Je hebt me helemaal niet nodigquote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef GotC het volgende:
[..]
NeeWant ik heb thee
En sigaretten
En Sex in the city 2
Mag ik jouw paraplu lenen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef Atreidez het volgende:
Ga er maar niet vanuit..dat het droog blijft dan, en dat je smelt ook niet trouwens Net dikke wolkbreuk hier in Delft nadat het zo donker werd.
Jij mag alles van me lenen, maar in dit geval wel zelf komen halen danquote:
Haha ik heb het ook gedurfd om aan te bellen bij Necta , dus bij jou moet ook lukken ! Ik hoop dat het sowieso rustig is op de dierenambu , dan zijn er misschien minder dieren in nood!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij mag alles van me lenen, maar in dit geval wel zelf komen halen dan
Ik moet nu Dierenambu rijden trouwens, maar meestal zijn dit soort regenavonden wel wat rustiger
Je hoopte zeker dat ik sliep he?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:02 schreef tuintegel het volgende:
Haha ik heb het ook gedurfd om aan te bellen bij Necta , dus bij jou moet ook lukken ! Ik hoop dat het sowieso rustig is op de dierenambu , dan zijn er misschien minder dieren in nood!
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:56 schreef Barretje80 het volgende:
SaR.. kan het ook morgen?? ben niet voor uit te branden en voel me ook niet echt geschikt om dozen te slepen.. ( of heb ik nou je geheim verpest??)
hoe moeten we DAT opvatten??quote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond met een collega'tje spelen
Ik heb je zelfs wakker gebeldquote:Op woensdag 8 september 2010 17:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hoopte zeker dat ik sliep he?
dus je gaat gewoon *******n?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mm het staat idd wat dubbelzinnig, dáár is iig geen sprake van
je had ook onder mijn naam kunnen gaan lopenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik ineens ook ingeschreven voor de VU-loop eind oktober. Meteen maar ff de weddenschap met schoonvader aangegaan. Vanaf morgen maar trainen en kei-hard afvallen dus
Mja, ik ga maar eens een locatie uitzoeken voor een geheim trainingskampquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
je had ook onder mijn naam kunnen gaan lopenMaar supergoed!!!
Wat is er mis met het zuiderpark?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef Flappekz het volgende:
Mja, ik ga maar eens een locatie uitzoeken voor een geheim trainingskamp
Meer drill-instructor Nectafierrrrrrrrtjequote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat is er mis met het zuiderpark?Ga ik mn rondjes wandelen en jullie flesjes water vasthouden. Bootcamp Liset krijgen we dan
Ik stem helemaal voor! Morgenavond beginnen wequote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef Flappekz het volgende:
Meer drill-instructor Nectafierrrrrrrrtje![]()
* Flappekz gaat slapen, rust is belangrijk in training![]()
Waarom schrijf je het dan , als je denkt dat het niet boeiend isquote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef SolidasRock het volgende:
Onderste (tv) kast is in mekaar gezet. Tis mooi geworden. Kweetut, niet boeiend maar ja, wat moet ik nu schrijven dan? Ik doe niet aan hardlopen en heb weinig rust nodig, of eigenlijk kan ik niet tegen veel rusten?![]()
Thee drink ik uit een waterkoker met theezakje naar keuze.
Tsjalalieleelom....
Om toch iets te kunnen schrijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan , als je denkt dat het niet boeiend is.
Wat voor de 1 boeiend is , is voor de ander totaal niet interessant.
Ik schrijf gewoon lekker wat in mij opkomt of het boeiend is of niet. Iedereen zou zich wat minder druk moeten maken of minder zorgen , het leven is leuk en maar kort
Barretje , hoe is het met je hoofdpijn ? En Nectarientje hoe is het met jou? LC leuk je te zien , je zag er leuk uit !
Helaaschquote:Op woensdag 8 september 2010 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
En ja hoe het met necta is wilde ik ook vragen maar gemakshalve aan de hand van de laatste paar postjes gaat het goed zo te lezen.
ohh ik weet waar de hoofdpijnen vandaan komen.. naja weten..quote:Op woensdag 8 september 2010 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om toch iets te kunnen schrijven.
Hoezo zag LC er goed uit? Ben je uitgeweest met haar? En ja hoe het met necta is wilde ik ook vragen maar gemakshalve aan de hand van de laatste paar postjes gaat het goed zo te lezen. En Barretje, ooit onderzocht waarom je zulke hoofdpijnen hebt?
ohhquote:Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef Atreidez het volgende:
En de chocola?
Ik krijg trouwens ook trek in thee
Ik heb met je zus gekwebbeldquote:Op donderdag 9 september 2010 00:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ook weer thuis, collega helemaal van de mat gespeeld
Doe je aan sport? Yoga is toch een meditatiedinges? Dat je UUM UUUOEHM zegt en voor je uit staart?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh ik weet waar de hoofdpijnen vandaan komen.. naja weten..
m'n linker schouder zit af en toe niet goed en dan drukt ie op een zenuw.. waardoor er bepaalde spieren weer gespannen worden en dat zet zich allemaal voort naar de linkerkant van m'n hoofd ..
technisch gezien is het geen migraine.. maar tsja.. als je zegt dat het "maar" hoofdpijn is dan hebben mensen er meestal geen begrip voor
ik moet er wel eens achterna waarom m'n schouder zo nu en dan niet goed zit.. maar meestal heeft dat ook met stress te maken.. een beetje kip en ei verhaal..
Die foto's zien er leuk uit, goed te horen dat het leuk is geweest. Volgende keer ga ik mee!quote:Op donderdag 9 september 2010 00:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb met je zus gekwebbeld. en je neefje wilde mini leren fluiten .
haha.. mja Yoga werkt altijd er goed tegen de pijn in m'n schouder.. ik kijk dan ook altijd uit naar die 1,5 uur per week (gister niet geweest vanwege de schouderquote:Op donderdag 9 september 2010 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe je aan sport? Yoga is toch een meditatiedinges? Dat je UUM UUUOEHM zegt en voor je uit staart?
Zou sport helpen? Wat adviseert je huisarts je eigenlijk?
Ik heb de verhuisdozen naar beneden gebracht, naar de berging, dat scheelt dan weer gesjouw van mijn verdieping naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |