Ik ben sowieso links.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu dus ook rukken met links ?
Ik snap het woord 'parodie' niet helemaal geloof ik in deze contextquote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe ik ook geregeld in een gaybar, als parodie
iedereen moet als dragqueen komen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Thema van mijn feestje voor vanaaf kreeg ik net binnen
[ afbeelding ]
Hoe dom ben je dan om het boven die asperges uit te laten komenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
STEVE!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-aspergeveld.html
Ze hebben je handeltje ontdekt!
Dat wordt cardio'en dan he?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
De aanhechting bij mijn rechterschouder is ontstoken. Ik mag voorlopig even niet meer trainen.
Niksquote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Zomaar jarig allebei! Wat hebben jullie gekregen..?
was da dan weer?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben sowieso links.![]()
of
[ afbeelding ]
Dat liedje heeft hetzelfde melodietje als "sinterklaasje kom maar binnen met je knecht".. moet jij raden welke van de twee er nu in mijn hoofd zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, goedemiddag trouwens, maar zeg, ik loop hier met twee violen, een trommel en een fluit.![]()
![]()
ik heb hem net via zijn interkom toegezongenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Och wa erg voor onzen Ang3l gaot het ok nog es onwirre op zunne verjaordag
Een heuse serenade!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb hem net via zijn interkom toegezongen
Ziedde? Tekens zen ut. TE-KENS!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Och wa erg voor onzen Ang3l gaot het ok nog es onwirre op zunne verjaordag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |