Je bent enorm ongeduldigquote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef kres het volgende:
EN ? Zit er al wter?![]()
of ben ik enorm ongeduldig?
quote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent enorm ongeduldig
Ik heb net boodschappen gedaan, nu ff mijn rug rust geven. Om een uur of 2-3 ga ik eens starten
Krijg ik die lekkere knul er gratis bij danquote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef Juup© het volgende:
En wanneer is het tijd om te
[ afbeelding ]
oogsten?
P.S.
Zo'n aquarium in de toekomst iets voor jou?
[ afbeelding ]
ik wil wel eens langskomen..quote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Krijg ik die lekkere knul er gratis bij dan?
Ik ben al bezetquote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Krijg ik die lekkere knul er gratis bij dan?
Spannendquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef BrandX het volgende:
Goed, ik ga aan fase II beginnen, de achterwand in het aquarium plakken
tot over ik weet niet hoelang![]()
Vergeet de vissen nietquote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef BrandX het volgende:
het spannendste moet nog komen natuurlijk, ik moet de hele filter-verwarming-gebeuren er ook nog in plaatsen![]()
En dan moet het water er ook nog in straks![]()
Dat is een antieke waterpas, zo worden ze niet meer gemaakt denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef BrandX het volgende:
nou, de achterwand ligt al bijna een uur te drogen. Ik ga zo nog eens de filter-thermostaatdinginelkaarzetinstructie goed doorlezen en in elkaar zetten.
Eerst maar even de check of de bak waterpas komt te staan:
[ afbeelding ]
Ja dus
mooi he? Ben er dan ook erg zuinig opquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een antieke waterpas, zo worden ze niet meer gemaakt denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |