Ik heb het ook weleens gedaan. Iemand die verder van me af stond.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een aantal keren melding gemaakt van dergelijke fraude, maar dat wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben.
Nou ik eigenlijk ook niet...Maar toch is het wel zo.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het downen van 'illegale' (ik noem het zelf liever gratis ter beschikking gestelde) software vind ik geen crime
Ik zal duimen tot ik een ons weeg voor je! toi toi toiquote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Of jullie maandagmiddag vanaf half 3 willen duimen voor me
ahhh beterschap!! Altijd lullig , zo'n behulpzame arts......quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom hebben we het over fraude? Niet nieuwsgierig verder![]()
Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dusWas ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.
Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomenLeuk zo'n virusje.
Oef Jill , beterschap!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dusWas ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.
Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomenLeuk zo'n virusje.
Ahwwww... Beterschapquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Een backup toch , voor als er iets gebeurt met het origineelquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ach, Brein noemt het diefstal.. Maar je maakt een kopietje, dus dat is toch wat anders in mijn beleving
Bijna 200 euro aan kleingeld!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh zo'n spaarpot hebben wij ook. Mag over 2 jaar open
Ah daarom komt de ziektewetinspecteur zo vaak aan mijn deur.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een aantal keren melding gemaakt van dergelijke fraude, maar dat wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben.
Das toch weer lekkerquote:
Ik ga voor een wandelingetjequote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef GotC het volgende:
Ik ga m'n hardloopkleren maar weer eens aantrekken
dat was ik niet!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef SolidasRock het volgende:
Ah daarom komt de ziektewetinspecteur zo vaak aan mijn deur.
Tis idd heerlijk weer, Al 2 keren van trui veranderd en zelfs jas uitgedaan. Zo warm vind ik het.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Das toch weer lekkerDaar heb je wel een mooie 28" TV van...
Het is trouwens heeeeeerlijk weer echt... lekker stukje fietsen als ik straks thuis ben
O, maar als je mij verklikt en een beloning krijgt, fifty fifty delen met mij, oke?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat was ik niet!Ik zoek mn heil buiten Den Haag, genoeg te halen daar
Trek dan van die leuke zwembroek aan (die je ook droeg in Tunesie)!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tis idd heerlijk weer, Al 2 keren van trui veranderd en zelfs jas uitgedaan. Zo warm vind ik het.
Toegegeven, dit huis is veel groter, maar ik ben toch echt heel vlot bij je als je weer zo brutaal doet tegen me....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
Trek dan van die leuke zwembroek aan (die je ook droeg in Tunesie)!
wat gezeur over warm dan weer over regen. blabla![]()
Ja , adrem is wat anders dan dissen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Atreidez het volgende:
Leuk stukje van de gasten van Oh Oh bij DWDD:
Jokertje dist jarige DWDD-presentator
Al is mijn definitie van dissen toch ietsjes ergers.. Ws is de schrijver niet gewent met wat ze in Den Haag als dissen beschouwen
Da's goedquote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. 5 pagina's verder..
werk ik eens een middagje , ben ik jullie meteen kwijt!
wel weer goede discussies.. ik hou daar wel van.. vind het toch leuk dat er af en toe van die discussies langskomen in het topic
oeh.. morgen mag ik naar de fysio!!![]()
hopelijk kan ik daarna m'n hoofd weer draaien![]()
LC ik gooi vanavond een enveloppe door de brievenbus ( naja ik bel wel even aan om niet bij de verkeerde geld in de bus te gooien)
En nou in het Nederlands?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
hmm
vrouwen en mannen namen die beginnen met een M
*stelt een MEN topic reeks voor*
Jaaaa...? Wát is daarmee???quote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
hmm
vrouwen en mannen namen die beginnen met een M
Ik ken een gezin waarbij de namen van paps, mams en de 4 dochters met een A beginnen.. Echt, dat kan toch niet handig zijn met de post?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:44 schreef Lovechild het volgende:
Jaaaa...? Wát is daarmee???
Onze kindjes beginnen daarom dus bewust niet met de M...
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ken een gezin waarbij de namen van paps, mams en de 4 dochters met een A beginnen.. Echt, dat kan toch niet handig zijn met de post?
Ik ken een Bas Nas maar Anna wint!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef GotC het volgende:Nee niet echt.
Nu we het toch over leuke namen hebben, ik had vroeger een lerares die Anna Nas heette. Ja, echt.
Komt morgen voor jou beter uit?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
SaR, zou jij kunnen helpen met de dozen in de auto tillen?? m'nligt inmiddels in coma op bed ( oude lul.. een beetje moe van dat avontuur van gister..*pfoe* ) en die krijg ik echt niet mee!!
En om het nou WEER uit te stellen ( je moet ondertussen wel wat van me denken met dat uitstel gedrag van me)
Ik ben altijd erg fan van de rare namen top zoveel van Coen & Sander op 3FM. D'r zitten soms echt zulke briljante tussen! En dan gaan ze die mensen ook nog opbellen......sommige reageren echt heel tof anders zijn echt heel evil (ws vroegah veel gepestquote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]Nee niet echt.
Nu we het toch over leuke namen hebben, ik had vroeger een lerares die Anna Nas heette. Ja, echt.
Dat ik dit niet snapte zegquote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een MEN lepeltopic
(kom je wel eens buiten je virtuele huis??)
Moet je een tweeling zijn met dezelfde initialen. Dat kan ook echt problemen opleveren in de administratie van bedrijven heb ik weleens begrepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ken een gezin waarbij de namen van paps, mams en de 4 dochters met een A beginnen.. Echt, dat kan toch niet handig zijn met de post?
Waarom was jij zo snel terug dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
KloterugGotC Loopt gelukkig nog wel ergens in de rondte
Dat is best grappigquote:Op donderdag 9 september 2010 19:51 schreef Lovechild het volgende:
Overigens van een andere categorie: De initialen van de namen van Oudste Zoon spellen zijn roepnaam.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom was jij zo snel terug dan?
Ik heb net nog 41km weggetrapt naar Hoek van Holland, was echt heerlijk.. Beetje harde wind, heen gemiddeld 22 en terug 31
Had alleen verkeerd shirt aan, en nu heb ik au in me tepel
Omdat mn rug niet verder wildequote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom was jij zo snel terug dan?
Ik heb net nog 41km weggetrapt naar Hoek van Holland, was echt heerlijk.. Beetje harde wind, heen gemiddeld 22 en terug 31
Had alleen verkeerd shirt aan, en nu heb ik au in me tepel
Ik wou nog ff vertellen dat Droopy toch niet zwanger is. Ze is gewoon zo slank dat als ze veel zit te eten dat het dan mega zwanger uitziet. Nu wordt ze stilaan dikkerder en volgens mij vreet ze ook niet zoveel meer en dus loopt ze niet meer rond met een megabuik.quote:
Waarom ga je ook niet fietsen dan?quote:
Ik wil lopenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom ga je ook niet fietsen dan?Iig minder belasting voor je rug.
Nou, vort naar buiten met die slet danquote:Op donderdag 9 september 2010 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wou nog ff vertellen dat Droopy toch niet zwanger is. Ze is gewoon zo slank dat als ze veel zit te eten dat het dan mega zwanger uitziet. Nu wordt ze stilaan dikkerder en volgens mij vreet ze ook niet zoveel meer en dus loopt ze niet meer rond met een megabuik.
* SolidasRock duwt summer80 naar buiten, vort zegt ome atreidez!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nou, vort naar buiten met die slet danHet kan nog net zo voor de herfst.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock duwt summer80 naar buiten, vort zegt ome atreidez!
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock duwt summer80 naar buiten, vort zegt ome atreidez!
Niet roddelen over mij he!! Pas op hoor anders krijgen jullie schop onder jullie ballen. Ehum.... bedoel onder jullie billen.quote:
komt zeker beter uit!!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt morgen voor jou beter uit?
Morgen maar pepermuntjes halenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, dan hoef ik geen pepermuntjes te halen (shoarma gegeten met veel knoflook... )
Ja we eten meestal elke dag lekker..quote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef Atreidez het volgende:
Eten jullie elke dag lekker ofzo?Ik moet zo nog witlof koken ...
Prrrr prrr katjequote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef summer29 het volgende:
[..]
[..]
Niet roddelen over mij he!! Pas op hoor anders krijgen jullie schop onder jullie ballen. Ehum.... bedoel onder jullie billen.
ons wekelijkse hoogtepunt!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |