't is de beoogde verkoopprijs. (24,75 zelfs), dus best realistisch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef hrrick het volgende:
[..]
Haha,
Is dat niet wat overdreven 50% erbij? Zijn er mensen die aan het eind van de dag short gaan op Crucell?
ofterwijlquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Mendeljev het volgende:
Crucell call 10/10 18,00 met 21300% gestegen
Je had wel een rasoptimist moeten zijn om calls crucell te kopen; dat aandeel is van 18 euro via 24 of zo naar 13-15 gegaan en daar staat het al tijden.quote:waarom heb ik nooit dat geluk.
nee: 21.300 / 100 = 213 euroquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Sokz het volgende:
[..]
ofterwijl
1 euro » 21.300 euro?
Damn zijn der vandaag wat rijk geworden, waarom heb ik nooit dat geluk.
Tja, ik leg in derivaten maximaal nog 500 euro per keer in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:37 schreef Michelle.T het volgende:
[..]
4000 eurootjes ingelegd, en je was al miljonair!.
Nee dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef flyguy het volgende:
Hopelijk is het consumentenvertrouwencijfer VS straks een beetje goed...
Ze bezitten al 17% en bieden nu 24,75 voor het resterende deel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:02 schreef Blandigan het volgende:
Overigens, ik lees verschillende dingen. Zo zou het geen overname bod zijn, maar zou J&J slechts 18% van de aandelen willen. Crucell zou zelfstandig blijven.
Verschillende grootaandeelhouders zijn afwachtend, dus het is nog geen gelopen koers.
Dat is interessant en opmerkelijk. Het is zeker in Europa 'uit' om particulier eigendom in centrale banken toe te staan. Wie een stukje Nationale Bank bezit is daarmee ook deels eigenaar van de ECB - ik kan me niet voorstellen dat die situatie nog lang zal bestaan. Ook de BIS heeft een jaar of tien geleden zijn particuliere aandeelhouders uitgekocht.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
Overigens, het aandeel van de nationale bank van belgie noteert aan 3500 euro en is intrinsiek 9 à 10000 euro waard wanneer ze de aandeelhouders willen onteigenen, dat is wettelijk bepaald. Het valuekoopje op de Brusselse beurs.
Ja, ik was ook flink verrast. Overname zat er ooit wel aan te komen, maar zo snel had ik het niet verwacht. Ken het bedrijf erg goed (mijn pa werkt er al bijna vanaf dag 1). Dinko is ook een toffe vent (met knappe dochtersquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef Lemans24 het volgende:
Galapagos opent even 10% hoger
maar glijdt direct weer terug...![]()
edit: komt dus door het overnamebod van Johnson & Johnson op Crucell.
[..]
Inderdaad. En ze geven een leuk dividend, en profiteren uit de huidige crisis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef dvr het volgende:
[..]
Dat is interessant en opmerkelijk. Het is zeker in Europa 'uit' om particulier eigendom in centrale banken toe te staan. Wie een stukje Nationale Bank bezit is daarmee ook deels eigenaar van de ECB - ik kan me niet voorstellen dat die situatie nog lang zal bestaan. Ook de BIS heeft een jaar of tien geleden zijn particuliere aandeelhouders uitgekocht.
vandaar!quote:Maar er was nog meer aan de hand. J&J heeft al een belang van 4,7 procent in Galapagos en Crucell 5,2 procent, wat betekent dat de Amerikaanse reus bij een geslaagde overname van Crucell bijna 10 procent van Galapagos' aandelenkapitaal in handen zou krijgen.
Ik hoorde het van een vriend van me, zijn leraar heeft die aandelen en is nu miljonair! Ik geloofde er geen zak van en wat blijktquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Sokz het volgende:
[..]
ofterwijl
1 euro » 21.300 euro?
Damn zijn der vandaag wat rijk geworden, waarom heb ik nooit dat geluk.
Ach ja, dan had die leraar eerst ook al voor meer dan 6 ton aan crucell aandelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:25 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een vriend van me, zijn leraar heeft die aandelen en is nu miljonair! Ik geloofde er geen zak van en wat blijkt
Dat weet ik niet. Maar het kan ook zijn dat hij het mis heeft. Misschien verstond hij 'veel geld' als miljoenen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ach ja, dan had die leraar eerst ook al voor meer dan 6 ton aan crucell aandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |