gewoon proberen, als de controle streep nog werkt dan moet de test betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, jullie helpen niet
Het is nog steeds niet doorgebroken, en ik heb zojuist testen gekocht, maar ik wil toch echt op mn vriend wachten... en die heeft een seminar vanmiddag dus kan ook niet eerder naar huis komen. Jammer maar helaas.
De overdatum test was goed tot oktober 2007
Volgens mij kan dat wel. Het is in ieder geval zo dat ik tijdens de acupunctuurbehandeling een normale cyclus kreeg en op de echo waren er ook geen trosjes eiblaasjes meer te zien. Was best verwonderlijk. Je hoort ook wel van meiden die overgewicht hebben, er meer last van hebben en als ze afvallen dat ten goede komt aan PCOS. Ik heb ook overgewicht, maar mijn gyn heeft daar nooit een punt van gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
LB balen!
Hier lijkt mijn cyclus gewoon op gang te komen. Juh.
Diaan, ik hoop dat je gewoon een fijne cyclus krijgt. Kan PCOS 'over' gaan?
Ja, dat dan weer wel! En in september zijn de campings vast niet zo drukbezetquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
LB wat balen zeg...heb je nu je vruchtbare dagen tijdens de vakantie??
![]()
Wah! Des te meer reden om lekker tegen elkaar aan te kruipen en gebruik te maken van de vruchtbare dagen!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel! En in september zijn de campings vast niet zo drukbezet
{alhoewel het wel erg koud wordt, brrr.....)
Dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef Susie het volgende:
[..]
Wah! Des te meer reden om lekker tegen elkaar aan te kruipen en gebruik te maken van de vruchtbare dagen!!
Ik heb mezelf ingesteld op NOD de 24ste, maar nog niet officieel, aangezien ik net begonnen ben en mijn cyclus dus nog niet weet (ben uitgegaan van het gemiddelde van 28 dagen... we shall see!)quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Diaan (?) en Kolonia dan de eerstvolgenden zijn die een streepjeof een nieuwe NOD
komen melden.
Ik hoop wel op die 28 dagen, anders zou ik al mega nerveus worden als het 1 dag later komt! hahaha! Is het erg als ik dan gelijk de dag erna al ga testen, ook al weet ik mijn cyclus totaal nog niet??quote:Op maandag 13 september 2010 07:37 schreef GirlGoneBad het volgende:
Volgens mij is 33 dagen nog niet zo zorgwekkend hoor, de ideale cyclus van 28 dagen komt volgens mij niet zo mega vaak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |