Ik heb een goede reden.quote:
quote:
quote:
japan bedoel jequote:
Dat is pas morgenvroeg, tenminste, dat ik voet op Japanse bodem zet.quote:
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendequote:
quote:
Môgge Miauwquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendekomen eraan
Iets beter dan gisteren... ik hoop dat ongsteldheid vandaag komt, want dan ben ik het niet meer als ik op vakantie ga
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaadquote:Op woensdag 8 september 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pijn in onderrug en borrelbuik, dus die vervelendekomen eraan
Iets beter dan gisteren... ik hoop dat ongsteldheid vandaag komt, want dan ben ik het niet meer als ik op vakantie ga
hherlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaad
C_A gaat naar Lloret?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan elke dag op het strand neuken, met de zandkorrels in je bilnaad
Liefquote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Thx van Kally allemaal
(ik heb jullie felicitaties via sms doorgegeven)
*raapt Leandra op.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:26 schreef Leandra het volgende:
Ik val hier even binnen om Kally te feliciteren...
Kally, gefeliciteerd!!
Ll is een spemslet.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef crv het volgende:
oh ja, ik ging ook slapen geloof ik [ afbeelding ]
Dit is wel erg, ben de hele dag op pad geweest en nog in de top 10![]()
01. 350 Loveless85
02. 300 -Miauw-
03. 253 Bellatrix
04. 235 iBenny
05. 219 JJH
06. 214 tombolafan
07. 208 Skylark.
08. 202 KoosVogels
09. 194 Boterhamzakje
10. 192 crv
Dat was toch al bekend?quote:
Ach, met dat Japan heeft hij weer wat in FB te doen, dus dan laat hij het ook niet liggenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als ik de kans zie om dat even naar voren te halen zal ik die niet laten liggen.
Mogge JJHquote:
Hee Patjequote:
Ik heb heul niet in FB zitten zeiken over Japan. Alleen in dat GC topic.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met dat Japan heeft hij weer wat in FB te doen, dus dan laat hij het ook niet liggen
FOK! goes Japanese!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
WTF is er met Japan??? Ik hoor jullie 2 er gister ook al over zeuren
crvquote:
Het is beter dan die winterdingenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi heen deze 'passen' tenminste
Nu welquote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul niet in FB zitten zeiken over Japan. Alleen in dat GC topic.
zit je nu jezelf te quoten ?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu welIteejer vroeg er feedback over in dat aankondigingstopic zie ik net
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nu jezelf te quoten ?
Wil je weer dagwinnaar worden
Klopt... vanaf 1 septemberquote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Meterereoeorteoligisch nu toch al? Of is dat precies andersom?
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.
Welk record? Dat dagrecord? Nee johquote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vast aan het opbouwen zodat ie vrijdag voor het record kan gaan.
Gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
Van mij ook gebak vandaag
[ afbeelding ]
Ben vandaag 4 jaar getrouwd
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk record? Dat dagrecord? Nee johtoevallig gister gewoon ook 's avonds thuis geweest en veel geFOK!t, en overdag ook. Het zal vandaag alweer stuk lager liggen aangezien vanavond college.
O ja, en van harte gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:55 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
met
?
[..]
Jaja.Dat zou ik ook zeggen.
Dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willen
Je hebt honger?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS gewoon zo. Ik post gewoon veel omdat ik het leuk vind, niet om nou een x aantal posts te behalen. en die dagrecords liggen toch op >2000 posts PER DAG ofzo. Dus dat is sowieso al niet te doen, al zou ik het willen
Ja ik heb niet ontbetenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt honger?
Ik bedoelde het niet serieus hoor.
Gefeliciflaptoeterdquote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
Je weet dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is?[/moeder]
Ik kan niet zonder ontbijtquote:Op woensdag 8 september 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoor
Hoor!!!! hoor!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook bijna nooit hoor
quote:
Ik weet het, maar ik eet het bijna nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk record? Dat dagrecord? Nee johtoevallig gister gewoon ook 's avonds thuis geweest en veel geFOK!t, en overdag ook. Het zal vandaag alweer stuk lager liggen aangezien vanavond college.
*dansje doet*quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
Preciesquote:
Ehm.... jaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb als header nog gewoon tieten, dat zijn zeker de voordelen van de prehistorische layout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |