Als ik de reclames van de Wii moet geloven, zit elke Wiispeler breed glimlachend voor de TV. Bijzonder.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
Trailer "the Experience"![]()
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=25743
Dat lijkt me echt leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden er wat minigames uit clips in kunnen stoppen, zodat je net als MJ in Scream moet zwiepen met dat Wii ding om met een balletje vazen kapot te slaan, of dat futuristische pong spel dat hij speelt met Janet.
DAT WEET NIEMAND!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef harcoi het volgende:
wanneer word de victoty tour nou gereleased op dvd????
Oh jawel hoor. Record ligt op een paar maanden geloof ik, dan stellen die paar dagen vrij weinig voorquote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef SteelDogg het volgende:
Wow shit. Het is hier nog nooit zo dood geweest denk ik.
Dit hoor ik voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!
Complot -> piepe, slotje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Bashir: We are gonna lose her soon? Liz Taylor leeft nog hoor. MJ daarentegen..
Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Ah, thanks Steeldogg! Ik wil wel meedoen aan dat spel, leuk dat ze zijn gedachtengoed er in gaan verwerken.
lol:
Heb je destijds dat interview ook niet gezien? Was toen echt het gesprek van de dag, iedereen leefde er helemaal naar toe herinner ik me (ik bedoel ook niet-fans) omdat het eigenlijk weer voor het eerst in 10 jaar was dat hij een interview deed van deze proporties.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahaaaa ik moest zo lachen hierom, had Michael dat nou maar gedaan....
Bashir heeft em echt goed verraden he? Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles
Dat is ook knap. Dit was wereldnieuws. MJ, Gavin en Bashir in alle bladen / nieuwsprogramma's.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb dat toentertijd dus niet meegekregen, niets van dit alles
Hee tof! Deze ken ik nog niet. Is zo te zien ook pas gemaakt.quote:
Ik ben nu bijna op de helft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt tisikke! Deze kende ik ook nog niet, heb er mijn zaterdagmiddag mooi mee gevuld.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen al moe word van het kijken naar zijn leven. Altijd al die gillende mensen om je heen, altijd maar toespraken moeten aanhoren en lelijke cadeaus in ontvangst nemen, altijd mensen die je niet kent en die wat van je willen, en ondertussen maar aardig blijven...
Wel weer gaaf om te zien hoe hij zijn eigen huis altijd zo openstelde voor minderbedeelde mensen. En om toch ook weer een beetje een andere kant van hem mee te maken, zoals wanneer hij moet lachen om die vrouw met zwabberende tieten
Zucht... waarom is hij nou weg
Vind ik wel. Sommige stukken zijn niet heel spannend of zo, maar ze laten wel een interessant deel van behind the scenes zien. Hoe Michael in zijn limo zit te chillen en zo.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Zapato het volgende:
Het is wel de moeite waard dus?
Ga ik ook maar s kijken misschien.
Mooi, inderdaad! Eigenlijk vind ik soms wel eens dat Michael in zijn jongste jaren het best zong. Ik bedoel, met het meeste soul erin, of zo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef tisikke het volgende:
Kippevel of is het kippenvel
in ieder geval GEWELDIG
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Het minst beschadigd door externe factoren, bedoel je denk ik.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik kan beiden wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |