)
Leef en Laten Leven
pi_87091934
Oprah is wel de machtigste vrouw van de wereld hè, of zo. Ben ook wel benieuwd.

Ja, altijd maar lullen over films en pretparken die hij ging maken, je wist eigenlijk altijd al dat de enige die in het sprookje geloofde Michael zelf was :')
pi_87093728
Dat is er aan de hand met oprah

Oprah, who insists she cares more than anything about being true to her viewers. “My fear about ‘Will the people really follow me?’ — I’m past that,” says Oprah. This past summer, she says, she was reading a magazine article about Michael Jackson and was riveted by a quote from a former colleague of the late superstar. The friend said that after Jackson released Thriller in 1982 and it became the all-time best-selling album, he was paralyzed by the notion that he could never top that. “All the bells went off,” says Oprah. “This is why I lived in fear about this network. I kept thinking I have to repeat the 25-year phenomenon of the Oprah show.” She adds: “I don’t want to be Michael Jackson.”

http://www.mediaite.com/online/oprah-opens...er-network-own/
pi_87094801
Fuck Oprah, echt. Een troost voor haar: she will never be Michael Jackson. Qua grootheid dan.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:28:44 #134
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87110105
Ja maar wacht...als je het in context leest: ze wil niet hetzelfde voelen als MJ, bang zoals hij Thriller "moest" evenaren van zichzelf, zo wil zij niet tegen die afgelopen 25 jaar van haarzelf opboksen? Tenminste, dat lees ik uit bovenstaande stukje.
Kan me niet zo goed voorstellen dat dit alles is waarom men zo kwaad is, zie die twitter, wordt volop getwitterd. Ik ga straks even goed zoeken, want ik begrijp via via via dat het ook te maken heeft met een interview met J.K. Rowling. (schrijfster van de Potter boeken)
Leef en Laten Leven
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:02:28 #135
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87111258
New Jackson DVDs on the Way, But Not That New

10/2/2010 12:40 AM PDT by TMZ Staff

Loyal Michael Jackson fans will do anything for new material ... and a new three-DVD set will put that theory to the test.

TMZ has learned a new box set called "Vision" will be released on the 47th anniversary of John F. Kennedy's assassination -- November 22. A source close to the estate tells TMZ the three DVDs feature a vast collection of previously released Michael Jackson videos ... and one new video that has never been seen. Yes, just one.

Better be one hell of a video.

:'( }:|

[ Bericht 2% gewijzigd door Robijn48 op 02-10-2010 20:11:14 ]
Leef en Laten Leven
pi_87111274
Rowling had bij Oprah gezegd dat MJ had aangeboden een musical van Harry Potter te maken, en dat had ze afgewezen omdat ze dacht dat het niks zou worden :') Daarna heeft Oprah geloof ik die opmerking gemaakt.

Ik lees er trouwens meer zoiets uit als "Ik wil niet zo'n sneue freak worden als MJ" maar misschien heb jij wel gelijk Robijn en bedoelt ze het niet verkeerd :)
pi_87111417
Het heeft er mee te maken dat toen michael nog leefde ze hem de grond in boorde en hem steeds alles tegen sprak
Nu Michael er niet meer is is ze 100 % omgedraait
of te wel

OPRAH IS EEN HYPOCRIET
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:07:47 #138
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87111463
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef gifkwal het volgende:
Rowling had bij Oprah gezegd dat MJ had aangeboden een musical van Harry Potter te maken, en dat had ze afgewezen omdat ze dacht dat het niks zou worden :') Daarna heeft Oprah geloof ik die opmerking gemaakt.

Ik lees er trouwens meer zoiets uit als "Ik wil niet zo'n sneue freak worden als MJ" maar misschien heb jij wel gelijk Robijn en bedoelt ze het niet verkeerd :)
Whaha, die Rowling moet zich laten nakijken :')
Nou ja, alleen uit dit stukje lees ik niet veel kwaadaardigs. Ik lees eruit dat ze niet wil worden zoals MJ wat het opboksen tegen de gehaalde resultaten uit het verleden betreft. Geloof dat Oprah een network gaat opzetten ofzoiets.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:10:20 #139
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87111560
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef tisikke het volgende:
Het heeft er mee te maken dat toen michael nog leefde ze hem de grond in boorde en hem steeds alles tegen sprak
Nu Michael er niet meer is is ze 100 % omgedraait
of te wel

OPRAH IS EEN HYPOCRIET
Nee toch, het gaat er nu toch om dat ze em weer schijnt af te vallen?
Leef en Laten Leven
pi_87112729
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef Robijn48 het volgende:
New Jackson DVDs on the Way, But Not That New

10/2/2010 12:40 AM PDT by TMZ Staff

Loyal Michael Jackson fans will do anything for new material ... and a new three-DVD set will put that theory to the test.

TMZ has learned a new box set called "Vision" will be released on the 47th anniversary of John F. Kennedy's assassination -- November 22. A source close to the estate tells TMZ the three DVDs feature a vast collection of previously released Michael Jackson videos ... and one new video that has never been seen. Yes, just one.

Better be one hell of a video.

:'( }:|
Inderdaad, mag one hell of a video worden! :')

My guess: One more chance
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:48:32 #141
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87112878
Ja, jullie hadden het al voorspeld he...dat er weinig nieuws op zou staan :(
Leef en Laten Leven
pi_87113349
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Inderdaad, mag one hell of a video worden! :')

My guess: One more chance
Misschien wel een dikke clip van Unbreakable :7
Daar had hij ruzie over met Sony.
pi_87114137
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien wel een dikke clip van Unbreakable :7
Daar had hij ruzie over met Sony.
Kleine kans dat die ooit is opgenomen, Sony wilde Unbreakabke niet uitbrengen, dus denk niet dat Michael zonder budget van Sony zelf een clip heeft opgenomen. Maar wie weet, zou inderdaad vet zijn :7
pi_87116495
Sorry maar ik ga zo'n DVD dus echt niet kopen. Waarom schepen ze ons altijd af met oude troep?
pi_87117263
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Sorry maar ik ga zo'n DVD dus echt niet kopen. Waarom schepen ze ons altijd af met oude troep?
Omdat Michael sowieso wel verkoopt, zeker na zijn dood. Jammer voor de fans, maar ik ging er sowieso wel vanuit dat we van een koude kermis zouden thuiskomen.
pi_87117312
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Omdat Michael sowieso wel verkoopt, zeker na zijn dood. Jammer voor de fans, maar ik ging er sowieso wel vanuit dat we van een koude kermis zouden thuiskomen.
Maar men kan nu toch ook al kiezen uit een stuk of 3 DVD's met daarop zijn videoclips?
pi_87117490
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Maar men kan nu toch ook al kiezen uit een stuk of 3 DVD's met daarop zijn videoclips?
True, maar marketingtechnisch zal het vast wel interessant zijn, Number Ones is immers alweer zeven jaar geleden uitgebracht, HIStory Volume I en II nog veel eerder. Ongetwijfeld is er een grote doelgroep voor het product, want tja, de fans, die zijn niet interessant genoeg :{
pi_87117589
Maarja misschien boort dat videospel ook weer een nieuwe groep fans aan die dan zijn videoclips wil hebben. Number Ones is echt een baggerdvd met alleen maar ingekorte versies enzo, hoop dat VISION wel een lange Bad, een lange Black or White, They Don't Care About Us, etc etc laat zien.
pi_87117719
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Maarja misschien boort dat videospel ook weer een nieuwe groep fans aan die dan zijn videoclips wil hebben. Number Ones is echt een baggerdvd met alleen maar ingekorte versies enzo, hoop dat VISION wel een lange Bad, een lange Black or White, They Don't Care About Us, etc etc laat zien.
Sowieso, na zijn dood hebben heel veel mensen opeens kennis gemaakt met de beste man :D Dat zal dan ook voornamelijk de doelgroep zijn.

Number Ones dvd was een aanfluiting, PCM geluid en de ingekorte versies idd :{w
pi_87118025
Wat vind je van deze avatar? 8-)
pi_87118112
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat vind je van deze avatar? 8-)
Ik zit mobiel, gokje: front van number ones?
pi_87118160
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik zit mobiel, gokje: front van number ones?
Nee, ik probeer met Ulead GIF Animator een bewegend plaatje te maken uit clips van MJ

pi_87118195
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee, ik probeer met Ulead GIF Animator een bewegend plaatje te maken uit clips van MJ

[ afbeelding ]

Nice :7
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:48:16 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87125946
Leuk interview over werken met Michael

Leef en Laten Leven
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:48:51 #155
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87125955
Welke avatar, Dentz :P
Leef en Laten Leven
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:10:42 #156
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87136083
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:48 schreef Robijn48 het volgende:
Welke avatar, Dentz :P
<---- (8>
(sorry ik krijg 'm niet goed onder de 50kb) :o

[ Bericht 13% gewijzigd door DrDentz op 03-10-2010 17:01:03 ]
pi_87136953
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

<---- (8>
(sorry ik krijg 'm niet goed onder de 50kb) :o
Gisteren zag ik hem wel eventjes (hij is trouwens erg leuk), maar nu zie ik niks meer.

Vet filmpje, Jackson5! Kende ik nog niet.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:52:32 #159
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87154768
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:03 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Gisteren zag ik hem wel eventjes (hij is trouwens erg leuk), maar nu zie ik niks meer.

Vet filmpje, Jackson5! Kende ik nog niet.
Thanks, kwam hem toevallig tegen toen ik die robot dance van Stranger in Moscow aant kijken was. Had hem zelf ook nog nooit gezien :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:24:21 #160
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_87173188
Het is algemeen bekend dat er materiaal op de planken ligt waar nooit iets mee gedaan is. Maar hoe zit dit eigenlijk met live materiaal, weet iemand dat?

Of is het zo dat doordat MJ daar nooit zo'n fan van was dat daar nooit iets van uitgebracht is?

Echt, ik had graag gezien dat hij ooit een soort van MTV-unplugged-achtig iets had gedaan. Het valt me ook op dat van het rustigere werk ook veel minder live materiaal is. Zo goed als niets, als je 'IJCSLY' weg laat.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:52 schreef Jackson5 het volgende:

[..]

Thanks, kwam hem toevallig tegen toen ik die robot dance van Stranger in Moscow aant kijken was. Had hem zelf ook nog nooit gezien :)
Dit heeft hij tot het einde aan toe doorontwikkeld volgens mij. Al kan ik niet met zekerheid zeggen of hij het in TII het ook doet. Maar in zijn post-2000-optredens heeft hij het nog vrij vaak gedaan.
pi_87173492
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is algemeen bekend dat er materiaal op de planken ligt waar nooit iets mee gedaan is. Maar hoe zit dit eigenlijk met live materiaal, weet iemand dat?

Of is het zo dat doordat MJ daar nooit zo'n fan van was dat daar nooit iets van uitgebracht is?

Echt, ik had graag gezien dat hij ooit een soort van MTV-unplugged-achtig iets had gedaan. Het valt me ook op dat van het rustigere werk ook veel minder live materiaal is. Zo goed als niets, als je 'IJCSLY' weg laat.
[..]

Dit heeft hij tot het einde aan toe doorontwikkeld volgens mij. Al kan ik niet met zekerheid zeggen of hij het in TII het ook doet. Maar in zijn post-2000-optredens heeft hij het nog vrij vaak gedaan.
Hoe bedoel je post 2000? Hij heeft amper optredens gedaan na 2000, laat staan SiM (Dus de Robot :P )
-
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:05:10 #162
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_87178914
Klopt. Maar in die paar dat hij het deed, liet hij het wel zien. Beter dan die SiM-bewegingen overigens.
pi_87182445
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt. Maar in die paar dat hij het deed, liet hij het wel zien. Beter dan die SiM-bewegingen overigens.
Linkje!
pi_87182694
Welke optredens? :+ Enige voor zover ik weet:

30th Anniversary in 2001
American Backstand 2002
We are the World 'optreden' ( :') ) 2006
-
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:37:11 #165
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87182944
En SiM zou in TII ook niet voorkomen toch? :{w
pi_87183897
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:37 schreef Jackson5 het volgende:
En SiM zou in TII ook niet voorkomen toch? :{w
Eeuwig zonde :(
pi_87185078
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Eensch ;(
pi_87191880
Jawel jawel.. volgens mij juist wel :) Is een tijdje geleden toch bekendgemaakt dat er meer gerehearsed werd dan wij wisten? Kan het zo even niet controleren, zit op iPhone, maar volgens mij was 't wel zo?
-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:34:17 #169
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87199996
Er moeten toch ook nog veel meer acapella versies in de archieven zitten, ik wil graag de Human Nature acapella (niet de gestripte dus). We've Had Enough, en ga zo maar door O+

Blijf dit toch ook mooi vinden:

Maar het kant toch niet tippen aan dit:

Usher doet het anders, hij zingt de hele noten niet achtereen, dus of the moooooooooooooooooooooooon, zingt hij als mooooooooooohoehoehoeoeooooooooooooon. Hij kan de noten dus neit vast houden, MJ wel he :7 En btw ik hoor soms wat van Stevie Wonder terug in Usher.

[ Bericht 34% gewijzigd door Jackson5 op 05-10-2010 10:43:22 ]
pi_87200683
Zeg, Usher vergelijken met Stevie Wonder is nog net geen heiligschennis. Usher is cool, maar Stevie is da bom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:20:27 #171
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87201335
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:58 schreef Rnnz het volgende:
Zeg, Usher vergelijken met Stevie Wonder is nog net geen heiligschennis. Usher is cool, maar Stevie is da bom.
Nee haha tuurlijk doe ik dat niet. Stevie _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:07:54 #172
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87204917
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:30 schreef SteelDogg het volgende:
Jawel jawel.. volgens mij juist wel :) Is een tijdje geleden toch bekendgemaakt dat er meer gerehearsed werd dan wij wisten? Kan het zo even niet controleren, zit op iPhone, maar volgens mij was 't wel zo?
Dat klopt ja...zoals we weten Dirty Diana.
Maar of Stranger in Moskow ertussen zat...
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:10:25 #173
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87205023
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden iets gehoord over dat de fans op internet mochten uitmaken welke songs hij zou vertonen. Klopt dit? Zo ja, dan zat er waarschijnlijk geen Stranger in Moskow in de top...de stommerds :(
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:15:32 #174
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87207623
Ja ik had graag de nummers gehoord die nooit live zijn vertoond.

Mijn lijstje zou dan zijn:

We've Had Enough
Who is It
Don't Walk Away
On The Line
Hot Street

Oeeefhh wat een line-up :D

Btw: hoe verander ik me avatar? :{
pi_87221797
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden iets gehoord over dat de fans op internet mochten uitmaken welke songs hij zou vertonen. Klopt dit? Zo ja, dan zat er waarschijnlijk geen Stranger in Moskow in de top...de stommerds :(
O ja, je kon stemmen voor een setlist! Dat klopt. Was ik alweer vergeten. Maar hier op dit forum is Stranger in Moscow toch in elk geval de absolute favoriet? Bij mij staat hij zeker in de top 5 :Y
pi_87222506
Absoluut Lady In My Life, als ik een nummer zou mogen kiezen. Stel je toch eens voor dat MJ dat had gezongen bij This Is It.
pi_87224970
De setlist waar je toen op kon stemmen was nog online op het moment van MJ's overlijden, dus of de resultaten nou daadwerkelijk werden gebruikt... Ergens kan ik me niet voorstellen dat SIM niet in TII zou zitten :{
pi_87225003
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Rnnz het volgende:
Absoluut Lady In My Life, als ik een nummer zou mogen kiezen. Stel je toch eens voor dat MJ dat had gezongen bij This Is It.
Kippenvel als ik er aan denk O+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:20 #179
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87226184
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef gifkwal het volgende:

[..]

O ja, je kon stemmen voor een setlist! Dat klopt. Was ik alweer vergeten. Maar hier op dit forum is Stranger in Moscow toch in elk geval de absolute favoriet? Bij mij staat hij zeker in de top 5 :Y
Bij mij ook in de top 5 hoor. Maar het is niet mijn absolute favoriet :P
Qua ballad zou ik hebben gestemd op She's out of my life.

Even voor de geïnteresseerden: Lisa Marie Presley will be appearing on The Oprah Winfrey Show October the 6th. Her new album will be coming out soon so perhaps she will talk about it. From what I read at Tvguide.com her reason for being on the Oprah show is to discuss the death of her ex-husband Michael Jackson.
Morgen dus.
Ben wel benieuwd naar twee dingen. Naar hoe Oprah zich opstelt, en hoe het huwelijk nou precies was (van haar uit bekeken) en de tijd erna. Maar misschien laat ze zich hierover wel helemaal niet uit.
Leef en Laten Leven
pi_87226282
Ik wou Billie Jean gewoon op z'n perfectst uitgewerkt zien hebben, dan zou ik al dolgelukkig zijn! _O_

Another Part of Me, Rock With You..

_O_
-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:51:38 #181
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87226571
Oh ja: Jackson5, geen idee hoe je een avatar aanbrengt. Ik laat dat mijn zoon altijd doen :P
Misschien wil iemand hier je wel helpen? :P
Leef en Laten Leven
pi_87227151
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Robijn48 het volgende:
Oh ja: Jackson5, geen idee hoe je een avatar aanbrengt. Ik laat dat mijn zoon altijd doen :P
Misschien wil iemand hier je wel helpen? :P
Hier, een avatar:

dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:04:39 #183
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87227304
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hier, een avatar:

[ afbeelding ]
Goh, wat leuk Dentz :')
Leef en Laten Leven
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:35:46 #184
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_87369996
´t is dood geworden dit topic.. Begin ook langzaam maar zeker minder MJ nummers te luisteren, minder over hem op te zoeken... 't zakt nu wel een beetje weg allemaal de gekte, wat sinds zijn dood op 25 Juni 2009 heeft aangehouden. Zowel op TV als hierzo.

Maar goed, zal vast wel weer een moment komen dat de gekte weer losbreekt! :)
-
pi_87370024
Ik heb de afgelopen week nog een aantal keer This Is It bekeken. :)
pi_87371533
Blijft een geweldige film, Michael blijft de beste artiest dat ik ooit gekend heb, maar denk dat ik nu in de rustfase zit ofzo.. :P Ik hoop dan ook maar dat er volgend jaar wat leuks gereleased kan worden (beelden :) )
-
pi_87386504
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef SteelDogg het volgende:
´t is dood geworden dit topic..
FFS, moet dit elke week worden herhaald? :{
pi_87387431
Nee, maar het is toch gewoon zo? :S Er moet weer wat gebeuren ofzo, dit is gewoon niet leuk meer:P
-
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:50:52 #190
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87387625
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

FFS, moet dit elke week worden herhaald? :{
Ik dacht eerst: wat is FFS? En toen: oh ja! :P
Leef en Laten Leven
pi_87462684
MJ leeft voort in het topic, maar ook dat sterft langzaam.
pi_87481968
Nja, t moest toch ooit een keer komen... Hij leeft tenslotte niet meer, dus het is al een wonder dat we zoveel topics hebben kunnen vullen.. Maar goed, gespreksstof komt er vast weer wel binnenkort :)
-
pi_87482013
We kunnen toch gewoon een ander idool kiezen en hem volgen in een topicreeks? Justin Bieber ofzo.
pi_87490000
Is dit zijn echte stem ?

Normaal heeft die zo'n hoog stemmetje :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87490728
Tja, zijn stem is ook van tijd tot tijd veranderd. Als je hem hoort in This is It zou je weer denken dat je naar een opname van the 80's luistert...

Het wisselt gewoon erg. Maar hier viel zijn ietwat zwaardere stem wel op ja. ;)

-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:05:50 #196
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87490737
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit zijn echte stem ?

Normaal heeft die zo'n hoog stemmetje :D
Jep zeker weten. Ik heb deze op video en dvd. soms zingt hij hoger, soms iets lager. Wat hij op het podium deed vergt zoveel energie dat hij het soms iets lager pakte omdat zijn stem daan lekkerder in zat. Klinkt nog steeds super :)
Be dance |Be real| Be You
pi_87490933
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87493875
Zijn stem varieert inderdaad heel erg door verschillende fragmenten. Denk ook aan dat fragment in TII wanneer hij met de special effect-gast praat over hoeveel mensen hij in beeld wil hebben bij TDCAU. Daar heeft hij een veel zwaardere stem. Maar misschien was hij toen net wakker. Dat kan ook :).
pi_87505628
De clip van One More Chance wordt dus volgende maand uitgegeven. :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:53 #200
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_87506008
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:15 schreef Rnnz het volgende:
De clip van One More Chance wordt dus volgende maand uitgegeven. :)
Is dit ergens officieel bevestigt :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')