Ik ben een nieuwsgierig mensquote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Sprekend, vooral zijn haar.![]()
Nah, ik werk twee dagen per week in een gebouw waar ook mensen die moeilijk aan een baan kunnen komen 'tewerkgesteld worden'.
Het toilet wordt zo'n 30x per uur schoongeveegd, sort of.
Beter dan vanmiddag, maar nog niet lekker. Nog steeds suffig en wat duizeligquote:
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
grmmppfff oma op de bank...wat doe je?
Met wie praat je?
*zucht
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?
Hihi Omaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Muis, hoe is het met Percy?
Doe eens wat recente foto's?
Oh, ik dacht dat oma in zichzelf zat te mompelen en dat Ml-etje zich afvroeg tegen wie ze het hadquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.
Tietenpost?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi Oma
Oma vraagt steeds wat ik doe op de laptop
En toen ik hem onbeheerd achter liet las ze net jouw tieten post
Whihihihi nou zeg dat gaat dan nogal hoorde ikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat oma in zichzelf zat te mompelen en dat Ml-etje zich afvroeg tegen wie ze het had
[..]
Tietenpost?
Oh, van de tieten-schieten-helicopter-mannenfilms? Sorry, oma
Dit is zo snel de enige die ik heb; er zijn van 't weekend nog foto's gemaakt, maar die staan op mijn mamma's PC. Jullie houden ze tegoedquote:
Wat lijkt/is hij groot!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is zo snel de enige die ik heb; er zijn van 't weekend nog foto's gemaakt, maar die staan op mijn mamma's PC. Jullie houden ze tegoed
Hier is er eentje van vorige week; hij wilde niet in de webcam kijken want ik ben natuurlijk véél interessanter
[ afbeelding ]
Hij is een Norwich Terrier!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lijkt/is hij groot!![]()
Ik dacht dat Percy een minihondje was.
Ik vind hem juist best klein op de foto!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lijkt/is hij groot!![]()
Ik dacht dat Percy een minihondje was.
Ja het is een schatjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem juist best klein op de foto!
Wat een leukerd!
Ze zal over je dromenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Hallo oma van Ml-etje!
Excuses voor mijn taalgebruik, ik bedoelde natuurlijk van die mannenfilms, met cowboys enzo
Geef je d'r even een kopje thee voor de schrik, Ml?
Fijne vakantie Ml!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zal over je dromenze is naar bed en ik volg.
Vannacht rijden![]()
lief zijn allen!
Wat een scheetje Muis!! Supercute!
jezus, ik kan bijna door z'n neus weer aan de achterkant naar buiten kijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Percy afgelopen weekend!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat 'ie automatisch resized
Hier nog eentje danquote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus, ik kan bijna door z'n neus weer aan de achterkant naar buiten kijken
maar hijs wel leuk
Hoiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Maes het volgende:
Hee![]()
Muis, wat leuk, heb je een hond? Ik heb dat helemaal gemist
Zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me een eigenwijze donder.
Net als zijn baasje
dequote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg!
Valt toch reuze mee?![]()
[ afbeelding ]
Hij is leukquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier nog eentje dan![]()
[ afbeelding ]
en ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Goed, Bob doet een poging tot spelen en Maes negeert alle hondenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Maes
Gaat het goed tussen Bob, Maes en Phoebe eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed, Bob doet een poging tot spelen en Maes negeert alle honden
Tja, misschien even afwachten wat het vrijdag voor weer is en anders volgende week.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Maes, wanneer doen we ons theeleutgebeuren nou?
Het was er vandaag niet echt weer voorMorgenmiddag ben ik naar mijn ouders.
Zullen we even afwachten of het volgende week wat beter weer is? Dan hebben de hondjes er ook wat meer aan
Oh heb je vrijdag ook vrij?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Tja, misschien even afwachten wat het vrijdag voor weer is en anders volgende week.
Ik ben zo'n luxepaardje ik ben gewoon elke middag vrijquote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh heb je vrijdag ook vrij?
Want dan kan ik ook idd!
Oh nou dan wachten we vrijdagochtend het weer even af idd!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben zo'n luxepaardje ik ben gewoon elke middag vrij
Prima!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan wachten we vrijdagochtend het weer even af idd!
En anders gaan we toch sowieso even daar in het bos wat drinken, we zien wel, ik sms je vrijdagochtend oke?
Trussiesquote:
Moet ik Yoko even langs sturen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
De grootste spin die ik ooit gezien heb wandelde net door de kamer.
Ik denk dat ik moet verhuizen.
/dramaqueen ja
Anderen zijn bang voor muizen en ratten (die heb ik vroeger in kooitjes gehadquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Greys al verslonden zijn door de spin
Moet je een Meloen hebben??quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
De grootste spin die ik ooit gezien heb wandelde net door de kamer.
Ik denk dat ik moet verhuizen.
/dramaqueen ja
Maar hoe groot is groot bij jou dan? Qua spin dan héquote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Anderen zijn bang voor muizen en ratten (die heb ik vroeger in kooitjes gehad) of hebben hoogtevrees (ik ging bungeejumpen) maar van die grote spinnen, daar schrik ik altijd zo enorm van. Ga ook straks mijn hele bed checken voordat ik er in durf. So be it. Ik haat ze, grote spinnen.
Vooral die types die hard rennen
quote:
Deze was zonder overdrijven een centimeter of 6 in doorsnee ofzo. Echt zo'n joekel dat als je een glas er overheen zet, dat de randen van het glas op zijn poten komen, dat hij eigenlijk niet helemaal in het glas past. Ik denk dat jij deze ook echt niet tof had gevondenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe groot is groot bij jou dan? Qua spin dan hé
Das inderdaad best flinkquote:Op woensdag 8 september 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
Deze was zonder overdrijven een centimeter of 6 in doorsnee ofzo. Echt zo'n joekel dat als je een glas er overheen zet, dat de randen van het glas op zijn poten komen, dat hij eigenlijk niet helemaal in het glas past. Ik denk dat jij deze ook echt niet tof had gevonden
Grotere glazen kopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch was dat een goed idee toen
[..]
Deze was zonder overdrijven een centimeter of 6 in doorsnee ofzo. Echt zo'n joekel dat als je een glas er overheen zet, dat de randen van het glas op zijn poten komen, dat hij eigenlijk niet helemaal in het glas past. Ik denk dat jij deze ook echt niet tof had gevonden
Heer G heeft hem uiteindelijk gevangen en zelfs die zei dat het een joekel was.quote:
Jij snapt het.quote:
Hehe okay ,dan was het vast ECHT een grote jaquote:Op woensdag 8 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G heeft hem uiteindelijk gevangen en zelfs die zei dat het een joekel was.
Nadat hij eerst geroepen had dat ik me niet zo ontzettend moest aanstellen
Ben je een beetje wakker gebleven vanavond tijdens college?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe okay ,dan was het vast ECHT een grote ja
Truste cat
Ja, al was de laatste wel de saaiste. Maar kon m'n ogen goed open houden. Moest ook wel, want er zat een flink tempo in.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je een beetje wakker gebleven vanavond tijdens college?
Welke gek verzint wat?quote:
Is het nou nog goed gekomen met je nieuwe bikini?quote:Thnx allen
Heb ik hem weer niet gezien!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is zo snel de enige die ik heb; er zijn van 't weekend nog foto's gemaakt, maar die staan op mijn mamma's PC. Jullie houden ze tegoed
Hier is er eentje van vorige week; hij wilde niet in de webcam kijken want ik ben natuurlijk véél interessanter
[ afbeelding ]
Ja, je hebt gelijk!quote:
In de plant die nu weer in de slaapkamer is gezet (in zomertijd staat ie buiten) zit een spin. Hij heeft een flatgebouw gemaakt. 3 lagen web. Heel mooi. We kijken er iedere dag naar om te zien hoe hij vordertquote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Anderen zijn bang voor muizen en ratten (die heb ik vroeger in kooitjes gehad) of hebben hoogtevrees (ik ging bungeejumpen) maar van die grote spinnen, daar schrik ik altijd zo enorm van. Ga ook straks mijn hele bed checken voordat ik er in durf. So be it. Ik haat ze, grote spinnen.
Vooral die types die hard rennen
Succes!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:37 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zo "praktijkcontrole" voor mn gastouderschap
Dus ben deze ochtend niet online
Komt vast goedquote:Op donderdag 9 september 2010 08:37 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zo "praktijkcontrole" voor mn gastouderschap
Dus ben deze ochtend niet online
Of je moet er ergens tussen zien te komen. Er komen geen nieuwe plekken bij, maar wellicht wel gedoogplekken.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Is daar niet jaaaaaaren wachttijd voor?
Maarja, wil je dat... een gedoogplek? De politieke wind hoeft maar even anders te waaien of een andere wethouder en je kan wellicht op zeer korte termijn dan je biezen pakken. Je zou eigenlijk idd onderhands een plekje moeten overnemen ofzo van iemandquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je moet er ergens tussen zien te komen. Er komen geen nieuwe plekken bij, maar wellicht wel gedoogplekken.
Is dat een thumbs up waard als zij er naar zoekt?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Is daar niet jaaaaaaren wachttijd voor?
Als een spin ook gewoon braaf in zijn/haar web blijft zitten vind ik het al een stuk minder eng.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de plant die nu weer in de slaapkamer is gezet (in zomertijd staat ie buiten) zit een spin. Hij heeft een flatgebouw gemaakt. 3 lagen web. Heel mooi. We kijken er iedere dag naar om te zien hoe hij vordert
Naar zoiets zijn we wel op zoek ja. Een plek waar een krotje ligt voor een prikkie en waar je wel een andere betere mag neerleggen. Ik kan me voorstellen dat er een gemeente in de buurt is die wel van een krot af wil en er best een mooie ark of een mooi historisch schip wil hebben liggen. Het liefst hier in Schiedam. En dan kunnen we ons huis mettertijd altijd nog verplaatsen. Of gewoon een varend schip nemen. nokManda kan varen.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, wil je dat... een gedoogplek? De politieke wind hoeft maar even anders te waaien of een andere wethouder en je kan wellicht op zeer korte termijn dan je biezen pakken. Je zou eigenlijk idd onderhands een plekje moeten overnemen ofzo van iemand
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een spin ook gewoon braaf in zijn/haar web blijft zitten vind ik het al een stuk minder eng.
Maar ze moeten niet over de grond gaan rennen
Ik keek op mijn beeldscherm en zag vanuit mijn ooghoek een schaduw bewegen
Oh nee, das dus mijn standaard PI, in de nieuwe layout. Dus even uitleg inderdaad; die pleurt hij overal voor, tenzij ik het wijzig. Dus als ik dat vergeet omdat ik ff snel iets typ dan staat er een thumbs up voorquote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een thumbs up waard als zij er naar zoekt?
En misschien scheelt het per stad/plaats?
Mogguh!
Ha, we hadden het net over ongediertjequote:
Ahhh, staat er wel rottig. Zo bedoel ik het niet hoor, Muissie.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, we hadden het net over ongediertje![]()
Muis!
Mmmm wat zei je? Ik was even de kaas uit je vallen halen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ahhh, staat er wel rottig. Zo bedoel ik het niet hoor, Muissie.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mmmm wat zei je? Ik was even de kaas uit je vallen halen.
Een muis met visie. Die denkt gewoon 'Ik saboteer het eten, dan is het beest verzwakt'quote:Op donderdag 9 september 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
Ha ik heb in de gangkast een tupperware () waston staan en daar zitten de brokjes in voor Maes. De randjes van het deksel vertonen afdrukken van muizetandjes
Dat is een hele dappere muis. Maes killt alle muizen binnen bereik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Goeie plekquote:Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
Stoor me niet, je ziet toch dat ik zit te werken
[ afbeelding ]
Whut? Oh de bovenkant van de PC kast. Nee dat stof ik nou echt nooit dat soort dingen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag ook wel es een doekje over de PC halen Ll![]()
Greys, hebben jullie zon?![]()
Zou je niet zeggenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Oh de bovenkant van de PC kast. Nee dat stof ik nou echt nooit dat soort dingen.![]()
Geen zon maar ook geen regenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag ook wel es een doekje over de PC halen Ll![]()
Greys, hebben jullie zon?![]()
Hier wel zon!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen zon maar ook geen regenWel een paar blauwe plekjes aan de lucht. Goed weer voor een bosdate
Jaaaaquote:Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier wel zon!
En ik geloof dat het morgen nog beter wordt
Jij toppertquote:
Slecht, niet gehaald dus ik moet nu nog een jaar langer studerenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij toppert![]()
Hoest afgelopen met die tentamens van laatst eiks?
"zodat ik ff m'n handen vrij heb" volstaat dan zeker niet als pedagogisch doel?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slecht, niet gehaald dus ik moet nu nog een jaar langer studeren
En ik had hier 1 onvoldoende bij; ik had in mn planning de pedagogische doelen moeten vermeldenDus WAAROM laat je de kinderen tekenen
![]()
Dat wist ik niet, dus niet gedaan
Mwah, das voor mij dan wel weer pedagogisch goed natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"zodat ik ff m'n handen vrij heb" volstaat dan zeker niet als pedagogisch doel?![]()
Voor 2 vakken jaquote:Maar da's serieus balen zeg....alleen voor dat vak een jaar extra?
Kun je dan straks de PABO verkort doen? Of moet je de volle 4 jaren?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, das voor mij dan wel weer pedagogisch goed natuurlijk
Nee, het stomme is dat ik het allemaal wel weet: dansen is voor de grove motoriek, tekenen voor de fijne motoriek, voorlezen voor de spraak-/taalontwikkeling...
Maar ik wist gewoon niet dat het moest
[..]
Voor 2 vakken ja
Maar goed, ik heb me er nu bij neergelegd... Het is niet anders helaas, ik ga wel kijken of ik bijvoorbeeld extra vakken kan doen waar ik dan weer profijt van kan hebben op de pabo ofzo
Ga je dan met de bipsebaps in bikini in de tuin liggen om aan je vakantieteint te werken?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb morgen een extra oppaskindje
En haar ouders zeggen gewoon "ze snapt niet wat nee betekent"![]()
Wacht, maar, na een dagje met mij
quote:
Sowieso verkort, in 2 jaarquote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je dan straks de PABO verkort doen? Of moet je de volle 4 jaren?
"ze heeft misschien een stoornis"quote:
Het kan natuurlijk best dat er iets met het kind is.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ze heeft misschien een stoornis"![]()
Nee, ze moet opgevoed worden denk ik
Oh, maar ik ken het kind hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best dat er iets met het kind is.
Maar ik denk soms ook 'Misschien iets consequenter optreden en wat minder kleurstoffen'
Beter!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso verkort, in 2 jaarEN deeltijd, dus ernaast werken
![]()
En dan hopelijk ook nog wat minder vakken
Het wordt morgen vast geen 30+ graden, dus neequote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je dan met de bipsebaps in bikini in de tuin liggen om aan je vakantieteint te werken?
quote:
Gefeliciteerdquote:
Oh, dat is dubbel balen... Misschien als je nog even je bed in kruipt???quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
Nee, en ik baal als een stekker, want ik zou vanavond uit eten en naar Claudia de Breij met m´n zus
Jaquote:Tombo, waarvoor ben je geslaagd, je opleiding?
Ik heb tot ongeveer een half uur geleden nog in bed gelegen, denk niet dat dat hem gaat worden. Heb m'n zus maar gebeld dat ze iemand anders moet gaan zoeken (lukt haar wel, denk ik). Kan ik moeilijk een half uur van te voren mee aankomen, vind ik zelf.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is dubbel balen... Misschien als je nog even je bed in kruipt???
[..]
Ja, nou ja, niet mijn opleiding aan de UvA, maar mijn opleiding tot gastouder
![]()
En nu gaan ze waarschijnlijk binnen het half jaar emigreren
Dat is wel erg zuurquote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
Nee, en ik baal als een stekker, want ik zou vanavond uit eten en naar Claudia de Breij met m´n zus
Nee, wel netjes dat je het op tijd aangeeft. Maar wel balen...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb tot ongeveer een half uur geleden nog in bed gelegen, denk niet dat dat hem gaat worden. Heb m'n zus maar gebeld dat ze iemand anders moet gaan zoeken (lukt haar wel, denk ik). Kan ik moeilijk een half uur van te voren mee aankomen, vind ik zelf.
Mn kindjes gaan weg... En het zijn mn achterneefje en -nichtje waar ik op pas. Toch een stuk vertrouwder en vrijer dan "vreemde" kindjes ben ik bangquote:En tof! Maar wie gaan er emigreren dan, het bureau? Of het kindje waar je gastouder van bent? Want in dat laatste geval kan je toch gewoon doorgaan, maar dan met andere kindjes?
Oh, dat kan ik me wel voorstellen, ja!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, wel netjes dat je het op tijd aangeeft. Maar wel balen...
[..]
Mn kindjes gaan weg... En het zijn mn achterneefje en -nichtje waar ik op pas. Toch een stuk vertrouwder en vrijer dan "vreemde" kindjes ben ik bang
Kom jij dan eens met wat vakantiefoto's!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah gadver, da's balen Gb![]()
![]()
En Tombo ook...tis hier weer gezellig zo
Genezen die immigratie en ziekte?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met wat vakantiefoto's!
Oh, nu ben ik wel heel benieuwd!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh, maar het is niet alleen kommer en kwel bij mij hoor
Heb gister allemaal mensen in Amsterdam vrolijk gemaakt, alleen door langs te lopen
(foto volgt)
Dit had ik meequote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik wel heel benieuwd!
Tombo is een piepolplieserquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Haha, wat tof! Maar hoe kwam je daarbij dan?
Vriendin kreeg haar bul, en we hadden 10 ballonnen met aan elke ballon een cadeautjequote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Haha, wat tof! Maar hoe kwam je daarbij dan?
Not all piepolquote:
Oh, wat lief!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vriendin kreeg haar bul, en we hadden 10 ballonnen met aan elke ballon een cadeautje
[..]
Not all piepol
Fijne middag daarquote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben naar mijn ouders
Ben op tijd weer terug voor Expeditie Robinson
Veel plezier, en tot vanavond!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben naar mijn ouders
Groetjesquote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben naar mijn ouders
Dan heb ik op 80e nog geen diplomaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word terug naar de huishoudschool
In elk geval niet voor je zinsopbouw neequote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb ik op 80e nog geen diploma
Tutsjpet FTWquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In elk geval niet voor je zinsopbouw nee
Wat een schatje!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is een Norwich Terrier!
Hij wordt zoiets:
[ http://www.natural-pet-care.com/natural-pet-health-blog/wp-content/uploads/HLIC/www.terrier.at/images/rassen/Norwich_Batty2.jpg&t=1]afbeelding ]
dan kijkt ze anders wel de verkeerde kant opquote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Maes het volgende:
Aigues Mortes Zuid Frankrijk. Miss R ziet voor het eerst de Middellandse Zee
[ afbeelding ]
Toen ik het typte dacht ik ook, ze kijkt niet echt maar het was wel haar eerste keer Méditerranéequote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan kijkt ze anders wel de verkeerde kant op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:
Maar vast niet voor het laatst!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Maes het volgende:
Aigues Mortes Zuid Frankrijk. Miss R ziet voor het eerst de Middellandse Zee
[ afbeelding ]
Ik zeg de komende twee jaar niks meer over R.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar vast niet voor het laatst!
Mooie foto, mooie meid ook!
Whut?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zeg de komende twee jaar niks meer over R.
Omdat ze nu pas 14 isquote:
En over 2 jaar is ze 16, en dan?quote:
Dan is het jachtseizoen geopendquote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En over 2 jaar is ze 16, en dan?
Owquote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is het jachtseizoen geopend
Als NokManda een jonge blom aan de haak kan slaan, waarom ik dan nietquote:
Omdat, 16!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als NokManda een jonge blom aan de haak kan slaan, waarom ik dan niet
Als ik jou was zou ik ook niet staan springen hoor!quote:
Wauw!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef Maes het volgende:
De overtocht van Corsica naar Italie. De ferry's zijn gewoon cruiseschepen, compleet met zwembad op het achterdek.
[ afbeelding ]
Zie je me zittenquote:
Gast, je bent 40 ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is het jachtseizoen geopend
Yes, inclusiefquote:
Het was geen prijsvraagquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie haar ookwat hebben we nu gewonnen?
Een weekendje landal?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie haar ookwat hebben we nu gewonnen?
oh, gofferquote:
"positiviteitsguru"quote:
Ehm... Ik kan er ook weinig positiefs aan ontdekken hoorquote:
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk vind ik er op geen enkele manier iets positief aan als iemand van 40+ op date wil met een meisje van 14. Of 16.
charlie sheen is ook geen 20 meer hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
En nu ga ik eten. En 2 1/2 Men kijken
Charlie gaat ook niet met minderjarigen hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
charlie sheen is ook geen 20 meer hoor
R is de stiefdochter van Maes. En ze is dus 14...quote:
Oh, ik dacht even dat het over Maes ging.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
R is de stiefdochter van Maes. En ze is dus 14...
hoe oud is de kat Maes?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat het over Maes ging.
Da's toch een hond?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zeg de komende twee jaar niks meer over R.
quote:
Wat is de gelijkenis tussen een Mini en een meisje van 16?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En over 2 jaar is ze 16, en dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Maes is een katquote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Da's toch een hond?
Edit: Oh, volgens mij was dat de bedoeling.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Wat is de gelijkenis tussen een Mini en een meisje van 16?Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die doorhebben hoe serieus ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En verder hou ik er wel over op en ga ik spinnetjes zoeken
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Nou, ik voel me nu wel even goed. Telkens als ik online ben te vinden gaat het wel aardig met mequote:
Nee niets, misschien dat haar pols het nog niet toelaat..quote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Je ben tochnie zwangert?![]()
Senes, hoor je nog wel es wat van Elies?
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ik heb twee nachten geleden gedroomd dat ik zwanger was!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Je ben tochnie zwangert?![]()
Senes, hoor je nog wel es wat van Elies?
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ik zit bijijijina klaar!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Expeditie Rrrrrrrrrrrobinson, kom d'r maar in
Dan zal het wel zo zijn dat 'humor' een breed begrip is. *zwaait heel vanuit de verte*quote:Op donderdag 9 september 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die doorhebben hoe serieus ik ben![]()
Veel plezier....quote:Op donderdag 9 september 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze deed mee aan 71 graden Noord. Of zoiets, weet niet precies hoe het heette.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef senesta het volgende:
Oh maar dan kan ik mooi aan jullie vragen wat ik me steeds al afvroeg. Doet die Kim voor het eerst mee? Want ik heb steeds het idee dat ik haar al eens in zoiets gezien heb.
Iedere kerel, 16 of 60, mag geen ransbakopmerkingen maken tov m'n Zusjequote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Nah, ik denk dat Barbaaf het wel goed bedoelde als je kijkt naar de PI's en dergelijke. Neemt niet weg dat het gewoon opmerkingen zijn die je niet wilt horen over je kind/het kind van je partner. Ik kan het nog steeds bijna niet hebben als ik merk dat mijn negentienjarige zusje flink aan het losgaan is met uitgaan. En dan zijn dat nog jongens van ongeveer haar leeftijd. Als ik een oudere man iets over haar zou horen zeggen zou hij toch écht "the evil eye" krijgen.
Heb ik net al gedaan. Ben bezig in "Snel Geld" van Jens Lapidus.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie toch een allemachtig stel TV-verslaafden![]()
Pak es een mooi boek en ga lekker lezen![]()
![]()
Gb, ondanks pil kun je nog wel zwanger raken hoor...klein kansje, maar het kan wel![]()
![]()
Ik kijk echt heel vreselijk weinig tvquote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Gb, ondanks pil kun je nog wel zwanger raken hoor...klein kansje, maar het kan wel![]()
![]()
True, true.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iedere kerel, 16 of 60, mag geen ransbakopmerkingen maken tov m'n Zusje
Pfieuw, ik dacht al dat ik gewoon gek aan het worden wasquote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deed mee aan 71 graden Noord. Of zoiets, weet niet precies hoe het heette.
En daarin was ze een flinke bikkel
TV staat hier ook meer voor de sier de laatste maanden geloof ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kijk echt heel vreselijk weinig tv![]()
En ik lees me sufDe wetten van de magie
Hoe lang het duurt tot je ongesteld wordt, na het stoppen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word zonder pil niet eens ongesteld. Hoelang duurt dat ongeveer Ing? Niet dat ik zwanger wil worden maar vanwege trombose kans moest ik stoppen.
Kan wel een half jaar duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word zonder pil niet eens ongesteld. Hoelang duurt dat ongeveer Ing? Niet dat ik zwanger wil worden maar vanwege trombose kans moest ik stoppen.
Strega heeft de hele middag al zitten lezen en mijn derde deel van Millennium schiet ook al aardig op.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
De Millennium reeksquote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega heeft de hele middag al zitten lezen en mijn derde deel van Millennium schiet ook al aardig op.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Owwwww, zijn dat die kinders van die twee tantes moeder en tante?
![]()
Ik heb deel 2 toevallig net uitgelezen vanmiddag.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De Millennium reeksIk kon mezelf daar helemaal in verliezen!
Ik heb deel 2 en 3 nog liggen voor als ik klaar ben met de wetten van de magiequote:Op donderdag 9 september 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De Millennium reeksIk kon mezelf daar helemaal in verliezen!
Ik vind het echt geweldige boeken!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet die reeks nog steeds een keer aanschaffen. Klinkt echt als iets wat ik leuk zou vinden.
Ik ben er halfquote:Op donderdag 9 september 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Expeditie Rrrrrrrrrrrobinson, kom d'r maar in
Ik heb ze. Dus als je hierheen komt (quote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet die reeks nog steeds een keer aanschaffen. Klinkt echt als iets wat ik leuk zou vinden.
Nice! En ik kom zeker een keer op bezoek, met of zonder DIHD.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ze. Dus als je hierheen komt () en je hebt ze nog niet dan kun je ze wel lenen
Ik heb The Silmarillion gelezen. In het engels. En Oorlog en Vrede van Tolstoi. Na die opgaven kun je elk boek aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldige boeken!
Deel 1 was ff doorbijten in begin, maar toen het "echte" verhaal begon kon ik het met moeite wegleggen.
En deel 2 was vanaf het begin spannend
zeg was er niet een uberdikke duizenddelige fantasyreeks?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb The Silmarillion gelezen. In het engels. En Oorlog en Vrede van Tolstoi. Na die opgaven kun je elk boek aan.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg was er niet een uberdikke duizenddelige fantasyreeks?
Wat een verschrikkelijk programma.......................................quote:
En toch blijf ik ernaar kijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk programma.......................................
Goede serie. Na deel 4 had ik zoiets van "meer van hetzelfde", maar daarna wordt het alleen maar mooier. Vooral het slot is geweldig.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 en 3 nog liggen voor als ik klaar ben met de wetten van de magie
Dat soort kneuterigheid is geweldigquote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef senesta het volgende:
Ik moet echt steeds zo lachen, sorry voor de kneuterigheid![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik mijn sociale leven in de ijskast kan zetten. Ik heb bijgekletst met mijn nichtje van 5:
'Waarom ben jij niet getrouwd?'
'Omdat ik nog geen man heb gevonden waar ik heel veel van hou en waar ik mee zou willen trouwen.![]()
'
'En nu kan dat niet meer he? Nu ben je te oud.'
'![]()
![]()
![]()
'
Daarna heb ik haar uitgelegd dat je zelfs kunt trouwen als je 80 bent. Volgens mij geloofde ze me niet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik mijn sociale leven in de ijskast kan zetten. Ik heb bijgekletst met mijn nichtje van 5:
'Waarom ben jij niet getrouwd?'
'Omdat ik nog geen man heb gevonden waar ik heel veel van hou en waar ik mee zou willen trouwen.![]()
'
'En nu kan dat niet meer he? Nu ben je te oud.'
'![]()
![]()
![]()
'
Daarna heb ik haar uitgelegd dat je zelfs kunt trouwen als je 80 bent. Volgens mij geloofde ze me niet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Briljant he?!
Samara is aan het nadenken over haar toekomstige baan en had bedacht dat ze wel een kassa wilde worden (cassiere wil er niet in) want die krijgen vet veel geld elke dag
Na uitleg (door een lachende cassiere) dat ze echt niet al dat geld mogen houden wat ze dagelijks in handen krijgen besloot ze nog even verder te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |