Een rechts kabinet als dit zal Wilders niet onschadelijk maken. Daarvoor zou hij moeten regeren. Nu kan hij nog altijd de verantwoordelijkheid op anderen afschuiven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik denk dat het strategisch beter is om wél een rechts kabinet te hebben.. Ander krijgen ze de volgende keer nog meer aanhang.. En als ze regeren is de kans groot dat dat niet gebeurd.. Laat ze er maar lekker een zootje van maken..
Dus ik denk dat ik vanaf nu maar vóór een rechts kabinet ben
Hoezo grove maatregelen???quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Bron:
http://www.volkskrant.nl/(...)_blijven_dwarsliggen
Mwah, in bepaalde kringen trekt hij wel volle zalen daar hoor. Hoorde van een vriendin die regelmatig in de VS kwam ook dat hij eens een speech gaf voor een hal vol bekrompen fundi's die hem helemaal te gek vonden, totdat hij begon over onze homo's die bedreigd worden door de islam. Dat vonden ze daar weer iets minder grappig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Ja, Amerika zit niet te wachten op Wilders. Wordt heel weinig aandacht aan besteed. De U.S. heeft andere zorgen. Dus het 'grote podium' dat Wilders verwacht zou wel eens flink tegen kunnen vallen!!
Ik zeg niet dat rechts eventueel helemaal zal verdwijnen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, middenrechts zal er altijd zijn. Ik ben er ook nog!
Ben ik nou zo afgestompt of jij zo lief en naief?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo grove maatregelen???Schandalig!
Het zegt eerder iets van de staat van het CDA op dit moment.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik nou zo afgestompt of jij zo lief en naief?
Last van het "laat ze het dan in godsnaam maar doen, dan zullen de kiezers het zelf wel zien"-syndroom..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef nikk het volgende:
Last van het Stockholm syndroom Whiskers?
Klopt, maar ik zie niet hoe "we" er voor kunnen zorgen dat hij "vol" gaat regeren.. Jij nog een ideetje???quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een rechts kabinet als dit zal Wilders niet onschadelijk maken. Daarvoor zou hij moeten regeren. Nu kan hij nog altijd de verantwoordelijkheid op anderen afschuiven.
Lief ben ik natuurlijk sowiesoquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik nou zo afgestompt of jij zo lief en naief?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1104871/a5184a5b/mooi_.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
'PvdA zet nu al in op val rechts kabinet'. En terecht, maar ik moet dat rechtse kabinet er eerst nog zien komen.
Het werkt alleen wel polariserend. Lijkt me een vreemde positie voor Cohen, de man die de boel zou gaan binden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
'PvdA zet nu al in op val rechts kabinet'. En terecht, maar ik moet dat rechtse kabinet er eerst nog zien komen.
Weinig verrassend. Als het doorgaat komen ze in de oppositie... En dat heet niet voor niets zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Het staat er zelfs haaks op. Maarja, dat wordt lachen natuurlijk. Cohen met zo'n ooglapje en opgestroopte mouwen achter de microfoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Het werkt alleen wel polariserend. Lijkt me een vreemde positie voor Cohen, de man die de boel zou gaan binden.
Ik mag hopen dat de PvdA nooit meer het woord polariseren in de mond neemt. Maar goed, draaikonterij en hypocrisie is men niet vreemd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Jij vind dat ECHT een geweldig stukje he??quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1104871/a5184a5b/mooi_.html
In combinatie met die stoere taal van de PvdA is het prachtig natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij vind dat ECHT een geweldig stukje he??![]()
Ik vind dat het meer zegt over Rutte dan over Cohen..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het staat er zelfs haaks op. Maarja, dat wordt lachen natuurlijk. Cohen met zo'n ooglapje en opgestroopte mouwen achter de microfoon![]()
Kom, kom, nu niet hypocriet gaan doen.. De VVD zou exact hetzelfde doen als er een "links"kabinet zou komen, en zij in de oppositie zouden belanden....quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de PvdA nooit meer het woord polariseren in de mond neemt. Maar goed, draaikonterij en hypocrisie is men niet vreemd.
Ook van partijen die in de oppositie zitten ga ik er vanuit dat ze ook proberen om samen met de coalitie tot zo goed mogelijke afspraken te komen. Het zou toch erg zot zijn als de oppositie altijd overal maar tegenstemde, ook al zouden ze het eens zijn met wat er voorgesteld wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig verrassend. Als het doorgaat komen ze in de oppositie... En dat heet niet voor niets zo
Lopen die de hele tijd te schermen met "iedereen doet mee".quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Kom, kom, nu niet hypocriet gaan doen.. De VVD zou exact hetzelfde doen als er een "links"kabinet zou komen, en zij in de oppositie zouden belanden....
Sterker nog, al bij het vorige kabinet deden ze precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Kom, kom, nu niet hypocriet gaan doen.. De VVD zou exact hetzelfde doen als er een "links"kabinet zou komen, en zij in de oppositie zouden belanden....
Als de VVD een politiek leider had gekozen met veel tamtam omdat-ie het land wel even zou gaan redden door alle partijen te binden, zou ik precies hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Nu niet alles wat ik schrijf letterlijk gaan nemen.. Da's erg flauw, want je weet (neem ik aan) bést wat ik bedoel.. Bovendien ligt dit kabinet écht nog even anders dan andere kabinetten. Gezien de principes van een aantal kamerleden (denk ook aan Koppejan en Ferrier)..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook van partijen die in de oppositie zitten ga ik er vanuit dat ze ook proberen om samen met de coalitie tot zo goed mogelijke afspraken te komen. Het zou toch erg zot zijn als de oppositie altijd overal maar tegenstemde, ook al zouden ze het eens zijn met wat er voorgesteld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |