Parel van het Zuiden!!quote:Op zondag 19 september 2010 23:06 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik was van het weekend in Breda bij Breda barst.
Groeten vanuit Nijmegen.
Ik had je nummer niet!quote:
De rest heb ik niet echt gezien.quote:
Had me dan ook nog even ge'PM't.quote:
Hoi Frats.quote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef Frazz het volgende:
ik ga het gewoon proberen.
Hier komt ie:
Hoi.
Er loopt toch een snelweg tussendoor?quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef JDude het volgende:
Best knap, Dorst en Breda lopen bijna naadloos in elkaar over. Maar goed, wel de leukste manier om de omgeving te leren kennen zo
.
Welke navi heb je op je BB?quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Vogue het volgende:Ik ben ook niet in het park geweest dit weekend. Wel gepland maar niet van gekomen. Maar vanaf mijn balkon kon ik de muziek goed horen dus dat scheelt.
Gisteren de fiets gepakt en domweg een stuk gaan fietsen om zo wat meer te leren kennen van de omgeving. Uiteindelijk belandde ik via Teteringen en Oosterhout in Dorst (ik had er nog nooit van gehoord) en kon ik de weg terug niet meer vinden. Gelukkig schoot me te binnen dat ik navigatie heb op mijn BB, dus met de telefoon in mijn hand weer teruggefietst naar BredaEn nu weer fijn aan het werk. Morgen een dagje naar het UZA in Antwerpen, beetje afwisseling, wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |