Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....quote:Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan maar bot zeggen: Herman Brood was toen een maand eerder van 't Hilton af gesprongen en ik 'grapte' dat hij hiervoor meer moeite moest doen.
Ik ben 'n botte boer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
jahquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
dat is wel heel cynischquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
Ik weet hetquote:
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.quote:
Jaquote:
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.
Ja, dat is onvermijdelijk. Maar als ze ons met angst eronder hebben, dan hebben ze gewonnen, voor hun gevoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Maar idd bij veel mensen wel en begrijpelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat bedoelde ik ik zat verstijfd van dit kan toch niet echt zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat vond ik ook ja, het besef dat het opzet was, dat was het ergste. Je had ook meteen de gekste verhalen van "ze zijn NU onderweg om heel Palestina plat te gooien" etcquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.
Wat een bizar gezicht was dat.
Ja, alsof de Amerikanen hier achter zitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Ja aan de ene kant wel, maar ik was toch wel in shock dat Bush niet verblikte of verbloosde toen hij het nieuws hoordequote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Ik ga zaterdag vliegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef crv het volgende:
Moeten we c_a nog even waarschuwen die gaat binnenkort vliegen
Hij zat op dat moment in een kleuterklas geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar ik was toch wel in shock dat Bush niet verblikte of verbloosde toen hij het nieuws hoorde
ja, de derde wereldoorlog was al iutgebrokenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja, het besef dat het opzet was, dat was het ergste. Je had ook meteen de gekste verhalen van "ze zijn NU onderweg om heel Palestina plat te gooien" etc
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnwquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
In het begin werden toen idd de meest gekke dingen gezegd
MAar ben je ook bang om te vliegen ?quote:
Ja met zijn boek onderstebovenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zat op dat moment in een kleuterklas geloof ik.
Ik dacht wel: nou moet deze moron het op gaan lossen
ja en branderige ogen...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
Die verslagenheid op die gezichten, ik krijg er weer kippenvel van
ja zo kun je overal wel wat bij verzinnen iddquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoote overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
Van tevoren schijt ik knikkers. Als ik eenmaal zit, heb ik zoiets van "wat gebeurt, gebeurt".quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
MAar ben je ook bang om te vliegen ?
c_a heeft het niet breed in een vliegtuig
er lopen nog steeds walgelijke topics in BNWquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
Ik heb een tijdje geleden http://www.waarheid911.nl door zitten lezen... maar ik moet toegeven dat ik daardoor ook wel een beetje begon te twijfelenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
quote:
Nah, dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een goede docu gezien over het instorten van de torens.
En dat had inets met explosies te maken, maar alles met een domino effect
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een e-card van Mar![]()
De schat ik kom niet meer bij![]()
Met kippen waar je op moet klikken dan zingen (nou ja) ze happy birthday
had toch te maken met de extreme hitteontwikkeling waardoor stalen steunbalken smoltenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik ook wel
Er wordt wel genoeg onzin verteld, maar dr zitten ook wel dingen tussen waarvan ik begin te twijfelen en/of bepaalde dingen die best zouden kunnen kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |