abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 18:22:33 #51
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86506441
Leef en Laten Leven
pi_86538315
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
Trailer "the Experience" :)

http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=25743
Als ik de reclames van de Wii moet geloven, zit elke Wiispeler breed glimlachend voor de TV. Bijzonder. :+ :D
pi_86538443
Ze zouden er wat minigames uit clips in kunnen stoppen, zodat je net als MJ in Scream moet zwiepen met dat Wii ding om met een balletje vazen kapot te slaan, of dat futuristische pong spel dat hij speelt met Janet.
pi_86551692
Wow, die grijnzen van de mensen in dat promofilmpje. Die game is toch een goede reden om straks die Wii aan te schaffen die ik stiekem al jaren wil hebben. Zou ik dan eindelijk een beetje leren dansen?

Vind Dentz' idee wel goed!
pi_86551769
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden er wat minigames uit clips in kunnen stoppen, zodat je net als MJ in Scream moet zwiepen met dat Wii ding om met een balletje vazen kapot te slaan, of dat futuristische pong spel dat hij speelt met Janet.
Dat lijkt me echt leuk! :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:45:10 #56
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_86555692
Toch even plaatsen:

kinderen waren vrij vandaag dus toch maar even op naar Enschede (thuis vervelen ze zich en gaan ze toch maar klieren):

Vliegende Michael Wiehhhhhhhhhhhhhh:

Bubbles is ook weer terecht (sorry Mous :D)

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_86555965
Zijn dat jouw kinderen? Wat een schatjes!

Was er verder nog volk bij de plaatsing van dat beeld?
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:57:30 #58
33350 Janena
pi_86556262
Ja, zelf gemaakt die kinderen: :P ...

Er waren een hoop fotografen van de lokale (en landelijke?) pers, wat medewerkers van de twentse welle, een hele bult toevallige voorbijgangers en een stuk of 20 fans.

Ik had geluk dat de kinderen vrij waren zodat ik er even heen kon.
Als je verkleed kwam kreeg je een vrijkaart dus de oudste 2 wilden uiteraard in stijl. Ik geloof dat ze nog nooit zo vaak in zo'n korte tijd op de foto gezet zijn!
Alleen een beetje lullig dat die pers allemaal vroeg of ze wilden dansen en dat deden ze dus NIET. -O-

Daar gaat onze kans op wereld-faam (voor 2 minuten), BOEHOE...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_86557146
Zelf gemaakt _O- Wel leuk als je ze straks ergens terugziet in een krant of zo!

Hoe was die tentoontelling?
pi_86571275
wanneer word de victoty tour nou gereleased op dvd????
pi_86571342
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef harcoi het volgende:
wanneer word de victoty tour nou gereleased op dvd????
DAT WEET NIEMAND!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_86655064
Wow shit. Het is hier nog nooit zo dood geweest denk ik. :P

Dit hoor ik voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst! _O_
-
pi_86672726
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef SteelDogg het volgende:
Wow shit. Het is hier nog nooit zo dood geweest denk ik. :P

Dit hoor ik voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst! _O_
Oh jawel hoor. Record ligt op een paar maanden geloof ik, dan stellen die paar dagen vrij weinig voor :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_86683798
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef Zapato het volgende:

[..]

DAT WEET NIEMAND!
Helaas niet nee :(
Idd weinig nieuws omtrent MJ momenteel.
  woensdag 22 september 2010 @ 12:50:59 #66
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86707531
Deze al gezien? In de pauze van Living with MJ, met kutBashir, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
Michael die te lui is water te schenken in zijn glas en daarom maar uit de fles drinkt :D, het over Elizabeth Taylor en hemzelf heeft, en drie keer in korte tijd zijn gezicht inspecteert :P
Leef en Laten Leven
  woensdag 22 september 2010 @ 12:52:55 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86707589
Michael Jackson-MMO in ontwikkeling
Uitgegeven: 21 september 2010 17:14
Laatst gewijzigd: 21 september 2010 17:14
HOOFDDORP - Volgend jaar verschijnt er en gratis MMO-game over Michael Jackson, genaamd Planet Michael. De titel wordt uitgegeven door SEE Virtual Worlds en komt uit voor PC.

Entertainmentbedrijf SEE Virtual Words ontwikkelt een universum van met elkaar verbonden planeten die ieder in het teken staan van een bepaalde franchise. Planet Michael is de eerste themaplaneet in het Entropia-universum en draait volledig om de overleden superster.

"De nieuwe planeet is gethematiseerd op Michael's muziek, zijn leven en de problemen in de wereld waarover hij bezorgd was", schrijft de uitgever in een persbericht. "

Planet Michael is in de basis een enorme social gaming-ervaring die iedereen, van de hardcore fan tot de beginner, in staat stelt om samen met anderen wereldwijd mee te doen met coöperatieve activiteiten." De game zal gratis te spelen zijn.

Microtransacties

Wel kent Planet Michael microtransacties. Voor een klein bedrag kunnen spelers aan verschillende activiteiten meedoen of soms een goed doel ondersteunen.

"Toen we het Estate van Michael Jackson voor het eerst benaderden en praatten over het maken van Planet Michael, was een van onze primaire doelen het bouwen van een omgeving waarin fans van over de hele wereld samenkomen om Michael's levenslange toewijding voor het maken van wereldwijde vriendschappen te bekrachtigen", zegt Martin Biallas, CEO van SEE Virtual Worlds, in een persbericht.
Leef en Laten Leven
pi_86712323
Waarom zegt Bashir: We are gonna lose her soon? Liz Taylor leeft nog hoor. MJ daarentegen..
pi_86716950
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Bashir: We are gonna lose her soon? Liz Taylor leeft nog hoor. MJ daarentegen..
Complot -> piepe, slotje.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_86731451
Wat is een MMO? Klinkt wel leuk.

Wat is Bashir een eikel. Helemaal in dit filmpje. Zogenaamd grappig en vriendschappelijk doen en lekker droog zeggen dat Liz Taylor bijna dood gaat (waarom zeg je zoiets?) en vragen of Michael ooit the Nutty Professor gezien heeft... hallo, Janet Jackson speelde toch ook in die film!? Natuurlijk heeft hij hem gezien. En er ook nog even een lullige opmerking over Tatum O'Neal achteraan knallen, Michael's eerste liefde... tering zeg! Je ziet ook echt dat MJ genoeg van hem heeft. En de hele tijd Michael boss noemen en slijmopmerkingen maken, bloed onder mijn nagels zeg ik je!

Verder wel een leuk filmpje hoor, Robijn :P
Haha je hoort Michael lachen met zo'n knorgeluidje, minuut 4.33 _O-
pi_86731940
Massive Multiplayer Online game is het. En het lijkt me idd best goed, als het ook zo goed uitgewerkt zou kunnen worden natuurlijk :D

En idd, Bashir kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen!
-
pi_86732048
Ah, thanks Steeldogg! Ik wil wel meedoen aan dat spel, leuk dat ze zijn gedachtengoed er in gaan verwerken.

lol:

woensdag 22 september 2010 @ 22:48:54 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86732375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Ah, thanks Steeldogg! Ik wil wel meedoen aan dat spel, leuk dat ze zijn gedachtengoed er in gaan verwerken.

lol:

Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....
Bashir heeft em echt goed verraden he? Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles ;(
Leef en Laten Leven
pi_86732988
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....
Bashir heeft em echt goed verraden he? Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles ;(
Heb je destijds dat interview ook niet gezien? Was toen echt het gesprek van de dag, iedereen leefde er helemaal naar toe herinner ik me (ik bedoel ook niet-fans) omdat het eigenlijk weer voor het eerst in 10 jaar was dat hij een interview deed van deze proporties.

Maar ja, hij is echt verraden :( Eigenlijk was dit interview de hele aanleiding voor de 2003-zaak ;( En daarnaast gewoon ook nog eens die leugenachtigheid van Bashir, tijdens de opnames doen alsof hij zijn beste vriend is en achter zijn rug een nasty voice-over inspreken. Maar ja, je hebt die Take Two vast ook wel gezien (van Michael's eigen camerateam).
pi_86733439
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]
Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles ;(
Dat is ook knap. Dit was wereldnieuws. MJ, Gavin en Bashir in alle bladen / nieuwsprogramma's.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:29:24 #76
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86734175
Mja, begin me bijna te schamen :@ was wellicht one of the few die dat niet bewust hebben meegekregen. Of misschien word ik gewoon dement :P
Wat ik me wel goed herinner is het interview met Oprah in '93. Dat heb ik zelfs nog gezien, kan je nagaan :P

Wat erg, wat erg dat deze docu de eigenlijke aanleiding was tot de laatste rechtszaak. Die kerel snapte helemaal niks, dat is wel duidelijk. Kortzichtig, oordelend figuur is het. Hoop dat die lul spijt heeft gekregen. En jaa, inmiddels heb ik natuurlijk Michael's weerwoord erop gezien.
Ik denk...zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. En Michael was echt zo...te goed en te veel vertrouwen in zijn medemens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Robijn48 op 22-09-2010 23:36:05 ]
Leef en Laten Leven
  donderdag 23 september 2010 @ 00:53:36 #77
33350 Janena
pi_86736369
Ik moet nog steeds lachen om Rowan Atkinson's imitatie van Bashir:

Het echte intervieuws was in 2003 inderdaad Groot nieuws..
Toen de aanklacht kort daarop volgde ben ik er letterlijk ziek van geweest.
Wat vreselijk onrechtvaardig, nog steeds geen woorden voor de manier waarop Michael behandeld is.
pi_86739006
Ik spoorde toenertijd iedereen aan om LWMJ te gaan kijken, wat baalde ik de dag erna! De leugens, echt! :(

En ik kreeg een vreemd voorgevoel bij die Gavin, ik vermoedde dat het laatste daar nog niet over was gezegd. En dat bleek wel in november 2003. De dag van de release van Number Ones (Dat maakte volgens Sneddon niets uit, hij was geen liefhebber van het soort muziek dat MJ maakte) werd hij gearessteerd. Zapte toen toevallig langs CNN op het moment de politie naar het politiebureau reed met Michael. Onbegrijpelijk was dat allemaal!
  donderdag 23 september 2010 @ 16:46:43 #79
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86766939
Die beelden van hoe Michael met handboeien om werd afgevoerd :'( En de pers maar smullen

ps dat filmpje van Rowan Atkinson, haha! Heb ik nog nooit gezien.
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:09:25 #82
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86835071
quote:
Hee tof! Deze ken ik nog niet. Is zo te zien ook pas gemaakt.
Ga ik straks lekker voor zitten.
Leef en Laten Leven
pi_86836278
Bedankt tisikke! Deze kende ik ook nog niet, heb er mijn zaterdagmiddag mooi mee gevuld.

Ik moet wel zeggen dat ik alleen al moe word van het kijken naar zijn leven. Altijd al die gillende mensen om je heen, altijd maar toespraken moeten aanhoren en lelijke cadeaus in ontvangst nemen, altijd mensen die je niet kent en die wat van je willen, en ondertussen maar aardig blijven...

Wel weer gaaf om te zien hoe hij zijn eigen huis altijd zo openstelde voor minderbedeelde mensen. En om toch ook weer een beetje een andere kant van hem mee te maken, zoals wanneer hij moet lachen om die vrouw met zwabberende tieten :P

Zucht... waarom is hij nou weg ;(
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:25:43 #84
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_86845959
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt tisikke! Deze kende ik ook nog niet, heb er mijn zaterdagmiddag mooi mee gevuld.

Ik moet wel zeggen dat ik alleen al moe word van het kijken naar zijn leven. Altijd al die gillende mensen om je heen, altijd maar toespraken moeten aanhoren en lelijke cadeaus in ontvangst nemen, altijd mensen die je niet kent en die wat van je willen, en ondertussen maar aardig blijven...

Wel weer gaaf om te zien hoe hij zijn eigen huis altijd zo openstelde voor minderbedeelde mensen. En om toch ook weer een beetje een andere kant van hem mee te maken, zoals wanneer hij moet lachen om die vrouw met zwabberende tieten :P

Zucht... waarom is hij nou weg ;(
Ik ben nu bijna op de helft.
Oh ja, dat van dat moe worden heb ik ook. Ik zou beslist niet zo willen/kunnen leven. Alleen daarvoor verdient hij al een lintje.
Dat ie en passant zegt dat ie zijn smile haat...tjonge jonge dat pisses me off :( Vind het gewoon niet te geloven, niets was minder waar. Hoe moeilijk kan een mens het zichzelf maken :(
Leef en Laten Leven
pi_86852287
Ik heb dat ook nooit gezien. Michael houdt van Sling Blade. _O_
pi_86856927
Ik ken Sling Blade niet, maar dit is reden genoeg om hem eens te gaan kijken :P

En inderdaad, "I hate my smile" WTF Mike! :( Hij had één van de mooiste smiles die ik ooit heb gezien O+ Toont wel weer aan hoe ver heen hij was wanneer het om zijn zelfbeeld/zelfvertrouwen ging.
pi_86857164
Het is wel de moeite waard dus?

Ga ik ook maar s kijken misschien.
pi_86857847
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Zapato het volgende:
Het is wel de moeite waard dus?

Ga ik ook maar s kijken misschien.
Vind ik wel. Sommige stukken zijn niet heel spannend of zo, maar ze laten wel een interessant deel van behind the scenes zien. Hoe Michael in zijn limo zit te chillen en zo.
pi_86868990
Iemand nog een liedje nodig

http://mjbaltic.com/Multimedia.html
pi_86933800
Kippevel of is het kippenvel :)
in ieder geval GEWELDIG

pi_86958310
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef tisikke het volgende:
Kippevel of is het kippenvel :)
in ieder geval GEWELDIG

Mooi, inderdaad! Eigenlijk vind ik soms wel eens dat Michael in zijn jongste jaren het best zong. Ik bedoel, met het meeste soul erin, of zo.
pi_86958952
Het minst beschadigd door externe factoren, bedoel je denk ik. :P
pi_86960223
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Het minst beschadigd door externe factoren, bedoel je denk ik. :P
Nee :P Luister maar eens naar die live versie van Who's Loving You. Zingt als een ouwe kerel wiens hart honderd keer gebroken is. Later hoor ik dat toch minder terug. Maar ja, Michael groeide toch al een beetje omgekeerd-evenredig op. Van klein en doorleefd naar oud en kinderlijk :P
pi_86962884
Dat bedoel ik, het minst beschadigd door externe factoren. Later (Thriller-jaren) hoor je de soul ook nog wel terug in z'n muziek, maar daarna wordt z'n muziek een stuk meer popi en volgen alle schandalen. Vanaf Dangerous - Invincible heb ik nauwelijks meer soul gehoord in z'n muziek, het was alleen maar klagen, vloeken en grommen. :P
pi_86963344
Angry Mike is ook leuk hoor :D
pi_86965201
Mhaw, ik heb toch liever de Mike die over de Lady in zijn Life zingt, dan over een grommende MJ over geldwolven in Money.
pi_86965334
Ach, ik kan beiden wel waarderen :)
pi_86965395
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik kan beiden wel waarderen :)
Ik ook. :P
pi_86972504
En als je nog eens wat wil weten

http://michaeljacksonworld.wordpress.com/