Onbedoeld gesplitst...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik verraad gewoon niet graag . Ik spaar om leuke dingen te doen en daar werk ik ook voor . Ik kan ook niet alles doen , het gras is altijd groener bij de buren . Maar ik ben tevreden en gelukkig met wat ik kan doen en mensen die het beter hebben en dus meer kunnen doen , daar ben ik ook blij voor .
Oh zo'n spaarpot hebben wij ook. Mag over 2 jaar openquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb mijn spaarpotje opengemaakt met blikopener, nu ff naar bank brengen en kijken of het genoeg is voor een tv.
Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dusquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die keus heb ik gemaakt toch?
Maar dat wil niet zeggen dat ik het nog steeds niet vind kunnen. Of zou die keus ook automatisch moeten inhouden dat ik mijn mening er niet over mag geven?
Nee ik was even aan het vissenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Want...?
Van hen mag je wel vrouwtjes zeggen?
Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dus. Zeker niet op de persoon af
Edit : Overigens geef ik mijn geld vaak zat uit aan onbenullige extra's die niet noodzakelijk zijn maar dat vind ik leuk . Ik hou van leuke spulletjes, sieraden , hebbedingetjes, kleren die ik vervolgens maar 1 keer draag
(nu ik het daarover heb , is er hier iemand die maat 36/38 past dan heb ik nog een retrojurk van Jade liggen ..mag je zo hebben! ) .
Snap je uitgegooide hengel nog steeds nietquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik was even aan het vissen
Ik moest ineens aan ze denken nu het zo over 'ik uit mijn mening' maar gaat
Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb.![]()
Ik vind dat best interessant; wie er welke vorm van misdaad nou ernstig vind.
Je mist alleen nog een stoere vent! Maar ik denk dat wat jij voor elkaar boxt zo nog intensiever is dan een carrierequote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een baan , ik verzorg mijn huishouden , ben moeder , onderhoud een sociaal leven , ruim altijd alles netjes op , doe alsof ik een lief en gezellig mens ben en ik kan goed sparen (doelen vooral weliswaar) ... is dat nog niet genoeg
De grootste bankroof zal niet meer fysiek zijn maar volledig digitaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ooit weleens gezegd dat je zelfs mijn respect kunt krijgen wanneer je de perfecte bankroof pleegt. Dus zonder doden/gewonden cq bedreigingen en dan ook niet gepakt worden. Met hedendaagse technologien is het praktisch onmogelijk om zoiets voor elkaar te krijgen. Vandaar dan dat stukje respect. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag blijft.
Ja precies. Er zijn veel gradaties.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.
Ik heb het ook weleens gedaan. Iemand die verder van me af stond.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een aantal keren melding gemaakt van dergelijke fraude, maar dat wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben.
Nou ik eigenlijk ook niet...Maar toch is het wel zo.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het downen van 'illegale' (ik noem het zelf liever gratis ter beschikking gestelde) software vind ik geen crime
Ik zal duimen tot ik een ons weeg voor je! toi toi toiquote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Of jullie maandagmiddag vanaf half 3 willen duimen voor me
ahhh beterschap!! Altijd lullig , zo'n behulpzame arts......quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom hebben we het over fraude? Niet nieuwsgierig verder![]()
Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dusWas ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.
Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomenLeuk zo'n virusje.
Oef Jill , beterschap!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dusWas ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.
Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomenLeuk zo'n virusje.
Ahwwww... Beterschapquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Een backup toch , voor als er iets gebeurt met het origineelquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ach, Brein noemt het diefstal.. Maar je maakt een kopietje, dus dat is toch wat anders in mijn beleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |