Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....quote:Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan maar bot zeggen: Herman Brood was toen een maand eerder van 't Hilton af gesprongen en ik 'grapte' dat hij hiervoor meer moeite moest doen.
Ik ben 'n botte boer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
jahquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
dat is wel heel cynischquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
Ik weet hetquote:
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.quote:
Jaquote:
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.
Ja, dat is onvermijdelijk. Maar als ze ons met angst eronder hebben, dan hebben ze gewonnen, voor hun gevoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Maar idd bij veel mensen wel en begrijpelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat bedoelde ik ik zat verstijfd van dit kan toch niet echt zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat vond ik ook ja, het besef dat het opzet was, dat was het ergste. Je had ook meteen de gekste verhalen van "ze zijn NU onderweg om heel Palestina plat te gooien" etcquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.
Wat een bizar gezicht was dat.
Ja, alsof de Amerikanen hier achter zitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Ja aan de ene kant wel, maar ik was toch wel in shock dat Bush niet verblikte of verbloosde toen hij het nieuws hoordequote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Ik ga zaterdag vliegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef crv het volgende:
Moeten we c_a nog even waarschuwen die gaat binnenkort vliegen
Hij zat op dat moment in een kleuterklas geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar ik was toch wel in shock dat Bush niet verblikte of verbloosde toen hij het nieuws hoorde
ja, de derde wereldoorlog was al iutgebrokenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja, het besef dat het opzet was, dat was het ergste. Je had ook meteen de gekste verhalen van "ze zijn NU onderweg om heel Palestina plat te gooien" etc
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnwquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
In het begin werden toen idd de meest gekke dingen gezegd
MAar ben je ook bang om te vliegen ?quote:
Ja met zijn boek onderstebovenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zat op dat moment in een kleuterklas geloof ik.
Ik dacht wel: nou moet deze moron het op gaan lossen
ja en branderige ogen...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
Die verslagenheid op die gezichten, ik krijg er weer kippenvel van
ja zo kun je overal wel wat bij verzinnen iddquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoote overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
Van tevoren schijt ik knikkers. Als ik eenmaal zit, heb ik zoiets van "wat gebeurt, gebeurt".quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
MAar ben je ook bang om te vliegen ?
c_a heeft het niet breed in een vliegtuig
er lopen nog steeds walgelijke topics in BNWquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
Ik heb een tijdje geleden http://www.waarheid911.nl door zitten lezen... maar ik moet toegeven dat ik daardoor ook wel een beetje begon te twijfelenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naderhand werden die ruimschoots overtroffen door de freebasende aluhoedjes in tru en bnw
quote:
Nah, dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een goede docu gezien over het instorten van de torens.
En dat had inets met explosies te maken, maar alles met een domino effect
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een e-card van Mar![]()
De schat ik kom niet meer bij![]()
Met kippen waar je op moet klikken dan zingen (nou ja) ze happy birthday
had toch te maken met de extreme hitteontwikkeling waardoor stalen steunbalken smoltenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik ook wel
Er wordt wel genoeg onzin verteld, maar dr zitten ook wel dingen tussen waarvan ik begin te twijfelen en/of bepaalde dingen die best zouden kunnen kloppen
Kloptquote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
had toch te maken met de extreme hitteontwikkeling waardoor stalen steunbalken smolten
ja, en dan vallen de bovenste verdiepingen op de verdiepingen eronder, enzovoort enzovoort.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
had toch te maken met de extreme hitteontwikkeling waardoor stalen steunbalken smolten
gewoon in de hoek smijten en naar bed gaanquote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben kapot
Ik wil naar bed, maar ik heb twee knorrende mannen op schoot/half over mn schouder, dus ik vind het zielig
bruutquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon in de hoek smijten en naar bed gaan
Zoals?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik ook wel
Er wordt wel genoeg onzin verteld, maar dr zitten ook wel dingen tussen waarvan ik begin te twijfelen en/of bepaalde dingen die best zouden kunnen kloppen
Ja sowieso Blij en popstars past niet bij elkaarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
Wat een foute overgang... die beelden van 911 en dan een blije gozer van popstars
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja sowieso Blij en popstars past niet bij elkaar
Als je een blokje om de toren wilde lopen, was je zo'n tien minuten onderweg.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, en dan vallen de bovenste verdiepingen op de verdiepingen eronder, enzovoort enzovoort.
Reken maar dat het een gigantische massa is die naar beneden komt.
Was het ook niet zo dat sommige mensen ook nog beschuldigend naar de bouwers/architecten keken omdat die niet hadden gerekend op deze soort schade/belasting?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
En toch vind ik SBS een bazenzender, juist omdat ze zo pauper zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een blokje om de toren wilde lopen, was je zo'n tien minuten onderweg.
En SBS is een pauperzender.
Ik denk dat Symp het verschijnsel bedoelt wat in (o.a.) de civiele techniek bekend staat als "progressive failure": Een paar verdiepeingen storten boven op die eronder, die houden al dat gewicht niet, storten ook in, etc.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
Doe ik, al zeg ik net wat in een mail waarvan ik nu al weet dat ze gaat tranenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes als je haar spreekt
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik, al zeg ik net wat in een mail waarvan ik nu al weet dat ze gaat tranen![]()
Maar ik heb nu eenmaal een vette zwak voor Mar
uhuh, duizenden liters kerosine en tonnen staal in lichterlaaie, komen er een paar van die lichtschuwe nerdsquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, en dan vallen de bovenste verdiepingen op de verdiepingen eronder, enzovoort enzovoort.
Reken maar dat het een gigantische massa is die naar beneden komt.
Daar was overigens wel rekening mee gehouden. ALleen niet met de verdere gevolgen daarvan. Je zag ook dat die torens na de impact van die vliegtuigen nog een hele tijd zijn blijven staan. De north tower ging pas na een uur om geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog dat ik het zo dom vond dat iemand van een ander verwacht dat ie rekening gaat houden met de mogelijkheid dat er een vliegtuig in je gebouw vliegt.
dat bedoel ik, belachelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, duizenden liters kerosine en tonnen staal in lichterlaaie, komen er een paar van die lichtschuwe nerds
"daar hebben ze explosieven voor gebruikt! [ afbeelding ] "
ja dat ontken ik toch ook niet, maar voordat iets instort moet er toc "iets" kanppen waardoor de bovenste zakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat Symp het verschijnsel bedoelt wat in (o.a.) de civiele techniek bekend staat als "progressive failure": Een paar verdiepeingen storten boven op die eronder, die houden al dat gewicht niet, storten ook in, etc.
Ja maar welke Benny bedoelt.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)op_11_september_2001
Ik ga het nu meteen doenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Kally, geef Mar een dikke virtuele knuffel van me/ons/de hele wereld.
Nooit gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind nog steeds de complottheorie van southpark het beste
je moet er ook rekening mee houden dat die marge berekend was met de kleinere passagiersjets uit de 70squote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was overigens wel rekening mee gehouden. ALleen niet met de verdere gevolgen daarvan. Je zag ook dat die torens na de impact van die vliegtuigen nog een hele tijd zijn blijven staan. De north tower ging pas na een uur om geloof ik.
Dat is wel zo idd jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat ontken ik toch ook niet, maar voordat iets instort moet er toc "iets" kanppen waardoor de bovenste zakken
Brandweermannen zijn helden daar, was al, is nu nog meer. Maar iedere ladder waar je langs loopt, daar zie je binnen een kleine memorial van kameraden die ze zijn verloren. En als er brandweermannen binnen zijn staan ze altijd een praatje te maken met toeristen die met ze op de foto gaan en zo. Zo trots op hun beroep.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
En al dat 911 personeel, lijkt me ook moeilijk.
Van iedereen gedaanquote:
Het gedeelte rondom Bush klopt niet en dat in het Pentagon. Ik zeg overigens niet dat Amerika er iets mee te maken heeft, want dat geloof ik niet. Ik zeg alleen dat er daarin bepaalde dingen niet kloppen.quote:
kwam er op neer dat de Amerikaanse overheid de complotgeruchten zelf verspreidde zodat ze almachtig leken, liever schuldig lijken dan toegeven dat de tegenstander het gedaan hadquote:
En terechtquote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Brandweermannen zijn helden daar, was al, is nu nog meer. Maar iedere ladder waar je langs loopt, daar zie je binnen een kleine memorial van kameraden die ze zijn verloren. En als er brandweermannen binnen zijn staan ze altijd een praatje te maken met toeristen die met ze op de foto gaan en zo. Zo trots op hun beroep.
Ik vond het griezelig, eng, vervreemded, paradoxaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Die muziek, blame it all on yourself but she's always a woman to me erachter is fucking slecht
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gedeelte rondom Bush klopt niet en dat in het Pentagon. Ik zeg overigens niet dat Amerika er iets mee te maken heeft, want dat geloof ik niet. Ik zeg alleen dat er daarin bepaalde dingen niet kloppen.
Heb ik ook nuquote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het griezelig, eng, vervreemded, paradoxaal.
"Oh he fell out, the guy with the flag!"
Dat vergeet je toch nooit. Jezus. Ik wil niet meer kijken maar ik moet van mezelf.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus![]()
O die beelden van springende en vallende mensen
Ik zal het eens kijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kwam er op neer dat de Amerikaanse overheid de complotgeruchten zelf verspreidde zodat ze almachtig leken, liever schuldig lijken dan toegeven dat de tegenstander het gedaan had
aflevering was prachtig
Dan vraag ik me toch af wat precies met Bushquote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gedeelte rondom Bush klopt niet en dat in het Pentagon. Ik zeg overigens niet dat Amerika er iets mee te maken heeft, want dat geloof ik niet. Ik zeg alleen dat er daarin bepaalde dingen niet kloppen.
dat vond ik nog het meest schokkend idd. de rest nam je op dat moment wezenloos in je op maar die springersquote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus![]()
O die beelden van springende en vallende mensen
Dat vond ik ook zo eng, alles stil, behalve sirenes, en mensen die als zombies helemaal vol met gruis door de lege straten lopen. Zo ontiegelijk raar.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
En al die mensen krijgen straks nog een baal griebus over hun heen als ze nu niet als een malle wegrennen.
Omvallen zou pas raar zijn geweest.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
wat ik wel bijzonder vondt is dat die torens zo perfect instorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |