Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....quote:Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan maar bot zeggen: Herman Brood was toen een maand eerder van 't Hilton af gesprongen en ik 'grapte' dat hij hiervoor meer moeite moest doen.
Ik ben 'n botte boer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
jahquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
dat is wel heel cynischquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop vorige week lag hier iemand plat op de stoep met een laken erover waarop stond ik heb er geen kracht meer voor, ik moest lachen.....
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kut terroristen, zoveel kapot gemaakt.
Ik weet hetquote:
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.quote:
Jaquote:
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo veel angst ingeboezemd, die nu vrij onbewust sluimert in iedereen.
Ja, dat is onvermijdelijk. Maar als ze ons met angst eronder hebben, dan hebben ze gewonnen, voor hun gevoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Maar idd bij veel mensen wel en begrijpelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat bedoelde ik ik zat verstijfd van dit kan toch niet echt zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet nog dat mijn eerste gedachte was toen ik die beelden zag was "wuh, da heurt nie?"![]()
en dan als je eenmaal toch beseft wat dat vliegtuig geraakt heeft, en ineens die tweede binnen komt
Dat vond ik ook ja, het besef dat het opzet was, dat was het ergste. Je had ook meteen de gekste verhalen van "ze zijn NU onderweg om heel Palestina plat te gooien" etcquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Ja, bij die eerste denk je nog aan een ongeluk, tot die tweede.
Wat een bizar gezicht was dat.
Ja, alsof de Amerikanen hier achter zitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Ja aan de ene kant wel, maar ik was toch wel in shock dat Bush niet verblikte of verbloosde toen hij het nieuws hoordequote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een bizar gezocht was dat.
En waar ik helemaal enorm van moet kotesen zijn die verschrikkelijke conspiracy theorieën.
Walgelijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |