abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86243266
Ik heb mijn spaarpotje opengemaakt met blikopener, nu ff naar bank brengen en kijken of het genoeg is voor een tv. :')
pi_86243273
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik verraad gewoon niet graag . Ik spaar om leuke dingen te doen en daar werk ik ook voor . Ik kan ook niet alles doen , het gras is altijd groener bij de buren . Maar ik ben tevreden en gelukkig met wat ik kan doen en mensen die het beter hebben en dus meer kunnen doen , daar ben ik ook blij voor .

Onbedoeld gesplitst...
Nu lijkt het net of ik een ander niet zou gunnen om meer geld te hebben. Kijk, als ze het nou zou doen omdat ze het anders echt niet zou redden, dan kan ik het me voorstellen. Heb ik er veel minder moeite mee dan wanneer dat geld wordt uitgegeven aan allerlei extra's die wel heel fijn zijn maar niet noodzakelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lovechild op 09-09-2010 15:19:50 ]
Don't you love her madly?
pi_86243410
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb mijn spaarpotje opengemaakt met blikopener, nu ff naar bank brengen en kijken of het genoeg is voor een tv. :')
Oh zo'n spaarpot hebben wij ook. Mag over 2 jaar open :Y
  donderdag 9 september 2010 @ 15:19:24 #229
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86243505
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Die keus heb ik gemaakt toch?
Maar dat wil niet zeggen dat ik het nog steeds niet vind kunnen. Of zou die keus ook automatisch moeten inhouden dat ik mijn mening er niet over mag geven?
Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dus ;) . Zeker niet op de persoon af O+

Edit : Overigens geef ik mijn geld vaak zat uit aan onbenullige extra's die niet noodzakelijk zijn maar dat vind ik leuk . Ik hou van leuke spulletjes, sieraden , hebbedingetjes, kleren die ik vervolgens maar 1 keer draag

(nu ik het daarover heb , is er hier iemand die maat 36/38 past dan heb ik nog een retrojurk van Jade liggen ..mag je zo hebben! ) .

[ Bericht 11% gewijzigd door tuintegel op 09-09-2010 15:26:06 ]
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86243600
Lang leve de PVV *O*
pi_86243782
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lang leve de PVV *O*
Want...?
Van hen mag je wel vrouwtjes zeggen? :P
pi_86243818
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Want...?
Van hen mag je wel vrouwtjes zeggen? :P
Nee ik was even aan het vissen ;)

Ik moest ineens aan ze denken nu het zo over 'ik uit mijn mening' maar gaat ;)
pi_86243966
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dus ;) . Zeker niet op de persoon af O+

Edit : Overigens geef ik mijn geld vaak zat uit aan onbenullige extra's die niet noodzakelijk zijn maar dat vind ik leuk . Ik hou van leuke spulletjes, sieraden , hebbedingetjes, kleren die ik vervolgens maar 1 keer draag

(nu ik het daarover heb , is er hier iemand die maat 36/38 past dan heb ik nog een retrojurk van Jade liggen ..mag je zo hebben! ) .
Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb. :@

Ik heb al eens vaker geïnformeerd hoe mensen hierover denken en het is best grappig dat veel mensen het niet zo'n probleem vinden. Terwijl het dus toch diefstal is. Heb ik ook weleens met M besproken: wat als ze zou inbreken en dezelfde hoeveelheid geld zou buitmaken?
Ik vind dat best interessant; wie er welke vorm van misdaad nou ernstig vind.

En onbenullige extra's die niet noodzakelijk zijn, zijn toch prima als je je dat kunt veroorloven van je eigen geld? Vind ik wel hoor :Y Zou het heel wat anders vinden wanneer je een bank overvalt en van dat geld dan lekker gaat shoppen (in het algemeen he, niet jij persoonlijk ;) )
pi_86244000
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee ik was even aan het vissen ;)

Ik moest ineens aan ze denken nu het zo over 'ik uit mijn mening' maar gaat ;)
Snap je uitgegooide hengel nog steeds niet -O- Vissen naar wat dan?
pi_86244135
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb. :@

Ik vind dat best interessant; wie er welke vorm van misdaad nou ernstig vind.

Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.

Ik heb ooit weleens gezegd dat je zelfs mijn respect kunt krijgen wanneer je de perfecte bankroof pleegt. Dus zonder doden/gewonden cq bedreigingen en dan ook niet gepakt worden. Met hedendaagse technologien is het praktisch onmogelijk om zoiets voor elkaar te krijgen. Vandaar dan dat stukje respect. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag blijft.

Iemand die het uitkeringenstelsel in Nederland gebruikt om er zelf beter van te worden daar spuug ik op.
pi_86244303
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een baan , ik verzorg mijn huishouden , ben moeder , onderhoud een sociaal leven , ruim altijd alles netjes op , doe alsof ik een lief en gezellig mens ben en ik kan goed sparen (doelen vooral weliswaar) ... is dat nog niet genoeg :*
Je mist alleen nog een stoere vent! Maar ik denk dat wat jij voor elkaar boxt zo nog intensiever is dan een carriere :*

Je bent het hebben van een hond ook nog vergeten trouwens :P
Where facts are few, experts are many.
pi_86244325
Ik heb een aantal keren melding gemaakt van dergelijke fraude, maar dat wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_86244338
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ooit weleens gezegd dat je zelfs mijn respect kunt krijgen wanneer je de perfecte bankroof pleegt. Dus zonder doden/gewonden cq bedreigingen en dan ook niet gepakt worden. Met hedendaagse technologien is het praktisch onmogelijk om zoiets voor elkaar te krijgen. Vandaar dan dat stukje respect. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag blijft.
De grootste bankroof zal niet meer fysiek zijn maar volledig digitaal ;)
pi_86244391
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.

Ja precies. Er zijn veel gradaties.
En zelf ben ik ook niet helemaal "schoon", want er staan hier bijv behoorlijk wat gedownloade spelletjes op de Nintendo's. Dat mag ook niet.
Het zal toch wel gaan om hoe groot de schade die er berokkent wordt. Bij fraude doe je geen mensen persoonlijk geweld aan, bij kindermisbruik verpest je een heel leven.
pi_86244595
Het downen van 'illegale' (ik noem het zelf liever gratis ter beschikking gestelde) software vind ik geen crime ;)
pi_86244603
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een aantal keren melding gemaakt van dergelijke fraude, maar dat wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben.
Ik heb het ook weleens gedaan. Iemand die verder van me af stond.
pi_86244652
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het downen van 'illegale' (ik noem het zelf liever gratis ter beschikking gestelde) software vind ik geen crime ;)
Nou ik eigenlijk ook niet...Maar toch is het wel zo.
Of is het hierbij ook zo dat je het wel mag gebruiken maar dat je het niet mag aanbieden :?
pi_86244666
Of jullie maandagmiddag vanaf half 3 willen duimen voor me :P
Ik ben van pindavlees
pi_86244698
Waarom hebben we het over fraude? Niet nieuwsgierig verder ;)

Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dus :W Was ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.

Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomen ;) Leuk zo'n virusje.
  donderdag 9 september 2010 @ 15:52:58 #245
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86244716
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Of jullie maandagmiddag vanaf half 3 willen duimen voor me :P
Ik zal duimen tot ik een ons weeg voor je! toi toi toi :P
pi_86244761
Ach, Brein noemt het diefstal.. Maar je maakt een kopietje, dus dat is toch wat anders in mijn beleving O-)
pi_86244763
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jill-RMC het volgende:

Vandaag naar de dokter geweest...aangezien ik sinds zondagavond met koorts dood lag te gaan. Ook zo lekker briljant ben je dus ziek en wil je een afspraak maken met je eigen huisarts...uhm ja volgende week vrijdag hebben we wel een gaatje. Vandaag kon ik alleen terecht bij zo'n arts in opleiding. Die heeft me wat gepoked, temperatuur was weer normaal en ik kon weer wat binnenhouden....dus :W Was ook weer een redelijk nutteloze besteding van tijd.

Maar goed ik is weer overeind....voor korte periodes en dan moet ik weer een uur bijkomen ;) Leuk zo'n virusje.
ahhh beterschap!! Altijd lullig , zo'n behulpzame arts......
  donderdag 9 september 2010 @ 15:54:46 #248
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86244790
quote:

Oef Jill , beterschap!
pi_86244806
quote:

Ahwwww... Beterschap *O*
  donderdag 9 september 2010 @ 15:56:56 #250
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86244857
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ach, Brein noemt het diefstal.. Maar je maakt een kopietje, dus dat is toch wat anders in mijn beleving O-)
Een backup toch , voor als er iets gebeurt met het origineel O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')