Wat lief dat je dat zo zegt..quote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, heb je eigenlijk wel verdiend he, raak in de eerste ronde. Jij hebt je portie wachten al gehad dacht ik zo.
Nieuwe dames: welkom
Ja, maar gezien mijn "historie" 1e keer na ruim een jaar, 2e keer na 2,5 jr + IUI mbt zwanger worden, zou het echt een hele grote verrassing zijn...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef danic het volgende:
Diaan, het zou zomaar kunnen hoor.
Een vriendin van mij heeft inmiddels 2 lieve zoontjes, allebei in 1x raak!
Nee hoor, erg is het zeker niet, maar ik denk alleen niet dat je er veel mee op schiet. Ze zeggen dat een test uiterlijk 4 dagen vóór je NOD gedaan kan worden. Maar ik snap je nieuwsgierigheid en ongeduldigheid misschien!quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik hoop wel op die 28 dagen, anders zou ik al mega nerveus worden als het 1 dag later komt! hahaha! Is het erg als ik dan gelijk de dag erna al ga testen, ook al weet ik mijn cyclus totaal nog niet??
dat had ik zaterdag en zondag ook een klein beetje... Sinds zondag avond ook echt mega buikpijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Welkom DebjeD en Aventura!
Wat spannend Diaan! (de wonderen zijn de wereld nog niet uit!)
Ik heb vanaf zondag af en toe wat bruin slijm bij het vegen. Ik zit alweer op dag 35, had toch gehoopt rond de 31 dagen te zitten.
Nou ik heb wel al 2 dagen last van veel krampen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dat vind ik ook altijd lastig. Ik begin tegenwoordig maar gewoon met tellen als het echt doorzet. Ik voel niks wat op ongesteldheid lijkt. Misschien was het wel van een hele late eisprong ofzo.
Hey wat tof! Spannend!quote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend laatste pil genomen
Sommigen kennen me misschien van het rammelaarstopic. Daarin postte ik vorige week dat we mochten beginnen na stoppen van medicatie. En hier ben ik dan. Ik zal in het begin nog wel veel lurken. Er valt gewoon nog maar weinig te zeggen, ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn ook. Maatregelen die ik nu al neem: foliumzuur slikken en minderen met drank (vriend ook). Spannend!!!
Moest het even een paar keer lezen, maar je bedoelt dat wanneer mijn cyclus dus bijvoorbeeld 35 dagen zou duren, dat ik er dus niets aan heb om te testen.... werd even in de war gebracht door het woordje uiterlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Nee hoor, erg is het zeker niet, maar ik denk alleen niet dat je er veel mee op schiet. Ze zeggen dat een test uiterlijk 4 dagen vóór je NOD gedaan kan worden. Maar ik snap je nieuwsgierigheid en ongeduldigheid misschien!
Dankjewel! Ook aan de anderen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey wat tof! Spannend!Succes!
Ik had het ook iets handiger moeten formuleren geloof ik...Sorry!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef Susie het volgende:
[..]
Moest het even een paar keer lezen, maar je bedoelt dat wanneer mijn cyclus dus bijvoorbeeld 35 dagen zou duren, dat ik er dus niets aan heb om te testen.... werd even in de war gebracht door het woordje uiterlijk![]()
Maar goed, verwacht ook niet dat het gelijk raak is, maar toch he?![]()
Welkom ook Aventura! Ik had me ook voorgenomen er niet veel mee bezig te zijn, maar onbewust houd het me toch echt wel bezig hoor... wat nou als, en dan en hoe en wanneer.... pfffff... maar goed, ga ervanuit dat dat komt omdat het gewoon allemaal nieuw is enzo....
Als er toen een succesvolle bevruchting heeft plaatsgevonden denk ik dat je test positief zou moeten zijn op dag 30. Maar je kunt natuurlijk ook een paar dagen later (van diezelfde vrijpartij) pas een bevruchting hebben gehad en dan zit je misschien net op het randje wat testen betreft. Gewoon over een paar dagen nog een keer?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ga ook voor je duimen Charmed-angel!
(even een sukkelig vraagje he, als je het op dag 15 van je cyclus voor het laatst hebt gedaan en op dag 30 heb getest, zou hij toch uit moeten slaan he?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |