Eh... 'de verassing' ? Je gaat toch niet zomaar een spel/uitbreiding kopen zonder dat je ook maar iets er van weet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jullie weten er alles al van, waarom zou ik het allemaal gaan opzoeken... dan is ook de verassing weg
Sounds goodquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, heel Azeroth is op de schop gegaanDaarbij zijn er idd allemaal nieuwe questgebieden ja
Zo deed ik het bij wotlk ook hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh... 'de verassing' ? Je gaat toch niet zomaar een spel/uitbreiding kopen zonder dat je ook maar iets er van weet?
En dan zeker achteraf gaan klagen als Cata kut is he?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo deed ik het bij wotlk ook hoor
Duhquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En dan zeker achteraf gaan klagen als Cata kut is he?![]()
Jup, en dan halfslapend om 3 uur 's nachts door de week met jezelf in discussie gaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat lijkt mij ook cool, beetje crap verzamelen enzo.
Het is net liefde. Het komt pas als je t niet zoektquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, het geluk van sommigen. Ik doe elke lockout Zul Gurub om die mounts te krijgen aangezien ik dat tof vind en ze spaar. Een vriend van me geeft er niks om. Hij loopt een keer Zul Gurub in om de achieve te halen en boem. De tijger. /jaloers
misschien moet ik dan maar eens ophouden met hopen op bryntroll en DBWquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is net liefde. Het komt pas als je t niet zoekt
Moet je doen! Ik heb op mijn paladin echt weken gehoopt op Bryntroll, en na zo'n 12 runs had ik de hoop opgegevenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:49 schreef jagga het volgende:
[..]
misschien moet ik dan maar eens ophouden met hopen op bryntroll en DBW
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, het geluk van sommigen. Ik doe elke lockout Zul Gurub om die mounts te krijgen aangezien ik dat tof vind en ze spaar. Een vriend van me geeft er niks om. Hij loopt een keer Zul Gurub in om de achieve te halen en boem. De tijger. /jaloers
Zou Blizzard keyloggers gebruiken? Ieder item wat je opzoekt of intikt krijg dan automatisch een lagere droprate ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik heb op mijn paladin echt weken gehoopt op Bryntroll, en na zo'n 12 runs had ik de hoop opgegeven(of hij dropte niet, of ik verloor de roll). Toen dropte hij, en 5 mensen rollen er op.. ik dacht voor de lol, ik /roll ook.. rol ik 100 en win 'm nog ook! En daarbovenop won ik die run ook nog 2 marks om mn T10 te upgraden, ik had geluk toen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef lifeblind het volgende:
Geen idee, Bryntroll was het enigste item wat ik niet meteen kreeg
Ik sta er bij mij in de guild namelijk bekend om op iedere char die ik speel, asociaal hoog te rollen altijd
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Achievement van Zu'Gurub en dan krijgt hij die mount.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!
100 Mounts wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Maar de tijger boss geeft helemaal geen achievement!
Of op die fiets inderdaad.quote:
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:24 schreef internal het volgende:
[..]
Achievement van Zu'Gurub en dan krijgt hij die mount.
Wat een mierenneukerij weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=frootsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je krijgt de achievement van Hakkar, niet van de Thekal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |