Gefeliciteerd, je bent nu deel van de massa.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb Ang3l nog geprobeerd de versieren.
misleidende nickname's.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu deel van de massa.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb Ang3l nog geprobeerd de versieren.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een groepsportret van Ang3l-formaat, waar alle [homo]'s naakt op staan.
Anders photoshop je toch gewoon de DN's bij elkaar?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een groepsportret van Ang3l-formaat, waar alle [homo]'s naakt op staan.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders photoshop je toch gewoon de DN's bij elkaar?
Dankje. Echt waar. Door deze ervaring ben ik wijzer geworden en tegen alle verwachtingen in is mijn zelfvertrouwen juist toegenomen.quote:
ja, sowieso. Ik wil gewoon sporten. Dus hardlopen, cardio etc..quote:
Uit de goot? Ik dacht niet eens aan seksquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, sowieso. Ik wil gewoon sporten. Dus hardlopen, cardio etc..
haal je hoofd uit de goot met je![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit de goot? Ik dacht niet eens aan seks
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershowquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
al einig idee wanneer je naar Nederland komt?
Top, ben ik hier ook nog.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershow
oeh dan kun je als je wilt naar mijn afstudeervoorstelling komen kijken speelt van 11 tot en met 13 November, een toneelversie van Company van Sondheimquote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 21oktober-18 november, give or take a day. Moet nog boeken maar ik heb 23 oktober en 16 november een theatershow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |