Als ik de reclames van de Wii moet geloven, zit elke Wiispeler breed glimlachend voor de TV. Bijzonder.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
Trailer "the Experience"![]()
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=25743
Dat lijkt me echt leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden er wat minigames uit clips in kunnen stoppen, zodat je net als MJ in Scream moet zwiepen met dat Wii ding om met een balletje vazen kapot te slaan, of dat futuristische pong spel dat hij speelt met Janet.
DAT WEET NIEMAND!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef harcoi het volgende:
wanneer word de victoty tour nou gereleased op dvd????
Oh jawel hoor. Record ligt op een paar maanden geloof ik, dan stellen die paar dagen vrij weinig voorquote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef SteelDogg het volgende:
Wow shit. Het is hier nog nooit zo dood geweest denk ik.
Dit hoor ik voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!
Complot -> piepe, slotje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Bashir: We are gonna lose her soon? Liz Taylor leeft nog hoor. MJ daarentegen..
Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Ah, thanks Steeldogg! Ik wil wel meedoen aan dat spel, leuk dat ze zijn gedachtengoed er in gaan verwerken.
lol:
Heb je destijds dat interview ook niet gezien? Was toen echt het gesprek van de dag, iedereen leefde er helemaal naar toe herinner ik me (ik bedoel ook niet-fans) omdat het eigenlijk weer voor het eerst in 10 jaar was dat hij een interview deed van deze proporties.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....
Bashir heeft em echt goed verraden he? Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles
Dat is ook knap. Dit was wereldnieuws. MJ, Gavin en Bashir in alle bladen / nieuwsprogramma's.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |