Stand deel 2035:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef lubje25 het volgende:
kende de naam van de club niet trouwens
Niemand dus toen waren we uitgespeeldquote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef lubje25 het volgende:
kende de naam van de club niet trouwens
ook niet toen ik het antwoord zagquote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Niemand dus toen waren we uitgespeeld
Ik bedoelde, dat niemand van de huidige avondbezoekers het antwoord weet, anders had men wel gereageerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ook niet toen ik het antwoord zagvergeten erbij te zetten, voor sommigen nodig blijkt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dat niemand van de huidige avondbezoekers het antwoord weet, anders had men wel gereageerd
WIlde rustig beginnenquote:
quote:is een Engelse sitcom geschreven door Simon Nye. De serie werd tussen 1992 en 1998 uitgezonden op ITV en (vanaf 1994) BBC One. Er zijn zes seizoenen gemaakt, plus een kerstspecial in 1997 en drie lange afsluitende afleveringen in 1998.
In de serie staan vier personen centraal: Gary, Tony, Dorothy en Deborah. Gary (Martin Clunes) bezit een appartement in Londen en verhuurt vanaf seizoen 2 een kamer aan Tony (Neil Morrissey); in serie 1 huurt Dermot (Harry Enfield) deze kamer. Zij zijn bevriend met bovenbuurvrouw Deborah (Leslie Ash), en Tony is verliefd op haar. Dorothy (Caroline Quentin) is de vriendin van Gary.
Gary en Tony zijn vrienden en zijn vooral veel bezig met bier drinken en praten over seks. Hun kinderlijke gedrag brengt hen vaak in problemen met Dorothy en Deborah.
Tikkie terugquote:
Toon, Magpies.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef Mark het volgende:
Wat is de bijnaam van de voetballers van Newcastle United?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |