M'n warrior krijgt als mainspec sowieso prot. Ga wel een duelspec nemen voor DPS maar ikwil gewoon snel door dungeon heen kunnen kachelen, m'n mage als dps door dungeons heen levellen duurde me veel te lang.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:21 schreef jagga het volgende:
[..]
wat ga je doen?
questen of via randoms lvlen?
Wat advies:
questen? ga prot op lvl 40. Echt. er is bijna niets wat je niet kunt soloen, en nu met de revenge die cleaved en meer dmg doet = snel
dungeons? ook protniets sneller dan een instant dungeon invite en warriors (mits aardig gespeeld) zijn echt goede tanks in lowlvl spul.
ik heb wow geinstalleerd op mijn externe HDD. Ik kan mijn wowmap gewoon ergens na toe zetten (pc van kameraad bv) en hij kan direct spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef GI het volgende:
Als je wow wil installeren op een tweede PC kan je gewoon je gehele game map kopieėren naar de andere PC
Ik heb nu al 2x gehad dat ik hem kopieerde en dat hij dan later tijdens het spelen je er om de 15 min uitgooit. Sindsdien installeer ik gewoonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:00 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb wow geinstalleerd op mijn externe HDD. Ik kan mijn wowmap gewoon ergens na toe zetten (pc van kameraad bv) en hij kan direct spelen.
15 min data kopieren tegenover 1 dag installeren/patchen. hmm.. moeilijke keuze
Ach, paar uurtjes en hij is geinstalleerd hoor. Sowieso kun je de patchfiles overkopieren, scheelt een hoop met downloaden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:00 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb wow geinstalleerd op mijn externe HDD. Ik kan mijn wowmap gewoon ergens na toe zetten (pc van kameraad bv) en hij kan direct spelen.
15 min data kopieren tegenover 1 dag installeren/patchen. hmm.. moeilijke keuze
RAFquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef Mister_T het volgende:
Samen met een vriend weer begonnen met wow, ik hem gerecruit voor 300% xp en free lvls.
Na 3 weken in het bezit van een:
65 Lock
61 Paladin
61 Druid
60 Rogue (volledig gratis gekregen met lvls)
Nu bezig met een shaman, we moeten maximaal gebruik maken van het shared accoutn gebeuren aangezien het maar werkt tot lvl 60 en 3 maanden duurt
Daarna maar eentje uitkiezen om naar 80 te brengen
Je kan ook een goblin of worgen warlock of warrior makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
RAFinderdaad super qua xp. Vooral quests
Wel is het idd handiger om er iemand voor bij te vinden, ik heb het een tijdje gedaan met een 2e account wat ik daarvoor had aangemaakt. Doordat je erg veel aan het switchen bent tussen schermen en het char wat op /follow staat toch vrij snel achterop raakt door lag of vast komt te zitten was het minder succesvol dan ik had gehoopt. Uiteindelijke tijdwinst bijna 0maar je hoeft wel minder 'old content' door te lopen.
Ik heb als het goed is zelfs nog een maand over... zit nu te twijfelen of ik er nog iets mee wil doen. Ik heb zowat alle classes al gespeeld en vindt het eigelijk zonde om die die nog over zijn (warrior, warlock) er nu ook doorheen te jagen
Komen er dan ook geheel nieuwe questgebieden bij eigelijk? In Cata? En dan bedoel ik niet de startgebieden maar lvl 10-60 enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook een goblin of worgen warlock of warrior makenHandig om de nieuwe content eens rustig te bekijken.
Tip: lees de nieuwsberichten over Cataclysm eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Komen er dan ook geheel nieuwe questgebieden bij eigelijk? In Cata? En dan bedoel ik niet de startgebieden maar lvl 10-60 enzoanders heb ik tegen de tijd dat Cata er is natuurlijk geen RAF meer
Eh, heel Azeroth is op de schop gegaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen er dan ook geheel nieuwe questgebieden bij eigelijk? In Cata? En dan bedoel ik niet de startgebieden maar lvl 10-60 enzoanders heb ik tegen de tijd dat Cata er is natuurlijk geen RAF meer
Jullie weten er alles al van, waarom zou ik het allemaal gaan opzoeken... dan is ook de verassing wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tip: lees de nieuwsberichten over Cataclysm eens
Eh... 'de verassing' ? Je gaat toch niet zomaar een spel/uitbreiding kopen zonder dat je ook maar iets er van weet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jullie weten er alles al van, waarom zou ik het allemaal gaan opzoeken... dan is ook de verassing weg
Sounds goodquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, heel Azeroth is op de schop gegaanDaarbij zijn er idd allemaal nieuwe questgebieden ja
Zo deed ik het bij wotlk ook hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh... 'de verassing' ? Je gaat toch niet zomaar een spel/uitbreiding kopen zonder dat je ook maar iets er van weet?
En dan zeker achteraf gaan klagen als Cata kut is he?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo deed ik het bij wotlk ook hoor
Duhquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En dan zeker achteraf gaan klagen als Cata kut is he?![]()
Jup, en dan halfslapend om 3 uur 's nachts door de week met jezelf in discussie gaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat lijkt mij ook cool, beetje crap verzamelen enzo.
Het is net liefde. Het komt pas als je t niet zoektquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, het geluk van sommigen. Ik doe elke lockout Zul Gurub om die mounts te krijgen aangezien ik dat tof vind en ze spaar. Een vriend van me geeft er niks om. Hij loopt een keer Zul Gurub in om de achieve te halen en boem. De tijger. /jaloers
misschien moet ik dan maar eens ophouden met hopen op bryntroll en DBWquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is net liefde. Het komt pas als je t niet zoekt
Moet je doen! Ik heb op mijn paladin echt weken gehoopt op Bryntroll, en na zo'n 12 runs had ik de hoop opgegevenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:49 schreef jagga het volgende:
[..]
misschien moet ik dan maar eens ophouden met hopen op bryntroll en DBW
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, het geluk van sommigen. Ik doe elke lockout Zul Gurub om die mounts te krijgen aangezien ik dat tof vind en ze spaar. Een vriend van me geeft er niks om. Hij loopt een keer Zul Gurub in om de achieve te halen en boem. De tijger. /jaloers
Zou Blizzard keyloggers gebruiken? Ieder item wat je opzoekt of intikt krijg dan automatisch een lagere droprate ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik heb op mijn paladin echt weken gehoopt op Bryntroll, en na zo'n 12 runs had ik de hoop opgegeven(of hij dropte niet, of ik verloor de roll). Toen dropte hij, en 5 mensen rollen er op.. ik dacht voor de lol, ik /roll ook.. rol ik 100 en win 'm nog ook! En daarbovenop won ik die run ook nog 2 marks om mn T10 te upgraden, ik had geluk toen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef lifeblind het volgende:
Geen idee, Bryntroll was het enigste item wat ik niet meteen kreeg
Ik sta er bij mij in de guild namelijk bekend om op iedere char die ik speel, asociaal hoog te rollen altijd
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Achievement van Zu'Gurub en dan krijgt hij die mount.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!
100 Mounts wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!
Of op die fiets inderdaad.quote:
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:24 schreef internal het volgende:
[..]
Achievement van Zu'Gurub en dan krijgt hij die mount.
Wat een mierenneukerij weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=frootsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.
Dit bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat een mierenneukerij weer.Hij kan toch alle bosses doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |