Ik heb een goede reden.quote:
quote:
quote:
japan bedoel jequote:
Dat is pas morgenvroeg, tenminste, dat ik voet op Japanse bodem zet.quote:
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendequote:
quote:
Môgge Miauwquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendekomen eraan
Iets beter dan gisteren... ik hoop dat ongsteldheid vandaag komt, want dan ben ik het niet meer als ik op vakantie ga
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaadquote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendekomen eraan
Iets beter dan gisteren... ik hoop dat ongsteldheid vandaag komt, want dan ben ik het niet meer als ik op vakantie ga
hherlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaad
C_A gaat naar Lloret?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaad
Liefquote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Thx van Kally allemaal
(ik heb jullie felicitaties via sms doorgegeven)
*raapt Leandra op.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:26 schreef Leandra het volgende:
Ik val hier even binnen om Kally te feliciteren...
Kally, gefeliciteerd!!
Ll is een spemslet.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef crv het volgende:
oh ja, ik ging ook slapen geloof ik [ afbeelding ]
Dit is wel erg, ben de hele dag op pad geweest en nog in de top 10![]()
01. 350 Loveless85
02. 300 -Miauw-
03. 253 Bellatrix
04. 235 iBenny
05. 219 JJH
06. 214 tombolafan
07. 208 Skylark.
08. 202 KoosVogels
09. 194 Boterhamzakje
10. 192 crv
Dat was toch al bekend?quote:
Ach, met dat Japan heeft hij weer wat in FB te doen, dus dan laat hij het ook niet liggenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als ik de kans zie om dat even naar voren te halen zal ik die niet laten liggen.
Mogge JJHquote:
Hee Patjequote:
Ik heb heul niet in FB zitten zeiken over Japan. Alleen in dat GC topic.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met dat Japan heeft hij weer wat in FB te doen, dus dan laat hij het ook niet liggen
FOK! goes Japanese!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
WTF is er met Japan??? Ik hoor jullie 2 er gister ook al over zeuren
crvquote:
Het is beter dan die winterdingenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi heen deze 'passen' tenminste
Nu welquote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul niet in FB zitten zeiken over Japan. Alleen in dat GC topic.
zit je nu jezelf te quoten ?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu welIteejer vroeg er feedback over in dat aankondigingstopic zie ik net
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nu jezelf te quoten ?
Wil je weer dagwinnaar worden
Klopt... vanaf 1 septemberquote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Meterereoeorteoligisch nu toch al? Of is dat precies andersom?
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.
Welk record? Dat dagrecord? Nee johquote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.
Gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
Van mij ook gebak vandaag
[ afbeelding ]
Ben vandaag 4 jaar getrouwd
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk record? Dat dagrecord? Nee johtoevallig gister gewoon ook 's avonds thuis geweest en veel geFOK!t, en overdag ook. Het zal vandaag alweer stuk lager liggen aangezien vanavond college.
O ja, en van harte gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:55 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
met
?
[..]
Jaja.Dat zou ik ook zeggen.
Dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willen
Je hebt honger?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willen
Ja ik heb niet ontbetenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt honger?
Ik bedoelde het niet serieus hoor.
Gefeliciflaptoeterdquote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
Je weet dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is?[/moeder]
Ik kan niet zonder ontbijtquote:Op woensdag 8 september 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoor
Hoor!!!! hoor!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoor
quote:
Ik weet het, maar ik eet het bijna nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk record? Dat dagrecord? Nee johtoevallig gister gewoon ook 's avonds thuis geweest en veel geFOK!t, en overdag ook. Het zal vandaag alweer stuk lager liggen aangezien vanavond college.
*dansje doet*quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
Preciesquote:
Ehm.... jaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb als header nog gewoon tieten, dat zijn zeker de voordelen van de prehistorische layout?
Dat mogen ze ook wel eens inruilen voor een sixpackquote:
Dat is altijd goed.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb als header nog gewoon tieten, dat zijn zeker de voordelen van de prehistorische layout?
u vraagt:.....quote:Op woensdag 8 september 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook wel eens inruilen voor een sixpack
Graziequote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zou je een van de weinige voordelen inruilen voor dat?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook wel eens inruilen voor een sixpack
Wut, waarom zit dat niet in Nieuwquote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je geen eigen plaatjes invoeren?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut, waarom zit dat niet in Nieuw
http://twitter.com/depurmaryn/status/23234601617quote:De voorstelling van @MarcMarieH op vr 7 januari wordt verplaatst ivm Popstars jurering. Gelukkig komt ie in plaats daarvan op za 5 februari!
Nog niet... komt welquote:Op woensdag 8 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je geen eigen plaatjes invoeren?
Kan wel, maar die passen dus nog niet denk ik omdat de afmetingen net wat anders zijn. Ik had altijd headers van de skyline van R'dam, maar dat ziet er nu niet meer uit in Nieuwquote:Op woensdag 8 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je geen eigen plaatjes invoeren?
Waar vind ik dat dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan wel, maar die passen dus nog niet denk ik omdat de afmetingen net wat anders zijn. Ik had altijd headers van de skyline van R'dam, maar dat ziet er nu niet meer uit in Nieuw
Dat heet vooruitgangquote:Op woensdag 8 september 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut, waarom zit dat niet in Nieuw
Ik ben nog altijd hetero dus tja Bennyquote:Op woensdag 8 september 2010 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je een van de weinige voordelen inruilen voor dat?
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om tegen een goed paar tieten aan te kijken?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd hetero dus tja Benny
In nieuw kan het niet dus. Maar in bagger had je bij opties gewoon 'custom headers'. En kon je daar wat plaatjes neergooien wat dan je headers waren. Maar ze moeten dan natuurlijk wel precies de juiste afmeting hebbenquote:
Ik voel een "alle vrouwen zijn stiekem bi" onderwerp aankomenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om tegen een goed paar tieten aan te kijken?
hmmm... goed puntquote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd hetero dus tja Benny
Oh nee dat niet hoor. Maar het is volgens mij wel gewoon zo dat vrouwen het minder erg vinden een mooie vrouw te zien, of zoenende vrouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel een "alle vrouwen zijn stiekem bi" onderwerp aankomen
Nee ik vind niet zoveel erg, die herfst layout mag van mij ook wel
Ja nee, dat wist ik. Die had ik ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In nieuw kan het niet dus. Maar in bagger had je bij opties gewoon 'custom headers'. En kon je daar wat plaatjes neergooien wat dan je headers waren. Maar ze moeten dan natuurlijk wel precies de juiste afmeting hebben
Zitten er op Fok niet meer mannen eik? Of is dat gewoon 50-50?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zet er idd eens een header neer van een kerel met ontbloot bovenlijf ofzo, en je hebt meteen 100 klaagtopics.
Maar dat is ook gewoon ranzig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee dat niet hoor. Maar het is volgens mij wel gewoon zo dat vrouwen het minder erg vinden een mooie vrouw te zien, of zoenende vrouwen.
Zet er idd eens een header neer van een kerel met ontbloot bovenlijf ofzo, en je hebt meteen 100 klaagtopics. Of laat een hetero man eens naar zoenende kerels kijken :x
Dat zouden toffe banners zijn!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee dat niet hoor. Maar het is volgens mij wel gewoon zo dat vrouwen het minder erg vinden een mooie vrouw te zien, of zoenende vrouwen.
Zet er idd eens een header neer van een kerel met ontbloot bovenlijf ofzo, en je hebt meteen 100 klaagtopics. Of laat een hetero man eens naar zoenende kerels kijken![]()
Meer mannen denk ik?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten er op Fok niet meer mannen eik? Of is dat gewoon 50-50?
Tweeenhalf dagje dus!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Moeeeeeeeeeeee! Ik had het zo fijn hier gisteravond
Vanavond vroeg naar bed denk ik
Nog maar vandaag, morgen en vrijdagochtend werken
Ik hoef ze beide niet, maar als ik moet kiezen doe maar de 2 dames danquote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon ranzig.
P, kijk jij liever naar twee zoenende dames of twee zoenende heren? Zomaar even een vraagje tussendoor.
En streel je ook je eigen borsten weleens een beetje als je naar die tieten-header kijkt?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoef ze beide niet, maar als ik moet kiezen doe maar de 2 dames dan
Zou opzich wel een keer grappig zijn als dat werd gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet er idd eens een header neer van een kerel met ontbloot bovenlijf ofzo, en je hebt meteen 100 klaagtopics. Of laat een hetero man eens naar zoenende kerels kijken![]()
En LL zat droogjes met de skylinequote:
Nee, dan denk ik altijd, hey ja, de siliconen van Alyssa Milano zijn inmiddels al zo lang op Fok als ik er ook al zit, járenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En streel je ook je eigen borsten weleens een beetje als je naar die tieten-header kijkt?
Je ging gister toch best vroeg naar bed?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Japan thema Mannen themaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou opzich wel een keer grappig zijn als dat werd gedaan
I can't fap to this shitquote:Op woensdag 8 september 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik altijd, hey ja, de siliconen van Alyssa Milano zijn inmiddels al zo lang op Fok als ik er ook al zit, járen
correctie, jij vindt dat ranzig.quote:
Sjeuzesquote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En streel je ook je eigen borsten weleens een beetje als je naar die tieten-header kijkt?
Volgens mij waren het heel andere 'wolkenkrabbers'quote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En LL zat droogjes met de skyline
Sorry, jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
correctie, jij vindt dat ranzig.
Droge broekjes?quote:
Ballen?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij waren het heel andere 'wolkenkrabbers'![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeft niet, Japan is ook bagger.quote:
Ik zei heel netjes 'broekjes' (ipv de normale LL opmerking over de broekjes) kijkend op de klokquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet, Japan is ook bagger.
Grapje Benny, grapje![]()
Is er nog nieuws?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, laten we maar gewoon weer over politiek gaan praten
Nee joh gek! Ik heb het verjaardagstopic van Kally nog gemaakt na twaalvenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ging gister toch best vroeg naar bed?
Wat een farce.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet meer.quote:
Ik stemde op de partij van de dieren om te compenseren dat ik een mug dood sloegquote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Joah... is toch best vroegquote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh gek! Ik heb het verjaardagstopic van Kally nog gemaakt na twaalven
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stemde op de partij van de dieren om te compenseren dat ik een mug dood sloeg
Nou, als een man op zijn rug ligt, en hij is opgewonden. Wat is er dan een wolkenkrabber?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.Wat voor skyline LL?
Gewoon die van Rotterdam. Ik ben ze nu dus kwijt omdat van het weekend al m'n settings gereset zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.Wat voor skyline LL?
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zei heel netjes 'broekjes' (ipv de normale LL opmerking over de broekjes) kijkend op de klok
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als een man op zijn rug ligt, en hij is opgewonden. Wat is er dan een wolkenkrabber?
Let's switch to politics.
Ik heb medelijden met jou collega'squote:Op woensdag 8 september 2010 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nu al te lachen op mijn werk
De hamvraag was; heb je tieten of herfst in je header?quote:
8/9/2010quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als een man op zijn rug ligt, en hij is opgewonden. Wat is er dan een wolkenkrabber?
Let's switch to politics.
Daar begon het mee inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hamvraag was; heb je tieten of herfst in je header?
Ik met de jouwnesquote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw collega's
Durven jullie wel. Zo rond 11 septemberquote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
8/9/2010
Wolkenkrabbers will never be the same
Nou iddquote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
8/9/2010
Wolkenkrabbers will never be the same
Dat scheelt nog 3 dagen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Durven jullie wel. Zo rond 11 september
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook niet, want ik hoef nog niet naar school.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef JJH het volgende:
Met een halfuurtje is het trouwens 08-09-10 11:12;13.
Als ik later groot ben wordt ik een Ferrari.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je later worden als je groot bent PGR
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wordt ik een Ferrari.
Echt waar, ik wilde dat zeggen!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik ruziequote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Jij stemt CU?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik ruzie
Hoezo? En met wie?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik ruzie
Dus laat je zo'n midlife crisis ouwe zak in je rijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee manquote:
Nee ik krijg altijd ruzie als we het over politiek hebben... ben nog al fel, en kots op de linkse partijenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? En met wie?
Heb ik een rel gemist?Jullie zitten toch niet zonder mij stiekem te rellen hier hé
Succesquote:
Nee, alleen lekkere chicks komen bij mij binnenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dus laat je zo'n midlife crisis ouwe zak in je rijden
dat is op doenrdag geweest, en dan ben ik de volgende dag vrijquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je pas na 3en ging slapen
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man![]()
VVD
[..]
Nee ik krijg altijd ruzie als we het over politiek hebben... ben nog al fel, en kots op de linkse partijen
Ow, dat valt nog wel mee, de VVD.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man![]()
VVD
[..]
Nee ik krijg altijd ruzie als we het over politiek hebben... ben nog al fel, en kots op de linkse partijen
Niet alleen op onderdagen hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is op doenrdag geweest, en dan ben ik de volgende dag vrij
Ow ik toen ik voor het eerst mocht stemmen ook PvdA gestemd....quote:Op woensdag 8 september 2010 11:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog wel mee, de VVD.
En vroeger was ik links, als student zijnde, maar dat trekt de laatste jaren rap naar rechts toe.
yeah rightquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, alleen lekkere chicks komen bij mij binnen
Jij wilt niet weten hoe de gemiddelde ferraririjder eruit ziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, alleen lekkere chicks komen bij mij binnen
The BOS is backquote:
Zoiets inderdaad. Zelfs ooit nog SP gestemd.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik toen ik voor het eerst mocht stemmen ook PvdA gestemd....![]()
Toen had ik geen idee johDaarna alleen VVD !
opgebrandquote:Op woensdag 8 september 2010 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe de gemiddelde ferraririjder eruit ziet.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is op doenrdag geweest, en dan ben ik de volgende dag vrij
hebben jullie allemaal gezopen of zoquote:
Gisteren en maandagavond even een dipmomentje gehad, maar nu voel ik me wel okee. Lekker aan het werk. Nog geen internet in huis. Toch maar een monteur ingeschakeld. Die komt volgedne week.quote:
Neuhjquote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie allemaal gezopen of zo
quote:
Hmm, das wel wat minder... Nu gaat het dus wel weer wat beter?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren en maandagavond even een dipmomentje gehad, maar nu voel ik me wel okee. Lekker aan het werk. Nog geen internet in huis. Toch maar een monteur ingeschakeld. Die komt volgedne week.
Goed hoor... eigenlijk vrij weinig te klagenquote:
Ga je nu al paardrijden?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mannen en lelijke chicks kick ik er gwn uit ala Knightrider
doenrdag, onderdagenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
In de XFA tijd gingen we regelmatig pas na 3en naar bed omdat het zo gezellig was![]()
OK, is in ieder geval goed je weer hier te zienquote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren en maandagavond even een dipmomentje gehad, maar nu voel ik me wel okee. Lekker aan het werk. Nog geen internet in huis. Toch maar een monteur ingeschakeld. Die komt volgedne week.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie allemaal gezopen of zo
Ja. het gaat wel beter hoor. maar goed ik mag ook niet verwachten dat de klachten opeens in het niets zijn opgelost hequote:Op woensdag 8 september 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das wel wat minder... Nu gaat het dus wel weer wat beter?
[..]
oikke nietquote:Op woensdag 8 september 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
In de XFA tijd gingen we regelmatig pas na 3en naar bed omdat het zo gezellig was![]()
nou vooruit, je krijgt het voordeel van de twijfelquote:
Nee das waar... al is het wel lastigquote:Op woensdag 8 september 2010 11:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het gaat wel beter hoor. maar goed ik mag ook niet verwachten dat de klachten opeens in het niets zijn opgelost he
Ciao Pgrquote:
Nog niet zo lang geleden zat je hier een hele week ook te gillen dat je het niet meer trok want je te laat ging slapen en te vroeg op moestquote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan nietWant anders was ik dood op me werk... geef maar bewijs
of je een emmer leeggooitquote:Op woensdag 8 september 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff 2 boeken besteld meteen weer >80 euro kwijt
Bewijs... ik zal wel ff kijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan nietWant anders was ik dood op me werk... geef maar bewijs
Ja, maar ja ik kom van ver en beetje bij beetje boek ik wel vooruitgang volgens mij al gaat het met ups en downs.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee das waar... al is het wel lastig
Ja maar dan ging ik half 1 naar bedquote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zat je hier een hele week ook te gillen dat je het niet meer trok want je te laat ging slapen en te vroeg op moest
ja dat was op een donderdag.... toen ging jij me nog wakker houden.... En uitspraken met: je kan het! Kom op tot 2 uur... en uiteindelijk werd het 3 uurquote:Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bewijs... ik zal wel ff kijken
Maar ik weet zeker dat jij ook minimaal een keer tot 3 uur wakker bleef
Zolang er maar vooruitgang in zitquote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ja ik kom van ver en beetje bij beetje boek ik wel vooruitgang volgens mij al gaat het met ups en downs.
Ohw, dat was wel een donderdag? nja, dat zou best kunnenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat was op een donderdag.... toen ging jij me nog wakker houden.... En uitspraken met: je kan het! Kom op tot 2 uur... en uiteindelijk werd het 3 uur
Helleuquote:
Ohw, gelukkig maarquote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ja ik kom van ver en beetje bij beetje boek ik wel vooruitgang volgens mij al gaat het met ups en downs.
niet... hooguit half 1....quote:Op woensdag 8 september 2010 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat was wel een donderdag? nja, dat zou best kunnen
Ik bedoelde meer van dat je op de overige dagen ook wel eens later ging
Mogge Patquote:
Hallotjesquote:
Moggequote:
Dat hangt er van af wat je tussen 9 en 1 gedaan hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik ging gisteren rond 9 uur slapen. En ik viel pas rond 1 uur in slaap. Dat was niet tof.
okequote:Op woensdag 8 september 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet... hooguit half 1....
Echt waar hoor....
Pfff zo rekeningen betalen.... ik wil de staatsloterij winnen
Hey myrquote:
Wakker gelegen. Braaf.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wat je tussen 9 en 1 gedaan hebt
weet nog nietquote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen geile beer!
Wat eten we vanavond?
handjes boven de dekensquote:
quote:Deze zomer kondigde minister Klink van Volksgezondheid aan dat de geldpot voor persoonsgebonden budgetten, waarmee zieken zelf hulp kunnen inkopen, leeg is. Daarom worden er vanaf 1 juli tot aan het eind van het jaar geen nieuwe pgb's meer verstrekt.
En dat zal er ook niet beter op worden met een rechts kabinet.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Siewosie hebben we daar altijd gezeik mee gehad...
Ik snap niet hoe men het telkens weer voor elkaar krijgt om de meest kansloze ongeschikte dropstaven als minister/staatsecretairs te installerenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Siewosie hebben we daar altijd gezeik mee gehad...
Ik vrees dat het zal verdwijnenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zal er ook niet beter op worden met een rechts kabinet.
Ach dat moet nog blijken hé. Er word zo snel een hoop geroepen, maar heb jij al een voorstel van rechts gezien om dit soort dingen af te schaffen. En het vorige kabinet wat zo hoog sprak over zorg en gezin, en christelijke normen en waarden schroomt dus ook niet om na een half jaar gewoon zomaar de geldkraan dicht te draaien.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zal er ook niet beter op worden met een rechts kabinet.
Oh, ja, dan weet ik wel betere dingen om te doenquote:
Denk het ookquote:
Ik vrees ook een beejte voor de AWBZ waar ik ondder valquote:
Goedemorgenquote:
Misschien moet je eens naar de dokter gaan met je oog... misschien ontstoken?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
Morge iedereen die ik nog geen goede morgen heb gewenst!
Buh wat een koppijn heb ik, komt door dat oog denk ik
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet nog nietmama beslist
Maar, vanavond ga ik naar die club, dus eigenlijk pas vanaf vanavond afvallen :p )
Dit dusquote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach dat moet nog blijken hé. Er word zo snel een hoop geroepen, maar heb jij al een voorstel van rechts gezien om dit soort dingen af te schaffen. En het vorige kabinet wat zo hoog sprak over zorg en gezin, en christelijke normen en waarden schroomt dus ook niet om na een half jaar gewoon zomaar de geldkraan dicht te draaien.
Kallyquote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Kapzequote:
Feesie ook dusquote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Onderweg naar Nijmegen om bij mijn zus' afstuderen te zijn.
Tot straksquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Euro op dieptepunt tegen Zwitserse frank
AMSTERDAM (AFN) - De euro heeft woensdag de laagste stand ooit bereikt ten opzichte van de Zwitserse frank. De Europese eenheidsmunt zakte door de grens van 1,28 frank, wat sinds het ontstaan van de euro nog nooit was gebeurd.
Ok doei, succes van deweekquote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer weg. Komend weekend zit ik bij pa, dus ben ik online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |