Gefeliciteerd, je bent nu deel van de massa.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb Ang3l nog geprobeerd de versieren.
misleidende nickname's.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu deel van de massa.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb Ang3l nog geprobeerd de versieren.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een groepsportret van Ang3l-formaat, waar alle [homo]'s naakt op staan.
Anders photoshop je toch gewoon de DN's bij elkaar?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een groepsportret van Ang3l-formaat, waar alle [homo]'s naakt op staan.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders photoshop je toch gewoon de DN's bij elkaar?
Dankje. Echt waar. Door deze ervaring ben ik wijzer geworden en tegen alle verwachtingen in is mijn zelfvertrouwen juist toegenomen.quote:
ja, sowieso. Ik wil gewoon sporten. Dus hardlopen, cardio etc..quote:
Uit de goot? Ik dacht niet eens aan seksquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, sowieso. Ik wil gewoon sporten. Dus hardlopen, cardio etc..
haal je hoofd uit de goot met je![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit de goot? Ik dacht niet eens aan seks
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershowquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
al einig idee wanneer je naar Nederland komt?
Top, ben ik hier ook nog.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershow
oeh dan kun je als je wilt naar mijn afstudeervoorstelling komen kijken speelt van 11 tot en met 13 November, een toneelversie van Company van Sondheimquote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershow
Is goed. Hou van niet van Sondheim maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dan kun je als je wilt naar mijn afstudeervoorstelling komen kijken speelt van 11 tot en met 13 November, een toneelversie van Company van Sondheim
het zijn alleen nog maar de vertaalde teksten, de muziek is er uit hequote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is goed. Hou van niet van Sondheim maar voor jou maak ik een uitzondering
Ooohquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zijn alleen nog maar de vertaalde teksten, de muziek is er uit he
Ja ik ben er zeker blij mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En ben je daar blij mee of was je wel content met een doelloos luizenleventje?
Zet je bureaustoel dan wat hoger!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik ben er zeker blij mee.Hopelijk komt het nog wel op een ietwat hoger niveau.
technologie is niet aan iedereen besteedquote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
Toch raar cq vervelend dat mijn ouders nog niet zo aan de nieuwe technologie gewend zijn en dus voor de hand liggende oplossingen over het hoofd zien.
Mijn moeder wil me een artikel sturen dat mijn vader toch moet kopieren... Dan denken ze gewoon niet aan een scan maken en e-mailen als een handig alternatief.
Vreemd is dat.
Weet ik, maar het is toch interessant, dat verschil in denken?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
technologie is niet aan iedereen besteed
huh? Nee!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijft die Ivan, winnaar uit SYTYCD, toch een lekker ding
Ik vind van wel... en ik wil Ewout Genemans, al dan niet met een grote strik eromheen als cadeautjequote:
Ja Ewout is een schatje inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind van wel... en ik wil Ewout Genemans, al dan niet met een grote strik eromheen als cadeautje
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal vragen of ik de foto's mag posten
Ze zijn nogal uuuh.....FOUT!
[ afbeelding ]
Mijn e-mail is geduldig...quote:
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast een heel ander soort vriendjesverzoeken.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.
Let's notquote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.
[insert flauw grapje]quote:
Had ik maar een massagestaafquote:
Dat heb jij toch elke dag?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Thank god for toetenpoetsers!
Mascara zat onderhand tot op m'n kin
Je hebt wel iedereen weggejaagd met je wimpersquote:Op donderdag 9 september 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb natural stunning exotic good looksGeen mascara nodig voor lange wimpers
quote:
Je hebt geen idee, he..quote:
Nee hoor. Maar ik liep wel een beetje wankelquote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zeeziek geworden op de boot ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Tis hier lekker zonnig.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
Zo en weer wordt Eindhoven geteisterd door een hoosbui
zet dan maar koffie, want dan kom ik die kant uit........quote:
Een schaatsende handtasquote:
ja maar wel met veel flair, en het is een schatjequote:
Ik zou met hem geen scheve schaats willen rijdenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wel met veel flair, en het is een schatje
ik vind het ook allemaal zo 'vermoeiend'. Naast het social network-gedeelte is het ook nog een spel.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap het nut en de fun niet van Foursquare.
Kan iemand me dat uitleggen?
quote:
ik zou een knokploeg sturen en ontruimen die hapquote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
Wel godverdomme. David heeft al een maand een vriend in het huis wonen. Toen ik aangaf dat ik tijdelijk naar Nederland ging, konden ze een andere roommate nemen, maar die betaalt dan ook wel mee aan de huur. Needless to say zit die vriend er gratis.en ik maar betalen.
Twitter snap ik in de zin van leuke oneliners of filmpjes linken als je toch niks te doen hebt verder... maar er zijn mensen die inderdaad elke stap twitteren die ze zetten. Bijvoorbeeld bij concerten ofzo telkens melden hoe geweldig het is en dat ze genieten. Ik denk dan: "je kunt toch niet genieten als je continue met je telefoon in de hand staat"quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind het ook allemaal zo 'vermoeiend'. Naast het social network-gedeelte is het ook nog een spel.
Volgens mij is het leuk als je de hele dag geen reet te doen hebt.
Hetzelfde heb ik al met twitter. Elke poep en scheet moet getweet worden. Ik wil geen slaaf van mijn telefoon zijn. Ken mensen die zelfs in het restaurant de hele tijd met hun telefoon bezig zijn. Grindr en al die appl.
euh..David is een bokser dus ik doe dat maar niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou een knokploeg sturen en ontruimen die hap
Ik vind het wel oké klinken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik weet nog niet wat ik van dat nummer 'Overrated' moet vinden. VAn dat meisje van Krezip.
De buren klagen daar als David en zijn vriendin luidruchtige sex hebben ?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..David is een bokser dus ik doe dat maar niet.En Anthony zit in San Francisco voor zaken. Dus ik ken dat. David alleen thuis, die nodigt zijn vriendin uit en zijn vrienden... Dus dat wordt weer een klacht van de buren aangezien ze luidruchtig zijn.
Nee, als ze weer feestjes geven. Keiharde muziek. Hij houdt van techno.. En, net zoals ik, praat ie hard, helemaal als er drank in zit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De buren klagen daar als David en zijn vriendin luidruchtige sex hebben ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat David het neukertje van Mike was
oh ja dat is waar ookquote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, als ze weer feestjes geven. Keiharde muziek. Hij houdt van techno.. En, net zoals ik, praat ie hard, helemaal als er drank in zit.
Hij had het over David. Van mij weten jullie dat al.quote:
was een klein karafje. een doorslobbertje was dat.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook
na 1 karafje lulde jij Wonderer en mij de oren van het hoofd
omdat ik van jullie niet mee mocht naar de glazen dildo's bij Drake'squote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was een klein karafje. een doorslobbertje was dat.![]()
en wie lulde 3 kwartier over zijn V&D klantenkortingkaart en Justin Bieber? Juist.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat ik van jullie niet mee mocht naar de glazen dildo's bij Drake's
Op de een of andere manier zegt de naam LFO me niks... misschien als ik een liedje hoor... maar hij had leukemie dus op zich niet vreemd dat ie zo slecht is opgedroogd hequote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Zanger LFO (Rich Cronin) overleden - 35 jaar.
wel slecht opgedroogd, die jongen.![]()
vroegah (1999):
[ afbeelding ]
2007:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier trekt dat soort nichterigheid me enorm aan.quote:
Ringup tones noemen ze dat!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Sinds wanneer kun je een liedje kiezen om door je zoemtoon te laten lopen als mensen je proberen te bellen?
Ik heb nu al bij verschillende klanten allerlei deuntjes gehoord terwijl ik ze probeer te bereiken... en dat zijn dan nog niet eens voicemails
Dat is net afgelopenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke schijtavond.... ik heb echt een dosis Oh Oh Cherso nodig
Kan niet wachten tot het op rtl gemist staatquote:
het was weer briljantquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan nog steeds NIET geloven dat het echt isquote:
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
Net Fans terug gekeken
Soort van plaats vervangende schaamte...
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
Is je TV ook ontrouw geweest dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
In de Eindhovense gayscene loopt er een jonge jongen ( jaar of 19) met zo'n stem rond, Ang3l en ik noemen hem ook wel de kraaiquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef creno het volgende:
Ik ga douchen, en dan vertrekken we naar schiphol en dan op naar lanzarote !
Tot over een weekje, tenzij ik tussen door nog kan posten
waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was m'n aandacht weer de hele tijd naar je vent gerichtquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom was ik niet uitgenodigd?
Die snap ik even nietquote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je TV ook ontrouw geweest dan?
Nu snap ik het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.html
Ja ik mag niks meer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ligt TV aan de ketting? Strenge vriend!
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor de werkende mensch, een keer een niet zo gespierd jongetje.
[ afbeelding ]
Oh dan heb ik ook een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorMeneer de hoge eisen!
quote:
Het valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is die arme jongen direct bang.
Snap ik. Ik bedoel, we hebben het wel over mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is die arme jongen direct bang.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
http://madonnaaaaaaaaaaa.(...)_New_Madonna_Demo_s/
nieuwe demo's van madonna.....
Ik heb het gezien en moest eigenijk wel lachen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
huh? waarom zou die hetero mij willen outen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik. Ik bedoel, we hebben het wel over mij.
Die een hetero outte op de dansschool, die Mike volgende maand gaat outen... tja
weer een verkrachting van ne me quitte pas, jammer.... verder zit er wel wat leuks bij, Broken is lekker, wordt wel een hit denk ik , infinity ook wel lekkerquote:
Matsoe is te dom om te poepen en laat dat zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en moest eigenijk wel lachen.Barbie die van d'r stokkie ging, Sniper die lag te neuken. nou ja, neuken, het leek net op mastuberen maar i.p.v. zijn hand gebruikt 'ie haar.
Maar met de rest wil het nog niet lukken. Misschien volgende week.
Iedereen vindt Jokertje een baas, maar vind die Matsoe meer een baas. Met zijn leuke one-liners.![]()
Ik maakte een grapje, you matsoe matsoe brain!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? waarom zou die hetero mij willen outen?
edit: o wacht ff, lees het verkeerd.![]()
haat je me zo erg dat je me wilt outen? well, give it ur best shot, snowwhite.
maar ik ben al uit de kast hoor, dus je hoeft niets te doen.
heb je zijn leven geruineerd?
joe mien gardening the boesjes ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doet ie ook aan tuinen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matsoe is te dom om te poepen en laat dat zien.
Jokertje probeert het nog te verbergen met "dure" worden als "intact".
hmm o.k. but i'm watching you.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, you matsoe matsoe brain!
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit programma van voor naar achteren gescript is, en dat ze toch wel 1000 euro per persoon per dag schokkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat niemand zijn/haar diploma heeft gehaald, behalve dat ene meisje. Zij had haar VMBO.
Ze hadden zelf nooit gedacht dat ze steeds een miljoen kijkers zouden trekken aangezien het niets nieuws is. The Villa, Jersey Shore etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit programma van voor naar achteren gescript is, en dat ze toch wel 1000 euro per persoon per dag schokken
Maar je broer zal dit natuurlijk nooit toegeven :>)
die nicht van The VIlla was dan weer uitermate amusant met zijn meer dan flauwe melige commentaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hadden zelf nooit gedacht dat ze steeds een miljoen kijkers zouden trekken aangezien het niets nieuws is. The Villa, Jersey Shore etc.
quotevanvandaag Ook een fijne verbastering: 'Iemand in zijn ootje nemen'. thx @dickboonmanquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zei het al op twitter, maar ik vind hem ook passend voor hier
de pik in iemand hebben, net zo'n heerlijke verbastering als: je in je ootje nemen
die laatste zit ook in de bewerking van Gezelschap, waarop er bij de eerste lezing en ook door publiek naderhand steevast wordt verbeterd, waarop ik dan zeg, nee dat staat er bewust zo
Elize is bij uitstek de jongste, maar ook de slimste en volwassenste en rustigste en verstandigstequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat niemand zijn/haar diploma heeft gehaald, behalve dat ene meisje. Zij had haar VMBO.
Dat filmpje zocht ik vandeweek nav Editie NLquote:
Waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil rode all stars kopen, zouden ze die hebben bij de winkel naast v/h Van Pierre, bij die krullenbol met de schattige glimlach?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Ze staan mij niet, maar bij anderen staan ze al snel leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 7 paar
Wit
Rood
Geel
Groen
Paars
Zwart Punk
Zwart Skull
Bij mij wel. Dat zegt alleen mee over mij dan over Lacoste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Lacose?
Je kunt NIET Lacoste bedoelen want je hebt het over "hipper uiterlijk". Toch?
Ik draag nu blauwequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Nee is nog wel net this week hoorquote:
En ik dus wel heel erg, daarom vind ik ze zo zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
Ik heb best brede voeten maar ze zijn nu wel aan Allstars gewend... heb ook nog een paar grijze Diesels in dezelfde soortquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
M'n vader heeft Lacoste schoenen.
Ze hebben geen rode, ik zie ze ook nergens anders. En krullebol was er niet. Mijn leven heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Doe hem de groeten van me!
Praat mara even over Lowlands en zo.
Vindt ie leuk
Lacoste polo's staan alleen mooi als je helemaal skinny bent. Als ik zo'n ding aan doe ben ik net oom Wimquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg zo jeuk van het imago van lacoste.
En van polo's uberhaubt wel eigenlijk. Nou ja, vaak.
Nou ja, meer van de mensen die dat soort dingen standaard dragen... lacoste polo's.
Ik moet het morgen en overmorgen nog gaan vieren man!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt de lege blikjes nog aan een touwtje achter je auto hangen?![]()
Ik doe ze NIET voor je aan!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lacoste polo's staan alleen mooi als je helemaal skinny bent. Als ik zo'n ding aan doe ben ik net oom Wim
America Today ook niet? Of de Brittain?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ze hebben geen rode, ik zie ze ook nergens anders. En krullebol was er niet. Mijn leven heeft geen zin meer.
Daar ben ik niet geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
America Today ook niet? Of de Brittain?
In Zwolle is een officiële AllStars-winkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had ze ook in Dijon moeten kopen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle is een officiële AllStars-winkel.Dus echt AllStars als AllStars.
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest.
Ik zal morgen eens binnenlopen bij de American Today. Het is misschien stom, maar ik vind het raar om schoenen te kopen bij een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.
Ja maar dat kén je al en in Zwolle hangen schilderijen van Jeroen Krabbé en er is zóveel meer hier dan die deprimerende gebouwen langs de ring.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje Zwolle!
Maar het is zo'n kuteind rijden, in dezelfde tijd ben je in Lille, Brussel of Aachen.
Kun je er ook naakt zonnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat kén je al en in Zwolle hangen schilderijen van Jeroen Krabbé en er is zóveel meer hier dan die deprimerende gebouwen langs de ring.Ik heb ook een héérlijk huis om in te vertoeven, dat kan allemaal hier. Het kán, in Zwólle.
Ga je nu allemaal hapjes maken en trakteren en alles?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.
Dat is de enige reden waarom ik soms de America Today binnenloop... en de Brittain truwens ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens binnenlopen bij de American Today. Het is misschien stom, maar ik vind het raar om schoenen te kopen bij een kledingwinkel.
Onder toeziend oog van God!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je er ook naakt zonnen?
Morgen naar de sligroquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je nu allemaal hapjes maken en trakteren en alles?
Zo weinig maar? Ik had 2 tot 2,5 uur in mijn hoofd, maar dat is in de spits.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog géén 1,5 uur rijden, van E. naar Z.
Gatverpielekes! Da's pas lekker!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor de werkende mensch, een keer een niet zo gespierd jongetje.
[ afbeelding ]
Ik koop vaak kleren bij Sissy Boy. En soms over- en onderhemden bij Matinique. En onderbroeken bij De Bijenkorf of Lafayette.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik soms de America Today binnenloop... en de Brittain truwens ookDe kleding daar vind ik 3x niks.
Gelukkig "lees ik bij" (lees: ik scroll door de pagina's die ik gemist heb)quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oeh, die had ik gemist!
Ik liet mijn mannetje de foto zie en die sloeg een harde *zucht*quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
die gaat dan niet meequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was m'n aandacht weer de hele tijd naar je vent gericht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik liet mijn mannetje de foto zie en die sloeg een harde *zucht*
en liepschuddend weg......
and the love is gone![]()
![]()
Die had toch met die Sabine?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
Bart van Big Brother 1 heeft een relatie gehad met Willem Oltmans
Nee doe jij maar gewoon dingen voor me uit.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
ooo, dat soort onderzoek!quote:Met Willem Oltmans dook hij de onderzoeksjournalistiek in.
Heb je niet gevraagd wat dat nou kost?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Het was een foute enge oude man, met een jonge allochtoon.
die jongen kan zich ook laten onderhouden door die rijke kerel. Is niets vreemd aan. Ik ken een paar jongens die zich laten onderhouden door verschillende kerels over de wereld. Vliegen van hot naar her. Opdraven op feestjes etc. Niet dat ik dit verheerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij de AH XL liep een man van ergens in de vijftig rond met aan zijn arm een jongen van ik schat een jaar of twintig.
dus je zit ook Resident Evil te kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, mannen die vrouwen haten als film is best te pruimen. Zelfs als je het boek gelezen hebt.
ik gok op stieg Larssonquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je zit ook Resident Evil te kijken.![]()
vader en zoon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij de AH XL liep een man van ergens in de vijftig rond met aan zijn arm een jongen van ik schat een jaar of twintig.
hoe wenst u uw koffie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning, iets lekkers bij de koffie/thee?
[ afbeelding ]
Zoiets zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een drama met verjaardagen
Net inkopen gedaan bij de sligro... laat k thuis de bak saus op de grond kletteren.
Die dus opengescheurd. En bij het zoeken van een ander bakje flikkert de zak bloem uit de kast
Goed. Laten we zo maar even gaan omkleden en gaan poetsen
Rent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Rent een mooie film/musical zeg.
.
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En daar is alles mee gezegd?
Dan neem je dubbel maltquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut mijn single malt is op.
Isle of Islay ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut mijn single malt is op.
Die van gister was leuker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning, iets lekkers bij de koffie/thee?
[ afbeelding ]
Zoek even iets lekker vers' op danquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die is nu niet vers meer.
quote:
Demetrio en Quironquote:Op zondag 12 september 2010 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie heb je vermoord en opgegeten dan?
Zat er niks smakelijks tussen?quote:
Z'n vriend waarschijnlijk...quote:
Hej hoe was/is jouw weekendje weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |