Parel van het Zuiden!!quote:Op zondag 19 september 2010 23:06 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik was van het weekend in Breda bij Breda barst.
Groeten vanuit Nijmegen.
Ik had je nummer niet!quote:
De rest heb ik niet echt gezien.quote:
Had me dan ook nog even ge'PM't.quote:
Hoi Frats.quote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef Frazz het volgende:
ik ga het gewoon proberen.
Hier komt ie:
Hoi.
Er loopt toch een snelweg tussendoor?quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef JDude het volgende:
Best knap, Dorst en Breda lopen bijna naadloos in elkaar over. Maar goed, wel de leukste manier om de omgeving te leren kennen zo
.
Welke navi heb je op je BB?quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Vogue het volgende:Ik ben ook niet in het park geweest dit weekend. Wel gepland maar niet van gekomen. Maar vanaf mijn balkon kon ik de muziek goed horen dus dat scheelt.
Gisteren de fiets gepakt en domweg een stuk gaan fietsen om zo wat meer te leren kennen van de omgeving. Uiteindelijk belandde ik via Teteringen en Oosterhout in Dorst (ik had er nog nooit van gehoord) en kon ik de weg terug niet meer vinden. Gelukkig schoot me te binnen dat ik navigatie heb op mijn BB, dus met de telefoon in mijn hand weer teruggefietst naar BredaEn nu weer fijn aan het werk. Morgen een dagje naar het UZA in Antwerpen, beetje afwisseling, wel lekker.
K heb me ook scheel gezocht naar goedkoper, maar dat kan je eigelijk wel schudden...quote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Vogue het volgende:
Trouwens, weet iemand een zaak in of nabij Breda waar ze betaalbare rolgordijnen verkopen? Klinkt heel truttig, I knowMaar ik ben op zoek naar iets van 2,50 breed en de goedkoopste die ik kan vinden is de Hema die er 200 euro voor vraagt. Dat heb ik er niet voor over. En de Ikea en bouwmarkten hebben die maat niet. Misschien dat iemand toevallig iets weet
Jeetje Erwin, kom je terug in NL? Ik ken je nog van je posts in KAA en TRV (ik woonde destijds in Mexico). Dacht dat je je leven goed voor elkaar had daarzo en niet meer terugwilde!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, ik zoek woonruimte in Breda. Omdat ik nu nog in Brazilië woon, maar heel erg snel weer terug ga naar Nederland zal ik het dus eerst moeten doen via een particuliere woonvereniging.
Hoelang moet je ingeschreven staan in Breda voordat je in aanmerking komt voor een woning van de woningbouw verenigingen?
Tot die tijd moet ik dus maar een studio oid's zien te vinden.
Het liefst zoek ik dus iets wat all-inclusive is, dus huur/belastingen/gas/water/electra/wifi/kabel TV.
Had iets gezien wat dat had, maar die is helaas al verhuurd.
Ik zoek dus iets in de prijsklasse van 500 tot 600 euro p/m. En het mag klein zijn hoor, is toch maar voor mijzelf.
Hopelijk dat jullie mij van wat info kunnen voorzien.
Tijdelijk voor mij dus ff huren. Kopen zal nog moeten wachten. Maar dank voor je reactiequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef JDude het volgende:
Op de Teteringsedijk staan wat studiootjes te
koop voor < 100.000. Maar ik weet natuurlijk niet of je kunt/wilt kopen.
Tja Vogue, soms is het leven echt ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jeetje Erwin, kom je terug in NL? Ik ken je nog van je posts in KAA en TRV (ik woonde destijds in Mexico). Dacht dat je je leven goed voor elkaar had daarzo en niet meer terugwilde!
Misschien dat de woningbouw iets voor je kan doen, je kan ze altijd mailen. Of je urgentie krijgt durf ik niet te zeggen, ben bang van niet. Maar proberen kan geen kwaad. Ik stond ruim 6 jaar ingeschreven in Breda, maar altijd op non-actief. Toen ik activeerde, kreeg ik in no time een 3 kamer nieuwbouw app. aangeboden. Maar daar heb je niet veel aan. Ik denk dat je voor iets kleins en simpels minimaal 2 a 3 jaar ingeschreven moet staan.
Wat ook kan helpen is een advertentie zetten op Marktplaats. Kost je eenmalig 15 euro maar krijg je best wel wat reacties op. Toen ik begin 2009 terugkwam uit Mex en woonruimte zocht in Rotterdam, heb ik via MP best veel aangeboden gekregen voor schappelijke prijzen.
Sterkte!
Klopt, de max is idd 500 tot 600 euroquote:Op donderdag 23 september 2010 09:25 schreef fransbreda het volgende:
Ik kom nog weleens wat tegen in de particuliere sector.
Zal er proberen aan te denken.!
Je max is 5 a 600 toch?
Omdat ik nu nog in Brazilië benquote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Swiffer het volgende:
Directwonen(.nl) is meestal vrij snel, maar weet niet of dat nou is wat je wil...
Ik denk dat je toch rekening moet houden met een wachttijd van 2 a 3 jaar.
Waarom niet vast nu inschrijven?? Elke maand is meegenomen..
Zit je ook in Oh Oh Cherso?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Ik hoop dat het wel een beetje opklaart, want ik mag vanavond heerlijk gaan flyeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |