spannend LB! zou wel erg leuk zijn om samen te gaan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop elk uur even naar de wcmaar nog steeds geen bloed hier, dus ik blijf nog wel even lopen denk ik
Ik moet of dit weekend uitgaande van de laatste ongi of rond dinsdag eisprong rond dinsdag gehadongi worden. Het zijn dus even spannende dagen, maar ik ga er nergens van uit..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Diaan (?) en Kolonia dan de eerstvolgenden zijn die een streepjeof een nieuwe NOD
komen melden.
Jij hebt echt zelfdiscipline!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Als het vanmiddag nog niet doorgebroken is ga ik een test kopen
Nou.. Doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik moet echt even op mn handen gaan zitten!! Want eigenlijk wil ik helemaal niet testen als ik alleen thuis ben, maar ik heb net boven een over-datum test gevonden
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou.. DoenAlstie over datum is.. Ach.. Dan koop je toch een nieuwe en doe je die morgen
![]()
maakt toch niet uit als hij ovver de datum is, is de test heeeeeel lang over de datum?? of valt het wel mee. Ik zou het wel weten, piesen op da ding!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik moet echt even op mn handen gaan zitten!! Want eigenlijk wil ik helemaal niet testen als ik alleen thuis ben, maar ik heb net boven een over-datum test gevonden
Spannend diaan! Voel je al iets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Spannend LB.
[..]
Ik moet of dit weekend uitgaande van de laatste ongi of rond dinsdag eisprong rond dinsdag gehadongi worden. Het zijn dus even spannende dagen, maar ik ga er nergens van uit..
Bij mijn vorige poging, voor mn laatste zwangerschap, voelde ik elke maand van alles... en toch was het nooit raak. ik had pcos en na ruim 2,5 jaar zwanger geworden dmv IUI Uit zelfbescherming ga ik dus niet meer op signalen van mn lichaam af. Ik wacht geduldig mn NOD af en daarna nog een weekje en dan zien we wel verder. Door de PCOS had ik soms cycli van over de 40 dagen. Dit is trouwens pas de 1e poging na het verwijderen van het spiraaltje, ik reken dus nergens op... met een cylcus van rond de 30 dagen zou ik al blij zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:37 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Spannend diaan! Voel je al iets?
Hmm goede vraag. Nooit over nagedacht eigenlijk. Nu ik erover nadenk: het ligt er helemaal aan hoe mn cyclus is... als mn cyclus gewoon normaal is, dan zou ik niet meer naar de acupuncturist gaan. Mocht het blijken dat het toch weer erg onregelmatig is, dan zal ik zeker overwegen weer naar acupuncturist te gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Poppedein het volgende:
Diaan, wat ik me trouwens afvroeg, je bent heel duidelijk over dat jullie nu geen stappen meer richting de medische molen willen, als het lukt lukt het en zoniet zijn jullie compleet met jullie 2 prachtige mannekes, maar zou je wel weer de gang naar de acupuncturist maken? Of is dat al a bridge too far?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |